אחרי התקף אלרגיה שכלל איבוד הכרה

פנינה21

New member
אחרי התקף אלרגיה שכלל איבוד הכרה

הי,
הגעתי מהמיון הביתה ואני חייבת להודות שעכשיו אני כבר צריכה פתרונות זה היה מסוכן.אני יודעת שאני מגיבה באופן מסוכן לחלב וחיטה - כל הטסטים תקינים לחלוטין יש מדד של מערכת החיסון נמוך ואחרי שזה יסתדר אני אחזור על הבדיקות ואז תיהיה אבחנה נורמלית.
המקרה של היום:
טיול(עבודה) בצפון הארץ לקראת סוף המסלול של היום היה שדה חיטה התחלתי להרגיש חולשה והתחילתי להתגרד בעיקר בפניים ובידיים . לקחתי טלפסט המשכתי עוד קצת עד שהמדריך ראה שמשהו לא בסדר ועצר . לקחתי את הטלפסט השני ומשאף ונטולין . הצלחתי להגיע לחניון בתחשוה שנגמר לי האוויר . נחתי קצת ואז היו צריכים אותי נגשתי בקושי רב . לא היה לי ממש קול -נפיחות בגרון זה מופיע תמיד בכל התקף בשנה האחרונה.
לקחתי את הציוד שלי הצידה והחלטתי ללכת לנוח קצת הודעתי לבוס לי שהוא יאלץ להחליף אותי כי יש יותר מדי חיטה בסביבה . זאת פעם שניה שזה קורה משהיה ליד שדה חיטה. ואז נעלמה לי שעה - המצב של הכרה מעורפלת, לקח לי זמן ברגע של ערנות יחסית תפסתי מישהו שעזר לי להשתמש באפיפן . 2 דקות אחרי הזריקה הייתי כבר די ערנית לקח עוד שעה עד שיכולתי לעמוד . הפעם במיון אמרו זה בטוח אלרגיה (עד לפני חודשיים זלזלו בתלונות שלי יש לי אפיפן כי הלכתי לרופא פרטי והוא הבין שזה מסוכן). רשמו שאיבדתי הכרה ושראו פריחה . הבדיקות די תקינות ככה הם אמרו .
יש הסבר של תרופה שבגללה האלרגיות החמירו והפסקתי לקחת ואולי בלי הבלגן שה הטסטסים של האלרגיה יראו את המצב האמיתי .
אבל בכל מקרה זה כבר היה מפחיד היום .

מה עושים?
 
למעלה