אז מה עדיף והיכן נמצא

shiraz027

New member
אז מה עדיף והיכן נמצא

החול הצבעוני בעלי אומר עדיף ממצפה מה יותר מהיר וקל לנסיעה ומה אתם אומרים על גולדן טוליפ והאם ניתן ללכת לגולדן טוליפ קלאב למגלשות?
 

בא לבד2

New member
אם את לא אורחת במלון אין סיכוי

שתוכלי להכנס למגלשות או בכלל לשטח המלון. רק האורחים במיוחד שהוא הכל כלול.המוני מדי לדעתי.. לא הבנתי לגבי החול? אין ספק שדרך מצפה יותר קל,ומהיר לנסוע..
 

shiraz027

New member
תודה

היכן אפשר למצוא את החול הצבעוני שניתן לאסוף או שכבר אין אותו יותר ולא ניתן למצוא פעם שהייתי קטנה אני זוכרת שהיינו עוצרים ואוספים אם קיבלנו כרטיס להופעה של אייל גולן לא יתנו לנו גם להיכנס ברי זה של הרשת ואיך המלון פרויויליג'
 

בא לבד2

New member
עד כמה שזכור לי אין כבר את החול הזה

אבל תנסו דרך מצפה אולי תמצאו קצת בסוף. לאיזו הופעה קיבלתם של רשת פתאל בחוף הקלאב מד? או של ההפקה של 91 של אליקו? כי בשנייהם מופיע אייל גולן.. מלון טוב מאד.תראי כתבתי עליו לזאת ששאלה. שקט,אינטימי,ורגוע.
 

shiraz027

New member
דרך קלאב מד

מקווה שהיה נחמד אולי ידוע לך לגבי ילדים האם גם הם יקבלו כרטיס להופעה
 

shiraz027

New member
כן

אנחנו מתארחים רק הבנתי שאין צוות בידור ונראה לי שישעמם לילדה שלי
 

בא לבד2

New member
אה אם אתם מתארחים ברשת

אז ברור שיש לכם כניסה להופעה של אייל גולן במוצ"ש אני חושב בחוף הקלאב מד. כי הוא מופיע גם בהפקה של המג'יק סאנרייז.יחד עם עוד אומנים. במלון הספציפי הזה שאמרת אין צוות בידור.אבל הוא אחלה שקט רגוע. וכבר כתבתי לך שיש צוות מדריכים שמעסיק את הילדים רוב היום.
 

shiraz027

New member
תודה רבה לך

אני שמחה שעזרת לי אני לא צריכה צוות העיקר שהילדה נהנהית כי הצוות בידור הייתי צריכה להיות איתה אבל משעם בערב נראה לי לא ? ראיתי שבאתר פתאל רשום שיש יוגה טאיצי וכ"ו בבריכה וצוות אמנים בבריכה האם זה נכון?
 

בא לבד2

New member
אין על מה..

בערב די משעמם למבוגרים כן. זה מלון רגוע,שקט שבאים לנוח בעיקר בלי כל הרעש של צוותי בידור. יש לו אוכל טוב\וחדרים מצויינים. כל מה שכתוב נכון מילה במילה. תהנו בעיר המדהימה הזאת. אני גם אהיה בהופעה של אייל..
 
למעלה