אהלן, זאת הדודה מהפורום הקודם

פשטידה

New member
אהלן, זאת הדודה מהפורום הקודם

טוב, שמעתי שיש פורום שפוי ומיד באתי לבדוק אותו, ומה אני אגיד לך רויקו - עושה רושם שאתה עושה עבודה טובה :) בכל אופן, למי שלא הכרתי מהפורום הקודם, אני מנותחת LAP BAND מבית היוצר של חרוזי (למרות שקייזר ניתח אותי), ירדתי 30 קילו בלי להצר את הטבעת ובלי סיבוכים, ואני די שמחה ומרוצה בחלקי. לאחרונה, עם זאת, אני חווה את מה, שלדברי הרופאים חווים 40% ממנותחי הקיבה, ואלה אבנים בכיס המרה. הן נדדו גם לדרכי המרה וללבלב, ובשבוע שעבר עברתי ``ניתוחון`` אנדוסקופי (=עם צינור דרך הוושט וכו`), שבו הוציאו את האבנים מדרכי המרה והלבלב, ובעתיד הלא רחוק אני צריכה לעבור כריתת כיס מרה לפרוסקופית. אז למה אני מספרת לכם את כל זה? משתי סיבות: א. להגיד לרויקו תודה על התמיכה, וששרדתי את חלק א` של הסאגה. ב. להגיד לכל מי שסובל מכאבים בבטן, ובייחוד בטן ימנית עליונה, לא להזניח, ללכת להיבדק, להתעקש על בדיקת אולטרסאונד - כי כשהאבנים הכל-כך נפוצות האלה מסתבכות, נוצרת דלקת לבלב (פנקריאטיטיס), שיכולה להיות מסוכנת ואפילו קטלנית (!), ובעיקר מאד מאד כואבת. אז... שנהיה בריאים, כבר אמרנו?
 

רוייקו

New member
אהלןןןןן דודה וברוכה הבאה !!!

אני שמח שאת פה. באמת. אני שמח שעברת את החלק הראשון בהצלחה. ומקווה שגם השני יעבור בצורה דומה. בהחלט לא נעים. אצל חלק שכיח מהמנותחים מתפתח אבנים בדרכי המרה, כתוצאה משינויים בסל המזון ושינוי דרמאטי של השומנים במערכת העיכול... כדאי להיות במעקב, אחרי ניתוח לקיצור קיבה ולבדוק את המרירה אחת לשנה, האם לא התפתחו אבנים באיזורים אלה. חוץ מיזה, יש לי תסבוכת קטנה: חשבתי שדודה זו דידי... תזכירי לי, את לא היית בפגישה שהייתה אצלי בבית, נכון ?
 

פשטידה

New member
רויקו, בפעם האלף - אנ`לא דידי! :)

...ולא, לא הייתי באף פגישה, אני חולירה סוציומטית.
 

רוייקו

New member
נו, שויייןןןן .. חשבתי שדידי הייתה

בעצם דודה יהיו עוד פגישות, אמנם לא באותה תדירות שבה נהגנו להפגש - כי מהר מאוד הסתבר שאנשים, אחרי הפגישה, מתפוגג אצלם משהו והם פתאום ניכנסים אחת ל... או נעלמים...
 
למעלה