איזה תרגיל נבזי עשו דורון ורוני

איזה תרגיל נבזי עשו דורון ורוני

מענין אם הועדה תקבל את הטענות של מאיה ווניל מייפל- נראה לי שאת צודקת לגבי הרומן המתהווה בין יפתח לגילת ובכלל מה גילת וזוהר עושים ביחד?, אין בינהם טיפת כימיה
 
עבודה משותפת של רוני ודורון במטרה להפריד

הם הזמינו אותו למסיבה להעלאת דרגה של רוני ביום שידעו שמאיה לא תוכל להגיע איתו (ערב לפני הועדה החשובה שלה) השקו אותו , השכיבו אותו במיטה עם רוני ודורון ביקש ממאיה להגיע לחדר- משהו כזה.
 
../images/Emo6.gif צודקת, בטח צודקת

או מיי גוד, הזכרון שלי בקרשים לא זכרתי מי כתבה את זה באמצע שכתבתי נסיכה מתוקה, התקבלי ממני את הורד?
 

wenda

New member
כן, תרגיל מגעיל!

זה בעיקר רוני מובילה את העניינים. דורון לא נעים לא, אבל הוא לקח החלטה והולך איתה. אל תשכחי מה מאיה ואיתמר עשו לרוני ודורון. מאיה באה וגנבה לה את החבר, איתמר ומאיה שיקרו וצחקו על דורון מאחורי הגב כל הזמן עד שהוא הרגיש ממש מושפל. ומדובר בחבר מהילדות. אז גם הם לא בדיוק טלית שכולה תכלת. אבל אין ספק שמה שרוני אירגנה כאן זה שיא השיאים. מעניין אם זה יעזור להם.
 

vanilla maple

New member
הולך להיות מעניין

אם יהיה באמת רומן בין שניהם, אבל אני מאמינה שהרבה מהתשוקה שהתפוגגה בין גילת לזוהר היה דווקא בעקבות מותו הלא ברור של אביב. בפרק של אתמול גילת הסתירה מזוהר שהיא נפגשה עם יפתח לא במקרה, אם באמת זה היה כלום אז היא הייתה מספרת לו. וחוץ מזה אני לא מבינה מה כל הסודות האלו בין בני זוג, שיש זוגיות צריך לשתף את החצי השני גם בדברים הפחות נעימים אפילו שזה לא פשוט לשמוע. זוהר טיפש הילי מביאה לו הוכחות שאביב בחיים הנומרולוגית אומרת שהוא בחיים והוא כ"כ אדיש מה נסגר איתו? זה מפקד טייסת? ויתרה מזה הוא מסתיר את כל זה מגילת? מה יהיה שגילת תגלה שהוא ידע כל מיני פרטים ולא סיפר לה? אתם ההייתם רוצים לדעת כזה דבר או שההייתם מעדיפים לא לדעת?
 
במצב שלה עדיף לא לספר לה

זה עלול לפגוע יותר. במיוחד שהיא שמעה את זה מנמרולוגית שהיא לא מאמינה בה. ורק עצם זה שהיא הזכירה אותה גילת התעלפה. מה היה קורה אם בעלה או הבת שלה היו אומרים לה את זה? אלהים יודע
 
גם אני במקום זוהר לא הייתי מספרת לה

כל עוד אין קצה חוט אמיתי וממשי מאביב. היא עברה תקופה מאד קשה וכל עוד אין קצה חוט אין צורך להעביר אותה את התקופה הזו שוב.
 
למעלה