איזה כייף אני מתחילה בתחום

איזה כייף אני מתחילה בתחום ../images/Emo24.gif

וכבר יש לי
(וכמובן שאלות) אליזבת, שיהיה בהצלחה כמובן, כל הכבוד ! אצלי האומנות השימושית מתבטאת גם במיחזור. ככה זה לפחות בשלבים אלו. הייתי היום אצל אמא שלי ואיזה מציאות ליצירה שאני מצאתי. היה שם שעון ישן על תיבה ששימש גם מתקן למפתחות. כבר פירקתי הכל. אני מתכוונת להשתמש בחלקים לצרכים שונים: קופסא עם חלון שקוף מזכוכית - לתכשיטים או למה שרוצים מנגנון לשעון - יש מתקן לתליה שיודבק על לוח עץ או דיקט (יהיו שניים). לוח שאפשר לצייר ולתלות כתמונה. כל זה ממתקן אחד קטן. ועכשיו שאלה - ויהיו עוד הרבה . . .
מצאתי שם מדף עשוי מסיבית (בימיו הטובים היה חלק מספריה). האם אפשר לעשות מזה תמונה לחדר ילדים ? בשלושת הצדדים הצרים של המדף רואים את הסיבית ובצד אחד + בשטחים הגדולים יש כנראה פורמייקה. אשמח לשמוע הצעות. שאלה אחרת קשורה לפוטפורי. שני זרי פרחים התייבשו בעציץ של גיסתי - לא הפוכים, ולכן די מאובקים. האם אפשר לנצל בכל זאת לפוטפורי ? אם כן, איזה פעולות "שיקום" נדרשות ? ומה לעשות הלאה ? חוץ מזה איזה שימושים שונים יש לפוטפורי ? טוב זהו לבינתיים, שאני לא אכביד כבר בהתחלה.
 

Elizab3th

New member
לגבי הפוטפורי...

יכולים להיות מגוון שימושים, לצערי אין לי נסיון עדיין בייבוש פרחים, אך מה שאני כן יודעת שבכדי לייבש אותם נכון צריך לתלות אותם הפוך, מה שאת יכולה לעשות, לקטום את הראשים של כל הפרחים ובעזרת דבק חם להדביק לכדור קלקר, תלוי בכמות הפרחים שיש לך, כך תתאימי את גודל הכדור, ראיתי פעם בעבודת בית שעשו דבר כזה ויצא מקסים, זה רעיון אחד, רעיון אחר, את יכולה לקחת פרחים מיובשים ולשלב אותם בתמונות, כמו למשל תמונות עם משחת עיצוב כאשר את מתביעה את הפרח במשחת העיצוב, גם יכול לצאת מאד מיוחד. לגבי המדף סיבית, את יכולה למרוח על צידיו משחת עיצוב ולכסות את הסיבית, ואז לצבוע בצבע שתרצי רק את המסגרת, את התמונה עצמה את יכולה לעטר במפיות עם משחת עיצוב מסביב לכל מפית או דמות, להוסיף מעט טוליפים וצבעים עליזים. ברוכה הבאה וכמובן אם יש עוד שאלות, אני כאן.
 
מה שעשיתי בינתיים -

את זרי הורדים טבלתי בקערה עם מים כדי לנקות את האבק (בלי לגעת עם הידיים) ואז חיברתי חוט וזה תלוי כעת לייבוש. חלק מהזר המאובק הכיל גבעולים עם עלים אדומים ומאובקים. פירקתי את העלים, שטפתי במים טוב טוב וגם זה כעת בייבוש.הורדים יוצאים בצבע חום בהיר/בז' - עלים וכותרת. השאלה, האם לאחר שיתייבשו הורדים והעלים צריך לעשות משהו כמו - לצבוע ? לרסס בלכה או משהו אחר לשימור ? דרך אגב, רעיונות שיש לי לפוטפורי הזה: אפשר לשים באריזת מתנה כמה עלים לקישוט וניחוח, חלק חשבתי לשים בכלי זכוכית עם מים ונרות צפים (כשיהיה הארוע המתאים). וכן, חלק חשבתי להדביק ביצירות כאלו ואחרות - בתוכן או במסגרת. נראה.
 

Elizab3th

New member
אני ממליצה לרסס לכה ממרחק

של כ-25 ס"מ מהפרחים, הלכה תגן על הפרחים ותחזק אותם. אני לא הייתי צובעת את הפרחים, מאחר והגוון הטבעי שלהם מאד מיוחד, מן ישן שכזה וזה מה שיפה. הרעיונות ליישום נשמעים מקסימים, נשמח לראות תמונות.
 
למעלה