נקודה למחשבה

נקודה למחשבה ../images/Emo22.gif

מה קרה לכל מגישי הרצף ? אתם זוכרים פעם את הימים הטובים שסימון היתה מגישה בשלוש אחה"צ ? אתם זוכרים את המעבר הישיר של כל בוגרי אמטיוי למיניהם היישר ל-vh1 (ליסה ´יאנסון לדוגמא)? לאן הם נעלמו ?
 
לערוץ הילדים.

למעשה רוב מגישי הרצף של הערוץ השתמשו בו כפלטפורמה לקפיצה לתפקידים אחרים, רובם בטלויזיה הבריטית, במגוון תפקידים, החל מתוכניות אירוח וסגנון חיים, עתונות שטח וכלה בחדשות. לנו נראה שהם נעלמו כי אנחנו לא רואים אותם יותר, בבריטניה הם פשוט "התקדמו".
וחוצמזה, שבחלק מחברות הכבלים והלווין באנגליה, שוקלים להפסיק לשדר את MTV בגלל התעריפים הגבוהים שלהם, והם טוענים שגם ככה יש להם חלופות מוזיקליות מוצלחות יותר (הם צודקים). לVIACOM (בעלי הרשת) אלו לא חדשות טובות במיוחד, הספיקה להם מהומת הVH1 והיר´סיי של שנה שעברה.
 

wanderer

New member
סליחה על הבורות

אבל מה קרה בשנה שעברה עם HearSay בVH1? ממש אין לי מושג... ושוב סליחה על הבורות ותודה מראש לכל העונים.
 
מצטרף לבקשה !

חוצמזה שמה שאני כן יודע זה שהקליפ שלהם היה די "מעניין" עם להבות אש שפרצו בכל מקום ואיימו לחרוך את הקבוצה העליזה...
 
ההסבר המלא (כפי ששוחזר אחרי המחיקה)

בבריטניה עלתה בשנה החולפת לאויר ברשת ITV סדרה בשם "פופסטארס". הפורמט היה פורמט תוכנית מציאות מהודק, שבו חבורת בנים ובנות עוברים תלאות ובחינות, כשכל פעם מנופים חברים, עד שהנותרים יזכו להקים להקה. אותה להקה כאמור, היא היר´סיי (אגב, כמה מנופים ממורמרים הקימו להקה משלהם בשם ליברטי). הסדרה עברה בבריטניה את גבולות הטלויזיה והפכה פשוט לתופעה מטורפת, להיסטריה שמזכירה את ההיסטריה סביב "השרדות" בארה"ב. ולראיה: עם יציאת הסינגל הראשון "פיור אנד סימפל" הוא זינק היישר למקום הראשון וגם האלבום שלהם כבש את המצעד. ואיך VH1 מתקשרים לנושא...? ובכן בVH1 יש תוכנית בשם MAKING THE BAND העובדת על פורמט דומה (שודרה אצלנו בערוץ 2), מרכזים כמה נערים (הערת אגב: מכוערים בטירוף) מסלקים חלק והנותרים עוברים חזרות מפרכות עד להפיכתם ללהקה. יש להם גם תוכנית בשם BATTLE OF THE BANDS שבה להקות רוק וכו´ מטיילות ברחבי ארה"ב ונלחמות על עליונות. בקיצור, בVH1 רצו להעלות לאויר את MAKING, והתזמון לא היה טוב מבחינתם בגלל היר´סיי וכל תופעת ה"פופסטארס" (חשוב לציין שלמרות הדמיון בפורמטים מבחינת הרעיון, הם שונים לחלוטין. פופסטארס הוא פחות קיטשי ואמריקאי כמו MAKING המבחילה) אז הם החליטו להתקנם בהיר´סיי ולהכריז על עצמם כHear´Say FREE CHANNEL כולל פרומואים מרושעים להפליא ומענגים: "אתם רואים אותם בכל מקום, שומעים אותם בכל מקום" (ברקע פתיחת הקליפ של היר´סיי) "אבל לא בVH1. בVH1 מכריזים על היר´סיי פרי צ´אנל.." וכו´. לו לרגע הייתי חושב שמדובר בהשקפה מוזיקלית, אולי זה היה מהנה אותי, אבל כשמדובר בנקמנות קטנונית לשמה.. בבריטניה בכל אופן כעסו עליהם, והעיתונים קטלו אותם. ותודה לרותי&ע על הצעת השחזור.
 
למעלה