איך אתם מעיזים לפתוח כזה פורום

הממ... מה נשים רוצות...

FRANKLY MY DEAR, I DONT GIVE A DAMN למה אתן חושבות שמעניין אותנו מה נשים רוצות? ובכלל כשאלה באופן כללי, כאילו מה כל המין הנשי רוצה? או מה הרצונות המשותפים הקיימים אצל כל הנשים בעולם? אני לא יודע מה נשים רוצות, ואני לא יודע מה גברים רוצים. וזה גם לא מעניין אותי. מה שמעניין אותי זה מה שאני רוצה.
 

מיכל999

New member
אני רוצה להבהיר לכם משהו

כמו שלכל אחד מכם הגברים יש סדר עדיפויות שונה, כך גם לנשים. יש גברים שמעדיפים גבוהות עם רגליים ארוכות, ויש כאלה שחשוב להן יותר שיהיו חכמות... אי אפשר להבין בדיוק מה נשים רוצות, אפשר להבין מה האישה ,שיש לך קשר איתה, רוצה. כל אחת היא שונה ומיוחדת, כי אם לא- זה היה משעמם!
 
איזה פורום?

איך אתם יכולים להעלות לרשת פורום: מה נשים רוצות? אתם השתגעתם לגמרי? נשים זה איזה "מיגזר" שמה הן רוצות? נשים אם לא ידעתם זה בני אדם! עם דיעות,והרצונות שלהן בדיוק כמו המין הגברי משתנה מאישה לאישה. דרך אגב למה אין פורום מה גברים רוצים?
 

iaki

New member
רצונות

ההבדל בין נשים לגברים הוא בארכיטקטורה של הגוף (עיצוב המוצר ). יתר התכונות זהות . עשרות טונות של נייר,דיו ושעות אדם נתרמו בעולם לטובת הנושא . השאלה הרטורית המרכיבה את שם הפורום היא שאלה ירודה ורדודה השולחת טיל מונחה (טומהוק)למפקדת האיניליגנציה וחבל שכך .עצם העמדת השאלה בצורתה הנוכחית לא עושה טוב לנשים .
 

ליאן.

New member
יכלתם לקרוא לפורום - שובניזם.

נראה לי שזה יכל להתאים קצת יותר לתכנים, לא כן? נשים רוצות שלא יתייחסו אליהן כמכלול. הרי נשים הן לא מקשה אחת שאפשר לקבוע להן 'מה הן רוצות'. לכל אחת יש רצונות משלה, מחשבות משלה, רגשות משלה, צרכים משלה וכו'. אין צורך להכליל ואף רצוי שלא.
 
כי כולנו יודעות מה גברים רוצים. ../images/Emo8.gif

יש לך את הודעת המנהל כדי לדעת למה לפתוח פורום כזה... נכון, נשים הן בכללן בני אדם אבל בני אדם עם שגעונות...
 
לא אמרתי

לא אמרתי כדי להעליב! פשוט זה מצחיק להיתייחס בצורה כזאת לנשים, אם נניח היה חדר מה ג'ינג'ים רוצים? מה תושבי ישראל רוצים? מה הרוסים רוצים? מה דתיים רוצים?
 

aaa123

Member
לא נכון

גברים שונים רוצים דברים שונים. יש דברים שרוב הגברים מעדיפים אבל אני לא בטוח שאתן יודעות(האמת שגם אני לא יודע). אני גם לא חושב שנשים הן בני אדם עם שגעונות. הנה שאלה לדוגמה שאני לא יודע את התשובה גם לגבי גברים ,וגם לגבי נשים(אפשר להמציא הרבה שאלות נוספות). איזזה צבע מועדף על הרוב?
 
בוא נתחיל בהבהרה קטנה -

ההודעה הקודמת לזו נאמרה בהומור נטו. דבר שני, לא רק גברים שונים רוצים דברים שונים, כל אחד רוצה משהו אחר, לא כולנו רוצים את אותו הדבר, ברור. ולגבי השאלה ששאלת אני חושבת שהיא ממש אבל ממש מיותרת - כי, אם אני לא טועה, 'מטרת' הפורום לדעת מה נשים רוצות על מנת שגברים יבינו אותן או סתם שהן תבנה את עצמן, לחא כדי לדעת איזו חולצה לקנות לימי הולדת...
 
ברור

גברים ונשים, כאחד, שונים זה מזו, זה מזה, זו מזו, אבל יש רעיון כללי ולא הכי מוגדר שתואם את הרוב...
 
כל טענה שמכלילה את המין הנשי, אני..

...מצפה שתביאי הוכחה לכך שהיא נכונה לגבי 100% מאוכלוסיית הנשים בעולם. אם זה נכון לגבייך, ולגביי כמה חברות שלך, אז זה לא מספיק בכדי להכליל את כל המין הנשי.
 
חומד,

ממש לא מעניין אותי למה אתה מצפה. ואם היו הוכחות שהטענות נכונות לגבי 100% מהאוכלוסייה, אז כבר מזמן לא הייתם שוברים את הראש לגבי מה אנחנו רוצות ובאים לכאן ממורמרים ומחרחרי ריב על מנת לגלות את זה!
 
לדעתי מה שמסתתר מאחורי הפורום הזה..

זה פורום של כמה בחורות שרוצות לספר לכולם על עצמן ומה הם אוהבות, כלומר פורום צומת לב. וגם בנים שרוצים להתחנף לבנות, כדי לקבל מהבנות צומת לב.
 

אילן 29

New member
חבוב...

אם תעבור פורום פורום תראה שבכל הפורומים מי שכותב בו מחפש צומי.. איפה ראית פה שהגברים מתחנפים לבנות ואם כן מה רע בזה? מה שאני כן יכול לומר לך בוודאות שהאויב הגדול של העם היהודי הוא העם היהודי בעצמו ואנשים כמוך רק מוחיכים את זה שכשהקנאה אוכלת אותם הם מסוגלים רק להראות כמה הם חרא של בני אדם . ...בקיצור , אם הפורום הזה מפריע לך אל תכנס אליו אתה החוליה החלשה , שלום
 
למעלה