תקראו לי אולד פאשן אבל..

תקראו לי אולד פאשן אבל..

ראיתם את הקלפי החדש של אמני הפופ-רוק להגברת המודעות לאיידס? (ברח לי השם). קליפ מינימליסטי, טבעי, בלי הרבה פירוטכניקה ופיצוצים, הכי פשוט, הכי מלודי.. מתאים לבחורה כמוני...
 
../images/Emo124.gif אולד פאשן.

ועכשיו באמת אפנה את תשומת
העם לזוועה הזאת המתקראת ALL STAR TRIBUTE (שבMTV BASE כבר החליפו לגרסאת קליפ ולא גרסאת אולפן). ומה יש לנו בזוועתון:
בונו- הבנאדם הכי מגוחך ופאתטי עלי אדמות מלבד צביקה פיק, בתפקיד הסנדק, עומד בפתח האולפן ומחליף רוק עם כל כוכבן ל4 שניות שנכנס בדלת. וואחס. אולי שפשוט יחבור לסטינג ויציק לאפריקה?
נלי פורטדו - הבחורה מחבלת!! איך נותנים לה ולפוזת אני-רוצה-להיות-שחורה המעיקה שלה להמשיך להסתובב ברחבות ניו-יורק?
מלחמת הביצ´יות - המצלמה מתרקחת בפוקוס משער ורדרד ולפתע אנו מגלים את הכריסטינה מגעילרה עומדת לה וצווחת ממעמקי גרונה, בעוד חברי נ´סינק הקוקסינלים מתמיד, ברקע. רק סיימה המגעילרה את שירתה(?), מיד היא מחליפה רוק עם בונו, הממהר לחצוץ בינה לבין צ´ילבתה הנצחית בריטני ספירס שנכנסת עם כנופייתה לאולפן, רק כדי להגניב פנימה חצי משפט. ספירס כנראה חשבה לעצמה: "המגעילרה תצרח חצי שעה ואני אבוא כמו מלכה ואעשה להם טובה". הכי אלילה שיש.
אלישיה קיז - קלטנו. את כושית, יש לך צמות, את מגניבה ואת הדיאנה רוס הבאה. עכשיו תסתמי.
לימפ ביזקיט - שמישהו כבר יהרוג את פרד דורסט!!! הבנאדם הוא הדבר הכי מעיק שהאנושות צריכה לסבול. השירים שלו הם הדבר הכי גרוע ברדיו (חוץ כמובן ממוקי וכולם מדברים על שלום) ונמאס כבר לראות את הכובע האדום שלו.
דסטניז צ´יילד - אם הן הילדות של הגורל, לא הייתי מתנגד שישימו אותן בבית יתומים. גוד, איזה נודניקיות.
גוון סטפני ואיב - את איב אני עוד איכשהו מחבב, על אף תדמית הגנגסטרית שלה, אבל גוון סטפני? לא מספיק שלנו יש את איגי וקסמן, עכשיו גם האמריקאים צריכים לסבול? מסכנים.
הבאקסטריט בויז - שחררו אותם מהמוסד לגמילה לכבוד החגים? חבל.
שאר הנודניקים - אני מצטער, אבל זה לא נראה לי כל כך תלוש מהמציאות לחייב אותם ללכת עם תגי שמות. מי הם בכלל?
 
תגיד לי, יש נושא שבו אתה לא שולט?

הלו?? מה זו הבקיאות הזו בכל תחום? אין אייקון לכפיים, אז תסתפק בזה
ומה לעשות.. אני אולדפאשנית, ואגב, לא ראיתי החלפות רוק, כנראה שאני ראיתי את הקליפ הראשוני..
 

leeloo

New member
מסכימה עם הכל חוץ מפרד....

עד כאן. מבאקסטריט אכן צריך לעבור גמילה, בריטני וכריטסינה (למה השם שלהן דומה כל-כך?...) בדעה הרווחת של "יאק".. אני דווקא די אוהבת את הסגנון של דסטניז אבל השיר האחרון עיצבן אותי מאוד... אבל לימפ ביזקיט!? על לימפ ביזקיט אתה יורד?! מה?! פרד, מעיק?! והשיר שאתה דיברת עליו קוראים לו נוקי, ורולין´, ומיי ווי, ועוד מלא אחרים וטובים הם שירים נפלאים. ממש לא מעיקים. אולי עצם העובדה שהם משודרים כל חצי שעה באמ טי וי קצת השפיעה עלייך.. כי להקות שמופיעות שם קצת ניראות ממוסחרות.. כולם אוהבים את בלינק ואז הם עולים לאוויר באמ טי וי, פתאום הם הלהקה הכי שנואה שקיימת על אוהבי הרוק... וחוץ מזה, בשיר האחרון של לימפ ביזקיט הוא הולך עם כובע כחול של הינקיס.. אז תיאוריית הכובע האדום המעצבן לא ממש משכנעת... עד כאן.
 
אני חושב שהוא התכוון...

למוקי הזמר שהיה פעם חלק משבק ס´ והיום הוא נטחן בגלגלצ עם השיר (הדי בסדר לעניות דעתי) "כולם מדברים על שלום"...
 
דסטניז עושות מוזיקה מגעילה שחוזרת

על עצמה, הן לא שונות מבריט וכריסטינה... אני דווקא דיי התחלתי לאהוב את המוזיקה של לימפ ביזיקט.. הדיסק החדש שלהם טוב! אבל בורלנד עזב את הלהקה וזה נורא חבל! ופרד הולך עם כובע כי הוא קרח!!!
 

a_duck

New member
למה לימפ ביזקיט שונים מבריטני?

כי יש להם גיטרות? הם ממוסחרים...כל השירים שלהם נשמעים אותו דבר...הם לא יודעים לנגן...פרד דארסט לא יודע לשיר...הם לא יודעים לכתוב שירים... הם סתם עוד להקה מתלהבת...
 

Another Brick

New member
אוי ואבוי....

עדיף שתשתוק כמה חבר´ה מעולם הזוהר פינו מלוח הזמנים הדי צפוף שלהם בשביל מטרה כזו וגם זה לא מספיק לך. היה פה גם איזה איש לא חכם במיוחד שהחליט שכולם שם התלבשו כאילו הם מתכוננים ליציאה או משהו. אררר בונו - "פתטי"? הסבר ונמק. הבן אדם פועל מנסה לעזור בכל דרך אפשרית. הוא מנצל את המעמד שלו כדי להגיע לכל השכבות שלא מקבלות מספיק. הוא מעלה על סדר היום דברים חשובים. מה רע? נלי פורטדו - מחבלת? ווטאבר... לא הבנתי מה ניסית להגיד על הביצועים שלה בריטני וכריסטינה - נכון, הגיוונים בשירים שלהם לא משו, העובדה שהן מוכרות הרבה סקס אולי קצת מעצבנת, אבל היכולות הקוליות של כריסטינה אגילרה ראויות לציון. לפני שאתה מגחך, תקשיב לדיסק הראשון. בריטני? הממ.. טוב נו, היא סתם כוסית. היא כוכבת, היא הייתה צריכה להיות שם. סוף אלישיה קיז - גם פה לא הבנתי מה ניסית להגיד. מה רע בדיאנה רוס? לימפ ביזקיט - יש לו קול מיוחד (לאו דווקא יפה) דסטניז צ´ילד - כמה שטויות פלטת בהודעה שלך!!! גם הן לא יודעות לשיר?! בחייאת רבאק! גוון סטפאני - היא פשוט טובה, לא מבינה מה הבעיות שלך באקסטריט בויז - אז אחד מחברי הלהקה היה בגמילה, סו וואט? גדולי כוכבי הרוק השתמשו ועדיין משתמשים בסמים, ואף אחד לא טורח להזכיר את זה לרעתם שאר המשתתפים - אררררר לא חשוב כבר מור
 
למעלה