אופן כיוון שסתומים וטיימינג ב- HM450X
תוכן: זהירות - הודעה זו ארוכה ומתישה ואינה מיועדת לוותיקי הפורום. אנא דלג אם הודעה זו אינה מעניינת אותך. לגבי שאלות הערות ותוספות , בדיחות ליגלוג וסתם אמירות - אשמח אם יתבצעו לאחר שאודיע על סוף השירשור. מטרת ההודעה הינה אפשרות העברת אינפורמציה לרוכבים צעירים שמעוניינים ללמוד לטפל באופנוע שלהם. למעשה מדובר באופנוע CRF450X של הונדה למרות שהעקרונות של כיוון שסתומים דומים בהרבה סוגי אופנועים כאילו. החמרים הדרושים: סט כלים מומלץ להשתמש בסט בוקסות רבע . מפתחות רינג פתוחים. מפתח T במידות 10 ו- 12 סט אלן מילימטרי. מפתח מומנט קטן. מברג טסטר קטן . מיקרומטר (רצוי דיגיטלי) מד מרווח מילימטרי ספרות האופנוע . קיט שימים (שימסים) . רצוי גריז נחושת לפלאג רצוי גריז מוליקוט MOLYKOT G-N PLUS (גריז הרכבה ראשוני) אזיקון קטן. חוט לקשירת שרשרת הטיימינג.
תוכן: זהירות - הודעה זו ארוכה ומתישה ואינה מיועדת לוותיקי הפורום. אנא דלג אם הודעה זו אינה מעניינת אותך. לגבי שאלות הערות ותוספות , בדיחות ליגלוג וסתם אמירות - אשמח אם יתבצעו לאחר שאודיע על סוף השירשור. מטרת ההודעה הינה אפשרות העברת אינפורמציה לרוכבים צעירים שמעוניינים ללמוד לטפל באופנוע שלהם. למעשה מדובר באופנוע CRF450X של הונדה למרות שהעקרונות של כיוון שסתומים דומים בהרבה סוגי אופנועים כאילו. החמרים הדרושים: סט כלים מומלץ להשתמש בסט בוקסות רבע . מפתחות רינג פתוחים. מפתח T במידות 10 ו- 12 סט אלן מילימטרי. מפתח מומנט קטן. מברג טסטר קטן . מיקרומטר (רצוי דיגיטלי) מד מרווח מילימטרי ספרות האופנוע . קיט שימים (שימסים) . רצוי גריז נחושת לפלאג רצוי גריז מוליקוט MOLYKOT G-N PLUS (גריז הרכבה ראשוני) אזיקון קטן. חוט לקשירת שרשרת הטיימינג.