אז מה דעתכם על קניות סופרמרקט אונליין?

blondi2212

New member
אז מה דעתכם על קניות סופרמרקט אונליין?

אני אישית עושה משלוח כפעמיים בחודש, ומדי פעם הולכת וקונה בעצמי. יש גם את האופציה הנפלאה של "איסוף עצמי" ואז אפשר לא לבזבז זמן על איסוף כל המוצרים לעגלה ורק לבוא לקחת הכול ארוז.
מדי פעם נכון שיש נפילות, טעויות, החלפות שלא ביקשתי, אבל בגדול השירות הזה חוסך לי המון זמן ואני אוהבת לקנות ככה.
מה איתכם? מכורים לעגלות ולתורים? או שגם אתם מזמינים אונליין?
איפה קיבלתם חווייית שירות מומלצת/ לא מומלצת?
ומה ההערה הכי חשובה שצריך לכתוב בהזמנה? (אצלי זה- בבקשה לא למעוך את הבאגטים במשלוח...)
ספרו לי
 
עברנו לשופרסל אונליין כבר לפני הרבה שנים. בשנים הראשונות
עשינו משלוחים, אבל אחרי כמה פאשלות שחזרו על עצמן (בעיקר יוגורטים לא ארוזים שנקרעו ונשפכו בארגז על כל שאר המוצרים
), ואחרי שנמאס לי לקבל מוצרים בקירור שמידת הקירור שלהם מוטלת בספק, עברנו לאיסוף עצמי. לגמרי משתלם מבחינת חסכון בזמן, הכול מגיע ארוז וסופר מקורר (כולל מוצרי ניקוי
), ומאז שעברו לשיטת הSMSים, גם לא צריך להלחץ שהשיחה מהאוספת תגיע בדיוק בדיוק ברגע שאי אפשר לענות לה בשום פנים ואופן.
אני לא כותבת שום דבר בהערות.
אין מצב שנחזור לעשות קניות בעצמנו בסופר. למי יש כוח וזמן לזה??
 

blondi2212

New member
צודקת, גם אני לא רואה את עצמי חוזרת אחורה.

לגבי איסוף עצמי- אני מרגישה שרוב האנשים לא מודעים לאופציה הנהדרת הזו.
היתרונות הם רבים-
1. עולה פחות כסף (15 ש"ח בלבד במקום 30 ש"ח למשלוח עד הבית)
2. אתם מחליטים מתי לקבל את הקניות ולא צריכים לחכות לשליח שלא תמיד מגיע בזמן או בשעות נוחות.
3.אם יש טעות או בעיה ניתן להחליף ולסדר אתזה על המקום
&nbsp
ושיטת ה-SMSים להחלפת מוצרים זה בכלל שדרוג מעולה, אני בהחלט ממליצה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לי זה לא חוסך זמן כי אין לי סל קבוע ואני גם עוברת על המבצעים

ולא פעם קונה מוצרים חדשים וחסר מידע וצריך לנחש... ואני מאלה שבודקים רכיבים וערכים תזונתיים ומשווים... כמו כן אני לא יכולה לבחור בעצמי פירות/ירקות ולכן בד"כ לא מזמינה אותם (ולכן אלה אף פעם לא כל הקניות שלנו).
&nbsp
אלינו המוצרים לא מגיעים "סופר מקוררים", וקרה לא פעם שקפואים הגיעו די מופשרים (ועל גלידה אני בכלל לא מדברת, הניסוי הזה כשל לחלוטין). אני גם שונאת את שיטת שקיות הנייר שהם עברו אליה, אני מוצאת את עצמי עומדת ומקפלת ומקפלת ומקפלת שקיות אחרי הפריקה...
&nbsp
וזה לפני החוסרים, הטעויות, הבעיות... לזכותם ייאמר שהשירות מצוין ותמיד טופלתי לשביעות רצוני, אבל זו התעסקות, כך שזמן זה לא חוסך. גם המסרון שהם שולחים היה יכול להיות רעיון מצוין אלמלא אפשרו תגובה רק תוך 10 דקות, ומה לעשות שבאמצע היום אני לא תמיד פנויה בדיוק אז... כשהתקשרו מהסניף ולא עניתי ניסו כמה פעמים, ובשיטה הזאת אין לי קשר ישירות עם הסניף, צריך להתקשר למוקד ואז הם מבקשים מהסניף לחזור וזה רק מסרבל.
&nbsp
איסוף עצמי לא רלוונטי, הסניף שמספק לנו רחוק. למעשה הסיבה היחידה שאני מזמינה (ורק כשאני מקבלת הטבה שמקזזת את מחיר המשלוח) היא כדי שהשליח יסחב עד לדלת ולא אני (אין לנו חניה צמודה) כי זה ה-יתרון מבחינתי. אחרת זה לא חוסך לי כלום.
 

גליגלי6

New member
בגדול יחסית סביר חוץ מלהמתין לכבוד האוספת שתתקשר ואף פעם לא

יודעים מתי..גם החוסרים שלהם מעצבנים וקשה לתקשר עם האוספות שדוברות ערבית במבטא כבד. חוץ מזה הכל בסדר..הם משתדלים אבל לא מספיק כי הם הכי גדולים בשוק. מעין מונופול..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בשופרסל? כאמור, הם כבר עברו למסרונים (במקום שיחות)

בסניף האזורי אצלנו המלקטות או האחראית שמנהלת את השיחות לא מדברות במבטא כבד (ואם כבר מבטא, רוסי ולא ערבי. לא שזה משנה, העיקר שמבינים).
&nbsp
לא יודעת אם שופרסל נחשבים ל"מונופול", בכל מקרה בתחום ההזמנות של הרשתות הגדולות פועלות גם מגה, עדן טבע מרקט ורמי לוי (ולצידם מרכולים קטנים יותר).
 
למעלה