אי נאמנות כאסטרטגיה לחיים

kinley

New member
אי נאמנות כאסטרטגיה לחיים

תמיד אבל תמיד ולא משנה באיזה שלב בחיים שלי הייתי בקשרים משלושים או מרובעים (אולי קצת יותר...) אף פעם לא הלכתי עד הסוף רק עם אחד לאחרונה ניסיתי להבין למה זה ככה אין לי תשובה חד משמעית בדרךכלל זה פשוט נוצר ככה שתוך כדי שהייתי בקשר עם מישהו מסויים היו עוד 2 שחיזרו באותה עת ונהנתי מזה..במיוחד כשאתה לא בטוח בטיב הקשר עם אף אחד מהם. באזשהו שלב בחיים הרגשתי רע עם עצמי עם איך שאני נתפסת בעיני עצמי: כשקרנית כמניפולטיבית לא אתית וכו...וניסיתי להלחם בזה . אבל עם הזמן נדמה לי שלמדתי שזה מנגנון שהוכיח את עצמו החוויות והניסיון בחיים מצדיקים את הגישה הזו: רק לאחרונה לאחר קשר שנראה הכי נכון עם מישהו מדהים...נזרקתי!(לא יאומן! כנראה שגם את זה אני אמורה לחוות) כי תוך כדי הקשר שלנו הוא הכיר מישהי אחרת...עדין קיים בי יחס אמביוולנטי לזה מצד אחד חוסר הוגנות אבל מצד שני זה מה שמאפשר לי לשרוד כי הרי איך הייתי מתאוששת מ"ההוא" עם לא היו עוד 2 במקביל שעכשיו מחכים לי?! אבל הלוואי שזה היה כזה פשוט כי תוך כדי מעשה מקונן בי רגשי אשם ואי נוחות....אבל אחרי "התרגילים בכפולות של שתיים" שעשו לי.....פתאום מרגיש לי יותר נוח ואולי הגיע הזמן לאמץ את זה ולהתשחרר מרגשות האשם. לא ככה?!
 

shocco24x

New member
הכיוון שלך בחיים הוא בסדר...

גברים מזיינים בלי הכרה נשים רבות ומתגאים בזה!... אין כל סיבה מדוע גם את לא תנהגי ככה. גופך הוא שלך בלבד!!! ברגע שתיפגשי את האחד והיחיד - תתחתני ואז, אני ממליצה, תפסיקי עם הזיונים בצד... זאת כל התורה!
 

רות 2

New member
אז ככה קוראים לזה היום.....אסטרטגיה

עאלק אסטרטגייה ... ת'שמעי קינלי לא מכירה אותך לא יודעת איך את ניראית ומה גברים מוצאים בך ..ובת כמה את אבל אין ספק ... קשה שלא לחבב אותך... אז מה את בוחרת:?: א. מנגנון של חוסר ביטחון ולעיתים אפילו חוסר הערכה עצמית זה מה שמוביל לרקוד על כמה חתונות ולשמר "רזרבות" ב. חוסר נאמנות בשל אטימות רגשית(ילדה קטנה ופגועה שמתעוררת כל פעם שמערכת יחסים מתחילה להעמיק) ג. את א ו- ב את תצליחי להשתחרר מרגשות אשם ...ביום שרות תצליח לעשות פלייה רולווה או לפחות שפגט...או לפחות להזיז את טפח ישבנה השמאלי חח עזבי אותך התנסית בזה ובזה ....וכל עוד לא ממש תתאהביותבטחי בתחושות הבטן שלך ופחות בראש .. ... את תמשיכי לאמץ " אסטרטגיות"... אני לא אתפלא אם תעברי לגרפים...
 

kinley

New member
ואם אומר לך שאני גם ...

משתמשת בעקרונות מתורת המשחקים במערכות יחסים לא תאמיני לי?!
 

רות 2

New member
הרבה" ג'ון נאש " תפגשי בדרך...

וכמו שנאמר לו בסרט... שויון ושווי משקל באסטרטגיות לא תמיד קיים.... עדיף כבר ללכת על ..."win-win" ... תוצאות מסוימות פירושן ....רווח לכל
 

אטיוד5

Active member
לא, לא ככה.

בת אדם נורמלית לא צריכה דחיפה בלתי נגמרת לאגו שלה. אם היא נראית נורמלי, אז בכלל לא פלא שכל אחד רוצה לזיין אותה. מה שכן, די קשה למצוא מישהו שירצה בחורה כזאת לקשר רציני, ולא משנה כמה היא משעשעת ואינטליגנטית. איזה גבר ירצה פסיכית שכל הזמן מחפשת 3-4 שיחזרו אחריה כי זה עושה לה טוב על הנשמה?
 

kinley

New member
לא ככה סבבה ...

אבל כל הנימוקים שנתת היו מטופשים קיויתי שתביא איזה טיעון ככה בסבבא. מה קיבלנו!? טיעון מצוץ מהאצבע עם איזו פסיכולוגיה בגרוש מהתחת על זריקות אגו ודווקא ממך שאתה יודע על מה מדובר אתה מביא בהפוכה? מי מחפשת שיחזרו אחריה 3-4 ? אז אתה יודע מה!? גם אני מטומטמת אם הם לא אומרים מפורשות שהם רוצים זיון גם אני לא מבינה כשהם רוצים קפה....וכל עוד זה לא ישתנה אין סיבה שאני לא אמשיך לשחק עם כל הארבע חמישיה או מה שזה לא יהיה.
 

אטיוד5

Active member
לא הבאתי נימוקים

הבאתי עובדות שאת בעצמך העלית פה בפורום בהזדמנויות אינספור.
 

kinley

New member
שכמעלים טענה מסוימת נוסח: "לא, לא ככה"

נהוג/מקובל/רצוי להסביר ולנמק ולא לחזור על הטענה בהפוכה זה מה שקורה כשמצפים ממישהו ליותר
 

star2o

New member
כל הכבוד לך עלי והצליחי

ואף פעם אל תהיי בחורה של גבר אחד.... הם לא שווים את זה..כי רובם בוגד על ימין ועל שמאל, וידוע הרי שהשכל של הגבר הוא בתחת שלו..חחחהחהההאז המשיכי כך בדרכך, וצאי אם כמה שיותר בחורים ואף פעם אל תהיי נאמנה לאחד מהם...כי כולם לא שווים את זה.
 

אטיוד5

Active member
תזכירי לי

את הלסבית, נכון? אז מה את יודעת על גברים בכלל?
 

kinley

New member
חחחחח...

אני לא לסבית אבל בכל זאת יודעת שאסור לי לחבק נשים לסביות אפילו שהן חברות שלי כי הן נמשכות אלי
 

star2o

New member
אני יודעת המון היה לי פעם חבר

כשעוד לא בדיוק ידעתי מה נטיותי.המיניות...
 

אטיוד5

Active member
על סמך חבר אחד ...

את קובעת דעתך על כלל הגברים? ולגבי הנטיה, אם לא אכפת לך לענות - יכול להיות שאת בי?
 

אורמור

New member
לא הבנתי, את מבקשת אישור?

ככה נכון לך לנהל את חייך?-כל עוד הולך לך תהי בריאה! למה את צריכה הגדרות ואישורים ממישהו? ממתי הסטנדרט מעניין אותך? לכי עם מה שטוב לך
 
אני חושבת שאם את צריכה חיזורים בו-זמניים

הרי שאינך מרוצה מהקשר בו את נמצאת ובתור שכזו, אני כמעט בטוחה שאת משדרת את זה מבלי דעת ואז נוצר, לעניות דעתי הבלתי קובעת לחלוטין, מן מעגל חוזר = את יוצאת עם מישהו, את לא רצינית, הוא חש בזאת, הוא לא רציני. = הוא לא רציני, למה שאת תהיי רצינית? יאללה.. מה יש משמאל? אה.. יש את מוישה זוכמיר... ניתן לו צ'אנס הא קינלי? מה את אומרת? כן, ניתן לו צ'אנס. מוישה בא, הראשון הולך וחוזר חלילה. תקראי לי אולד פאשן, אבל אני מאמינה ביושר רגשי (ובכלל ביושר, כמובן). יוצאת עם אחד, מרוכזת אך ורק בו. בוחנת את הקשר, מחליטה ומבצעת. בלי משחקים.
 

kinley

New member
צריכה? רוצה? עובדה!

ראשית אתייחס לסמנטיקה: אני לא צריכה=זה לא עונה לי על צורך כלשהו אני לא רוצה= מערכת השאיפות שלי אחרת עובדה=מה שמתרחש בפועל וכדי לחזק את טענתי אנסה להדגים במה דברים אמורים: תביני, זה לא שאני רוצה מחפשת או משקיעה מאמץ כדי שיהיו מסביבי כמה בו זמנית זה פשוט קורה נניח שקבעתי עם א' לערב, ברגע האחרון הוא מבטל ואז במקרה(ולא אני יזמתי!) ב' מתקשר ומציע לצאת אז אני יוצאת איתו וכשאני חוזרת הביתה אז א' פתאום משנה את התוכניות ורוצה שדוקא כן נצא הערב ואם יש לי כוח ולא מאוד מאוחר ומאחר ואני ממילא בבגדי יציאה אני נעתרת להצעה שלו ואז למחרת מישהו ג' מזמין לארוחת צהרים וכשאני חוזרת הביתה ד' מתקשר לשבת על קפה ואחכ זו חברה כזו או אחרת שנוסעים איתה לים ואחכ א' מתקשר שוב להצטרף .... ולמחרת בערב ה' מלפני 4 שנים מסמס כי פתאום הוא נזכר...... וככה הלאה אני נשבעת שאני לא עושה את זה בכוונה זה פשוט קורה! אני מאוד מעריכה את ענין היושר הרגשי .... ואני לרגע לא מזלזלת בזה אבל איך זה קשור לכאן?!
 
זה קשור ליושר הרגשי משום

שכאשר יוצאים עם מישהו באופן רציני ובאיזה ערב הוא מבטל, לא קופצים מיד על העגלה השניה שבסביבה רק משום שכבר לבושים ומאופרים. לשבת לאכול צהריים עם ידיד, זה לא לצאת עם 4 בו זמנית. אולי יש קצת בלגן בהגדרות? אם את לא יוצאת עם אף אחד באופן קבוע ואתם לא זוג, זו גם הגדרה אחרת אבל אז אין מחויבות לצאת עם אף אחד ואפשר לצאת עם מי שרוצים ומתי שרוצים. אז לאיזו הגדרה בחור א' שייך?
 
למעלה