אז מה עכשיו?

juanes

New member
אז מה עכשיו?

ג'קו התחיל לצאת החוצה. ג'קו התחיל להופיע. העיתונים מתחילים לפרגן לאט לאט (ועל כל זה ייאמר טפו טפו חמסה שום בצל). אז מה עכשיו? אני מניחה שכל ההחשפות שלו מאוד מאוד מחושבת. הוא מתחיל במקומות קטנים, לא מופיע בטלוויזיה, ולא מתראיין עדיין. לאיפה אתם חושבים המנהלים שלו מכוונים את הצעד הבא? ואם אפשר שאלה אישית - מתי כבר הוא יגיע ליאיר לפיד????
 

מגושקה

New member
לעולם לא

אם זה היה תלוי בי. או לפחות עוד כמה שנים טובות. והסיבה: ג'קו, שאני כמובן מתה עליו, לא יודע להתראיין בתקשורת, ובמיוחד לא בלייב או בסמי לייב. והוא יכול לעשות לעצמו הרבה הרבה נזק. הנה, תקראי ברייטינג ששאלו אותו שתי שאלות תמימות, והוא כמעט קרא לעצמו פדופיל, רק שהעיתונאי למזלו של ג'קו קטע אותו באמצע. וזה מרק שאלה תמימה של בת כמה חברה שלך, אז שתביני עד כמה הוא לא מתאים להתראיין. אז שיתמקד במוזיקה ובהופעות, בחברה שלו ובנו, וכל השאר לא הכרחי עכשיו.
 

juanes

New member
לדעתי הוא ליעצור בהופעות קטנות

הוא לא יעצור, ולו רק בגלל שמאחוריו עומד גוף כלכלי מאוד שאפתני, שכבר הפסיד עליו כסף, וזה שיקול לא פחות חשוב, גם אם לא בטוח שענייני. ודרך אגב- אצל יאיר לפיד הוא יכול לבוא, לשיר שיר, יאיר ישאל אותתו 2 שאלות על הבמה (שהוא מן הסתם יהיה מוכן אליהן) - זה תסריט הגיוני, שיש לו פוטנציאל.
 

מגושקה

New member
תסריט הגיוני

אך בהחלט לא רצוי. ובמיוחד שיאיר חבר טוב של רמי, נראה לך שהוא לא ייכנס בו? (זאת אומרת אם בכלל הוא ירשה לו להיות בתוכניתו, כי למה שהוא ייתן לג'קו לצבור נקודות זכות על חשבונו).
 

juanes

New member
רייטינג

יאיר לפיד הוא עיתונאי/מגיש שמביא את החומר שהקהל שלו רוצה לדעת, וזו סיבה מספיק טובה. לדעתי (
) ג'קו יהפוך (אם לא "הופך" בהווה) לאט לאט למרואיין מבוקש. יאיר לפיד (ודומיו) לא יוכל להתעלם מזה. תחשבי על הראיון העיתונאי הבא שהוא ייתן, אחרי שתיקה ארוכה. זה ימכור.
 

מגושקה

New member
בטח שהוא מרואיין מבוקש

למה את חושבת שהעיתונות הכתובה ואפילו מעריב, רושמים עליו דברים חיוביים, זה רק בשביל לשכנע אותו שהם לטובתו ושיתראיין אצלם. יש כאלה שאפילו אמרו שכל החרם שאירגן בן כספית נבע בגלל שלאחר הזכיה ג'קו התראיין בעיתון הסופשבוע של ידיעות ולא מעריב.
 

Karina85

New member
ג'קו הוא מקור רייטינג מטורף...

לא סתם מזכירים את שמו בכל כתבה הכי לא קשורה כדי שאנשים יקראו... כולם מתעניינים בו.
 

מגושקה

New member
המתכון לכתבה מעניינת:

הוסף חופן ציטטות משעממות, תבל בדעות שטחנו מכל עבר כבר 300 פעם ולטעם והעניין הוסף את ג'קו. מה זה משנה שהוא לא קשור, זה ג'קו!
 
היי מגושקה, מה שאלו ברייטינג?

לי יש רק פנאי פלוס.. אבל ראיתישכתבו שהוא הבהיר שהחברה בת 24 ולא צעירה כמו שכתבו ובאמת לא הבנתי מי ומה כתבו, אז תבהירי בבקשה
 

מגושקה

New member
אני מצטטת:

אחרי ששאלו אותו בין כמה הוא, והוא הסביר למה הוא חוגג 26. שאלו "והילה? (ג'קו)זהו. אני רוצה לסדר את עניין הגיל שלה, כי אמרו שהיא הרבה יותר צעירה וזה לא נכון, כמעט עשו ממני... (הכתב) בלגי. אז בת כמה היא? (ג'קו) 24 " אההה
 
אין מה לעשות,קשת בא עם חוסר טקט

אני מבינה ,גם אני קשתית כמו רבות מהפורום (בקרוב יומולדת)ולפעמים גם אני טיפה מתבלבלת בלשוני
אבל בקטנה, ג'קו ממש קיבל תכונות קשתיות רציניות.. ולא יעזור לו, הנטייה לשלוף מהר תשובות ואח"כ לחשוב אוייש מה אמרתי .. , יהיה לו קשה להיפטר מזה , צריך לעבוד על זה חזק.. ובנתיים אולי באמת לא להתראיין במקומות גדולים למרות שהייתי שמחה לראות אותו ביאיר לפיד.. ואגב, קראתי טוב הכתב אמר בלגי? (כאילו בלגים פדופילים?
)
 

מגושקה

New member
למה נעלבת? האם יש בלגית בקרבנו?

הוא ציין בלגים כי היו שם כמה פרשיות של המוני ילדים שנחטפו מכל היבשת והובאו לבלגיה ע"י פדופילים, כן, בלגים. ומה תגידי לי, זה דרישות התפקיד: מעריצה של ג'קו חייבת להיות מזל קשת??? כמעט כולם פה מזל קשת. ובקשר לשליפות, אני חושבת שהוא אלוף הארץ בזה
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif אייקונים לא ברורים פה..

התכוונתי לאייקון של חוסר הבנה/ מה הכתב רוצה?/ אין לי מושג למה שמתי אותו , ולא נעלבתי.. לא היה אכפת לי להיות מקורבת לבלגים יש שם יהודים מיליונרים ..
ולגבי קשתיות -את ממש צודקת, כל רגע מישהי פה מתגלה כקשתית נוספת, כנראה אנחנו מבינות טוב את ג'קו בעניין כי כולנו קצת סבלנו מהתכונות הנלוות עם המזל הנחמד הזה
 

shongold

New member
זה ג'קו ואין להשהות שום חזרה שלו

זה האיש וזה קסמו. ובגלל זה התאהבנו בו. גם על השליפות החמודות ועל כל האישיות. והלוואי שיראיינו אותו כל כך הרבה שלכולם בסוף יפול האסימון ויבינו מי האיש המתוק והנחמד הזה. עם אמירות כאלה ואחרות ולא משהו סטיורטיפי שיורה בצרורות דברים שמשוננים מראש. זה היופי זה הקסם - האיש בלתי צפוי לחלוטין, כמו צבעוני אנטי אפרורי.
 
למעלה