אחרי שהם נמרחו על כל שער אפשרי

kinley

New member
אחרי שהם נמרחו על כל שער אפשרי

ובמיוחד בעיתון נשים גדול במהדורה מיוחדת לרגל השנה החדשה (ראה ערך תשרי) בה טרחו לתאר את אהבתם הגדולה המרופדת נחת זה 11 שנה פתאום זה נפל עלינו מענין למה זה מזכיר לי נטיה של אנשים מסוימים להתפאר באיזו מערכת יחסים נהדרת שבעצם לא קיימת!?
 

bulb

New member
ממש חדשות מרעישות

פתרו את כל מקרי הסעד במדינה, נפתרו כל מקרי הרצח ויש שלום אזורי? טוב לדעת מה סדר העדיפות הציבורי במדינה ככל שזה נוגע לעיתונות. איפה "הארץ" כשצריך אותו...
 

kinley

New member
"פתרו? נפתרו?"

כשאתה במינוס בבנק אתה מצפה שמישהו אחר יפתור לך את הבעיה? או שאתה מגייס את עצמך? מה זו הגישה הפסיבית הזו? שיפתרו עבורך? אתה חושב שיש בעיה מסוימת בניהול המדינה? בניהול הכלכלי?בשכבות הסוציואקונומיות!? עשית משהו בנידון?אתה עושה משהו בנידון? או שאתה מצפה שאחרים יעשו את זה עבורך? ובמקום לשבת מול המחשב ולהוליד הודעות מסוג זה לעולם הוירטואלי (כי כאן הרי הכי קל) ולקטר ולבכות תנסה להנות גם משטויות. איפה קישקשטה כשצריך אותו!?
 

bulb

New member
גברת סופרדרינק היקרה, הרשי לי לסבר את

אוזניך: בשנה האחרונה עשיתי למעלה מ-50 ימי מילואים אני תורם דם באופן קבוע כל 3 חודשים זה למעלה מ-14 שנה אני מתנדב במשא"ז (לא זה שעושה נעים בגב, אלא זה שקופא בסיורים בלילה) תורם מצרכים כל חג במקום העבודה בעל כרטיס אד"י ועוד... בתקווה שבאת על סיפוקך, קחי נשימה עמוקה וקראי שוב את הודעתי המקורית. הלנתי על סדר העדיפויות של התקשורת (ynet במקרה הנ"ל) ותו לא. איך הגעת מ-A ישר ל-Z, זה תמוה. ד"ש לחביטוש.
 

kinley

New member
אני מצטערת אבל הפעיליות שלך בגינן

אני אמורה לבוא על סיפוקי אינן מביאות להשגת המטרות שהצבת בהודעה הקודמת : מקרי סעד ושלום עולמי והנושא כאן איננו אני אלא אתה. האם אותן פעילויות מביאות אותך לסיפוק ולהגשמה עצמית והאם אתה רואה את עצמך חלק אינטגרלי מתהליך שינוי לוקאלי וגלובאלי!? ובנינו בתור X-מתנדבת במשא"ז חוץ מהרבה זיוני שכל אין שם משהו ממשי מאידך בהחלט התרשמתי בכרטיס אד"י (אבל לא בזה מדובר ולא ביקשתי שיעשו עלי דאוינים) בנוגע לטענתך על סדרי העדיפויות בתקשורת: התמימות בוקעת מטענותיך התקשורת היא גוף מסחרי שעושה עליך ועלי כסף ובדרך משחילה אידיאולוגיה נוסח "כלב שמירה" שנועד לחשוף ולהביא לידיעת הציבור את המחדלים , העוני המשטר וכו... ולכן כל פרובוקציה שתעלה את כמות העיתונים שימכרו באותו יום לגיטמית ובין ים האינפורמציה שמובא אלינו בכל בוקר בדמות עיתון יומי מותר שיהיו גם הודעות חטטנית,צהובות רכלניות. סגרנו?
 

bulb

New member
האם נראה לך שאני תורם דם לשם סיפוק עצמי?

הרי כל האקט ההתנדבותי/תרומתי הוא ללא מטרות רווח, בין אם גישמי או רוחני. הרי אם הייתי מצפה לתמורה תמורת ימי המילואים הייתי חוטא לאמת. יכול להיות שבאזור מגוריך מתנדבי המשא"ז יושבים רגל על רגל ומגרדים בביצים (או בביציות), אבל את מוזמנת להצטרף לסיורים בעיר מגורי ותיווכחי בתרומה של המתנדבים לקהילה. מצד שני, כנראה שהבטלנות של מתנדבי המשא"ז באזורך תאמה את אופיך וציפיותיך, אז מה הפלא? נחמד ששמתי אותי בתור הנושא ואוזני מאדימות למקרא הדברים, אולם שכחת בדרך את ההודעה המקורית וטענתי בדבר סדר העדיפויות הלאומי כפי במתבטא בכותרות העיתונים. נחמד לדעת שאת מתיחסת למצב הזוגיות של X ו-Y כפרובוקציה לצורך חשיפת מחדלים. אחח התמימות... לא ירדת לסוף דברי? היית יכולה לבקש הבהרה. כמה פשוט. קאפיש?
 

אורמור

New member
מחקתי כפילות ונמחקה גם תגובת קינלי

אז אני מעתיקה אותה כלשונה- נשמה או שתגיע לגופו של עניןו kinley 110677243 √ או שתרד ממני אין לי שום ענין להפוך לשק החבטות שלך?: "הבטלנות של מתנדבי ...תאמה את אופייך וציפיותיך"?! דה. מה אתה יודע על קינלי!? בכל מקרה, 1. "סולם הצרכים של מסלאו" - כדי שתבין שכל אקט התנדבותי/תרומתי טומן בחובו גם רווח רוחני. 2. טענתי : שכותרת הבוחשת במערכת היחסים של דמויות מובילות בציבור משמשת כפרובוקציה לצורך רווח כלכלי של העיתון בלבד ברור לך שצריך להיות מטומטם ביותר להסיק את המסקנה ש:זו פרובקציה לחשיפת מחדלים. 3. יכול להיות ששנינו עדין תמימים - ואכן נראה שלא ירדתי לסוף דעתך. אתה מוזמן להסביר אותך. וכדי לפשט ענינים אולי עדיף שתתמקד ותרשום את הטענות בסעיפים... אולי איזה תקציר מנהלים קצר!? העתק הודעה של קינלי
 

bulb

New member
חן חן על מחיקת הכפילות

ותגובה: כפרה עינים שלי, למה את קוראת לי "נשמה"? במקום להגיב לגופו של ענין בחרת להיטפל אלי, רק שכחת בדרך שכשחוטבים עצים עפים שבבים. כם כל הכבוד לסולמות ונחשים, אין לי כל סיפוק רוחני בתרומה, אלא הרגשת מחויבות. מצטער להרוס לך את התאוריה. סתם, אני לא מצטער בכלל. בקשתך לסעיפים נשקלה ונדחתה ללא אפשרות ערעור. עם כל הכבוד לטמטום כזה או אחר, הרי את זו העלתה את ההקשר בין פרובוקציות ומחלדים, או כמו שנאמר "הפוסל במומו פוסל" וכו' וכו'...
 

kinley

New member
שניה תן לי לסדר את העניבה.

לגופו של ענין: טענת שהעיתון בחר להתרכז בכתבת שוליים במקום לתת מקום לנושאים חשובים יותר ועניתי : שכתבת שולים כאסטרטגיה להגביר מכירות של עיתון ונכון שתפקידה של העיתונות לחשוף מחדלים ולדווח בזמן אמת על המתרחש במדינה אך זה נעשה בו זמנית עם עקרון הרווחיות ולכן אם תמצא הזדמנות לקדם את המכירות היא לא תבחל באף דרך כולל לתת מקום מרכזי לסוג כזה של כתבה ובנוגע להתנדבויות וכו זה היה זנבו של נושא בו ניסיתי לטעון כי בטרם תפנה להפנות אצבע מאשימה תבדוק מה אתה עושה לקידום מטרות חברתיות כאלה ואחרות.
 

bulb

New member
אז זהו. שאין קשר. איפה ראית שטענתי זאת?

או שמא מוחך הקודח כבר התחיל הוזה הודעות?
 

kinley

New member
אתה קורא את מה שאתה כותב?

"אין לי כל סיפוק רוחני בתרומה, אלא הרגשת מחויבות."
 

bulb

New member
השאלה היא האם את מפנימה את הכתוב

הטענה שלך כי "בתור X-מתנדבת במשא"ז חוץ מהרבה זיוני שכל אין שם משהו ממשי" מצביעה על פגם מהותי בהבנת חשיבות הפעולה. אם הלכת למשא"ז במטרה לכייף, בשביל הדאחקות, לפצח גרעינים ולהעביר את הזמן - שיבושם לך. ברי כי אין לך ולו שמץ מושג על חשיבות הפעולה וסיונך לצבוע זאת באור מגוחך רק מראה כמה את רחוקה מהבנה. והחיזוק בא בציטוט הבא פרי מקלדתך "אתה חושב שיש בעיה מסוימת בניהול המדינה? בניהול הכלכלי?בשכבות הסוציואקונומיות!? עשית משהו בנידון?אתה עושה משהו בנידון? או שאתה מצפה שאחרים יעשו את זה עבורך? ובמקום לשבת מול המחשב ולהוליד הודעות מסוג זה לעולם הוירטואלי (כי כאן הרי הכי קל) ולקטר ולבכות תנסה להנות גם משטויות." טוב לדעת שצרות של אחרים זה מקור הנאה בשבילך. הזכירי לי לא להוסיף אותך לרשימת המוזמנים בסעודה הבאה. נראה לי שהקינלי הזה פג תוקף וחמוץ-משהו.
 

bulb

New member
מחמד שענית לזנב או ניסית לכשכש בו

אבל להזכירך, את הבאת את הנושא לדיון, אז על מה ולמה הפליאה? שוב, נחמד שבמקום לענות לגופו של ענין (ראי ההודעה הראשית) את בחרת להתענין מה אני עושה, למה וכמה, אבל זה לא פותר אותך מתשובה לענין, במיוחד כשהוכית שוק על ירך (ע"ע הרשימה שהעליתי בתוגבה ל"אני מאשים" שלך). בברכת כשכוש נעים
 

kinley

New member
לא הבנת את ההודעה שלי

לא הבאתי את הכותרת הזו כנושא אלא כנמשל למצבים שבהם אנשים מתהדרים במערכת יחסים לא להם ולמחרת מוצאים את המציאות כפי שהיא (ולא כפי שהיו רוצים שיחשבו) מרוחה בעיתונים
 

kinley

New member
ההתיחסות האישית אליך נבעה מהעובדה

שבחרת להאשים את הממסד בכל הלקויות שציינת למעלה מבלי להבין שאתה חלק מזה ושיש בידך לשנות זאת ע"י שינוי האקלים החברתי במעגל הפרטי שלך.
 

bulb

New member
אני רואה ששוב נדרש כאן ציטוט:

"טוב לדעת מה סדר העדיפות הציבורי במדינה ככל שזה נוגע לעיתונות" האם אני צריך להדגיש עבורך את המלה "עיתונות" עם מארקר זרחני מועשר בפלוטוניום? נחמד שלחקת את זה למחוזות שלך, אבל מה לעשות וזה לא תואם את המצב בפועל. בקשר לאקלים אצלי, אכלתי צ'ילי קון קרנה לצהריים אז התחזית היא חם ויבש עם לחות בעמקים. אם כבר טרחת והגעת עד לכאן, למה שלא תסברי את אוזנינו מה את (נגמר המארקר, אז את מוזמנת להדגיש את המילה "את") עושה על מנת לשנות את הקלים החברתי במעגל הפרטי שלך. אל תתבישי. זה לא מתאים לך. מבטיח חיבוק גדול ותומך בסוף וכל חברי הפורום יקראו בקול גדול "אנחנו אוהבים אותך פפסי!"
 

bulb

New member
הבנתי את ההודעה שלך, אולם ניכר כי לא הבנת את

שלי (או מסרבת להבין. היינו אך). הלנתי על סדר העדיפות ואילו את טרחת לפשפש בציציותי. כשחטפת ריקושט ישר נעמדת על רגליך האחוריות והתחלת לפלוט קצף כמוכה שגעת. איך זה בתור אנליזה בגרוש, יקירתי?
 

kinley

New member
בוא נגיד שמקריאה של בליל המילים

שסיפקת לנו כאן או שאני לוקה בהבנת הנקרא או שיש לך בעיה קשה בהסקת מסקנות. זו ההודעה האחרונה שלי אליך אין לי ענין להכנס איתך למערבולות של נושאים לא קשורים זה לזה אין לי ענין להסביר לך מי אני מה אני ואיך אני משפיעה על החיים מעגל הקרוב אלי והמרוחק ממני זה לא ויכוח זה אפילו לא דיון ואין כאן טענות שנועדו לאימות ואישוש שיהיו לך חיים יפים קינלי.
 
למעלה