אלרגיה , פתאום באמצע החיים...

אלרגיה , פתאום באמצע החיים...

שלום רב,
אני מתנצלת מראש על אורך ההודעה.
אני כבר כל כך מתוסכלת, ומקווה שכאן אולי אוכל לראות איזשהוא אור בקצה המנהרה.
אני בת 38,בדרך כלל בריאה, מלבד התקף אחד לפני 8 שנים של UC. מאז לא היה לי שום התקף נוסף.
אינני נוטלת שום כדורים.
ומעולם לא הייתי אלרגית לשום דבר. אכלתי תמיד הכול.
אני מהצפון, בחודש אוגוסט הייתי בחופשה בתל אביב , אכלתי במסעדה סלט,ולאחר כ-20 דקות הופיע לי גרד מאוד רציני בזרועות, וקצת קושי בנשימה.
פוניתי לבית חולים, שם קיבלתי טיפול בסטרואידים,לא נראתה שום בצקת בגרון ושוחררתי.
כאשר חזרתי מהחופשה כמובן שפניתי לרופא אלרגיה (ד"ר יוסף פנסוף) ועשינו טסטים שלא העלו כלום. לא הייתי אלרגית לשום דבר.
הוא נתן לי לעשות בדיקות דם .
בזמן ההמתנה לתשובות לבדיקות הדם , ערב אחד הלכנו ליוגורטיה ליד הבית, אכלתי יוגורט שעליו שמתי פירות יער ותותים+מקופלת וסירופ תות.
לאחר שסיימתי לאכול התחיל לי גרד בעורף , והתנפחות בשני צידי האף......נסעתי לביקור רופא, שם שוב קיבלתי טיפול סטרואידים בוריד ולאחר 20 דקות הכל נעלם.
לאחר כמה ימים, עשיתי קניות ליד אותה יוגורטיה וכשסיימתי עמדתי והמתנתי לבעלי ליד אותה יוגורטיה (לא אכלתי כלום לפני). חיכיתי לו ממש בכניסה ליוגורטיה ,משהו כמו 7 דקות.
כשנכנסנו לרכב, החל לגרד לי ליד השפתיים , ופתאום שוב התנפח כל האיזור ליד השפה. שוב נסעתי לביקור רופא וקיבלתי את אותו הטיפול.
לאחר כשבועיים , כאשר יצאתי מקניות בסופר ליד אותה יוגורטיה (לא עמדתי ליד ולא אכלתי שוב דבר לפני) שוב גרד לי לי ליד השפה והתנפח. ושוב נסעתי לביקור רופא וקיבלתי את אותו הטיפול.
בינתיים חזרו בדיקות הדם, ולא הראו רגישות - אלרגיה לשום דבר. לבינתיים רופא האלרגיה נתן לי מזרק אפיפן למידת הצורך.
אני פונה לכאן עכשיו, כיוון שביום שישי קרה משהו שהכניס אותי ממש ללחץ.
היינו במסעדה בשישי בערב, למנה ראשונה הזמנו טורטיה ציפס עם סלסה וגוואקמולי, ולמנה עיקרית חתיכות סינטה עם בצל, גמבה,פלפל,בצל ירוק ושום על האש , מוגש על צלחת מתכת שישאר חם.
אכלתי את המנה הראשונה, ואז את העיקרית. לקראת סוף המנה שאכלתי את הגמבה, הרגשתי כאילו משהו מציק לי בגרון, הרגשתי את דפיקות הלב בגב והיה לי חם.
חיכיתי כמה שניות, לוודא שזה לא בגלל לחץ, אבל התחלתי להרגיש כמו מחנק בגרון , ודפיקות הלב נעשו מהירות יותר. נכנסתי לשירותים וראיתי שגם יצאה לי פריחה באיזור עצם הבריח.
למזלי , היה בית חולים אסותא ליד, ששם ישר נתנו לי טיפול לוריד בסטרואידים, הם מדדו את דפיקות הלב שהיו 143 לדקה, אחרי ששכבתי קצת דפיקות הלב נחלשו.
הרופא (מרדים-היחיד שהיה שם) לא רצה לקחת שום צאנס ופינה אותי באמבולנס לבית חולים כרמל, ששם עשו לי בדיקות דם (שיצאו תקינות), ולרופא א.א.ג, שבדק ואמר שאין כל בצקת .שוחררתי הביתה.
אני ממש בלחץ. פוחדת לאכול, פוחדת לצאת מהבית. לא יודעת לאיזה כיוון לפנות בכלל.
פעם אני אלרגית שאני אוכלת משהו.
ופעם שאני לא אוכלת כלום.
האם יש לכם איזה רעיון, או כיוון ??

אודה לכם עד מאוד.
ושוב, סליחה על אורך ההודעה.
 
למעלה