אוף

רננהלי

New member
אוף

לא מבינה אני באמת לא מבינה את זה כשהתחלתי ללכת ליוגה בתחילת השנה פשוט הרגשתי מעולה. כל כך שמחתי כשהגיע היום של החוג. ותרגלתי להנאתי בבית. ותמיד יצאתי בהרגשה טובה מהיוגה. ובשבועיים האחרונים אני לא מבינה מה קורה. שבוע שעבר לא התחשק לי ללכת ואמרתי לעצמי ללכת בכל זאת כי אני בטוח אהנה, ולא נהניתי, אפילו סבלתי (ולא מבחינה פיזית). והשבוע קיוויתי שזה ישתפר וגם הפעם לא היה לי טוב ורציתי שכבר יסתיים השיעור. אני לא מבינה מה קרה
וזה כל כך חבל. כבר חשבתי שמצאתי פעילות גופנית שבאמת עושה לי טוב.
 
ברוכה הבאה למועדון....

היי רננהלי. לא סתם מה שאת חווה מוגדר כאחד מששת המכשולים ליוגה... יש מאמר בפורום יוגה ב: ynet הנקרא: "ששת המכשולים ליוגה" שווה קריאה. החזיקי מעמד, זה עובר על כולם. יום טוב ומלא אופטימיות. אבי.
 

yogagirl

New member
היי רננהלי../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

כמו בכל דבר בחיים יש תקופות וזה משהו שאנחנו צריכים להמשיך ולהזכיר לעצמנו מתוקף ההבנה הזאת ... אם הפעילות הזו עשתה לך טוב היא תמשיך לעשות חפשי בתוכה את מה שהיה מעיר את האור שבך ... ותשאלי את עצמך את השאלות הנכונות - עם קבלת התשובות כמו שהן - מאיזו סיבה את מתוסכלת מהשיעורים ? אולי יש משהו בחייך שמעיק עלייך לאחרונה והוא מחשיך את כל שאר הדברים שאת עושה או מנסה לעשות ? לפעמים צריך להרגיש מבפנים - גם אם את צריכה הפסקונת של שיעור שתיים מהיוגה - זה גם בסדר ...אבל אבל זיכרי שתקופות ושיגרה משתנות בהתאם למה שקורה בחיינו באותם ימים - שבועות וכו.... היוגה היא רק כלי עזר להביא אותנו למיצוי הפוטנציאל שלנו ולקרב אותנו למי שאנחנו באמת - אפילו אם מתרחשים שינויים בחיינו ...לכן תני לה צאנס אפילו אם את קצת פחות ניהנת אני בטוחה שדרך כל אותם תחושות שהזכרת - תביני את עצמך ואת התקופה בה את נמצאת הרבה יותר טוב ... בהצלחה רוית טל
 

רננהלי

New member
יווווו תודה לכם

הרגעתם אותי אני אקרא את המאמר הזה ואתן לעצמי את הזמן בתקווה שזה יחזור אם יש משהו בחיים שלי שמעיק עליי? דוקא אני מרגישה יותר טוב מאשר מה שהרגשתי לפני חודש. שאז כל הזמן השתמשתי ביוגה כדי להרגיע את עצמי ולהכניס קצת שלווה וכוחות שהייתי ממש זקוקה להם. ועכשו מרגישה יותר טוב וכאילו "לא צריכה" את היוגה כדי להקל עליי. אז אולי זה קשור? בעצם, יש משהו אחר בתוכי שלא לגמרי ברור לי, שקשה לי ומעיק. אלא שבשונה ממה שהיה לי לפני חודש, שאז הקושי בא מבחוץ לי, עכשו הקושי הוא פנימי, וכזה שאני לא מצליחה להגדיר בדיוק.
 

anatina

New member
זה שאת סובלת זה לא בהכרח רע

היוגה מעלה מאיתנו הרבה ג'יפה- מכל אחד את הג'יפה שלו. אבל היוגה גם מאפשרת לך לראות את הג'יפה הזאת, להסתכל לה בעיניים ואח"כ גם להתמודד איתה בגבורה ולא סתם לטאטא אותה מתחת לשטיח. אם תתייחסי לרגשות שעולים כאל שיעור חשוב שאפשר וכדאי ללמוד ממנו, תוכלי להרוויח דברים נפלאים.
 
למעלה