אהממ.. עוד שאלה למומחים

אהממ.. עוד שאלה למומחים

עוד מסר שקיבלתי. שאלה שאני לא יודעת את התשובה עליה. ==================================== לא יודעת איך זה ניקרא בעברית באנגלית זה: SQURTING שאישה אומרים גומרת ו....הרבה מים? מקווה שאת מבינה יש לי קושי עם מילים נוראאאאא חשוב לי לדעת למה? מתי? איך קורה משהו... תוכלי להסביר לי? יו...איך אני מקווה שאת יודעת מה זה. =========================== אז שמעתי על זה - אבל אני לא יודעת להסביר. מפנה את השאלה אליכם
 
שפיכה נשית

אני אשמח שדר´ עדה גרובר תתיחס לנושא וגם דר´ חרותי, ובנתיים אם אני מבינה על מה את מדברת מדובר בשפיכה נשית. אצל כ - 10% מהנשים קיימת שפיכה בסמוך לאורגזמה, אלו נשים שבלוטות מסוימות המתנוונות בדרך כלל בשלב העוברות לא התנוונו אצלן והן אלה שמתפתחות אחר כך אצל בנים לבלוטות המפרישות נוזלי זרע. הבלוטות נמצאות משני צידי הפות ןמפרישות נוזל הדומה לנוזל הזרע ללא זרעונים כמובן. אם זה מפריע אפשר להפסיק את זה בהתערבות ניתוחית קלה יחסית. נחכה להתיחסותם של הרופאים.
 
פליטה נשית ../images/Emo127.gif

פליטה נשית יכולה להופיע כחלק טבעי מאורגזמה נשית. זה נוזלי כמו שתן, ויש החוששות שזו דליפת שתן. אין מדובר בשתן אלא בנוזל המופרש מבלוטת סקנסי (הנמצאת באיזור נקודת הג´י). תקין לחלוטין.
 
למעלה