אם כל הכבוד...

מצב
הנושא נעול.
חשוב להבין

א.זה לא 40000 אוכלי חינם? ב.אם יש להם גיבוי ממליון איש אז מסתןמא זה מוצדק! ג.אנחנו מדינה יהודית!!!! וגם בו גוריון הבטי לפני הקמת המדינה 4 חוקים יהודים שאחד מהם זה חוק תורתו אומנותו.
 
17 זה מה שהיה. חשוב מה יהיה

חשוב מה יהיה ולא מה שיש. 17 מנדטים זה מנגנון של 40000 אוכלי חינם אוכלי כספנו והקצבתינו. כעת הם לא בממשלה. אין משרות של רב בישוב X או Y ואין משרות של בית מרחץ ובית מדרש ועוזר לשר ועוזר לסגן פקיד בלשכת העבודה.אין משרות בבזק ואין משרות בחברות ממשלתיות ובמועצות מקומיות ובכל מיני רשויות ועמותות. זה יגמר הרבה לפני שנספיק להתעטש. מחאת הלוקסוס והנוחיות על חשבוננו אינה אמיתית. הילדים שלא לומדים ומפגינים בהנחיית מורים המשולמים על ידינו יפסק. מה שיהיה זה נטו לומדי תורה. נטו שבנטו של תלמידי חכמים כמו שהיו פעם. כמו עובדיה יוסף שאינו חשוד על אף חילוני בסחטנות או בניצול. לא התורה היא הבעיה אלא אלה העושים אותה קרדום לחפור בו. גם אני קורא בתורה ולא מבקש שישלמו לי על זה. זה לא כתוב בשום מקום. ואם בן גוריון נכנע אחרי השואה לתחינתו של החזון איש שאלף אלפיים תלמידי חכמים יתפנו להמשיך אז אין סיבה למה שקורה היום. זה ששנת השמיטה הוחרפה על ידי אגודת ישראל ורבניה כדי לנגח את הציונות הדתית היא הוכחה לכנות העושים בתורה שימוש נלוז ומסולף.
 
כמה תיקונים

א.``הרעיון`` של הציבור החילוני זה שהם מקבלים כסף ולא נותנים תמורה לוא שהם גונבים אז הם כן נותנים תמורה. ושאלו פעם את ראש המשטרה בירושלים יאיר יצחקי לגבי הפשעים אצל חרדים והוא ענה שאם כל ישראל היו חרים אז אפשר היה לישון בדלתות פתוחות בלי להחזיק משטרה. ב.דוד בן גוריוןלא הגביל מספר ותאמין לי שהוא ידע מה יכול לקרות וגם מספר החילונים וחרדים גדל באותם אחוזים ודווא אז היה צריך יותר חיילים,ובן גוריון עשה זאת כי הבין זו מדינה יהודית!!! קודם כל ובן גוריון הלך לחזון איש ולא הפוך,כי החזון איש יכל לפסוק להישאר בחול. ובעניין השמיטה בזמנו היה בעיה של הקמת הארץ לכן מצאו דרכים לעקוף אך עכשיו השמדינה ברוך ד` חיה ונושמת אפשר לשמור שביעית כהילכתה!!
 

a-s-inv

New member
הם גם מתפללים שם שתמות גבר

יענו במובן ימותו הקנאים שלא תיבב לי כאן כמו כמה חברים בעבר בקיצור אתה יודע לקרוא? אז תקרא אותו השחור ילמד ואתה תעבוד הוא יקבל מיסים ואתה תשלם מיסים הוא לא יתגייס אתה כן הוא יעשה מה שהוא רוצה ואתה תשמע לחוק הוא ימות באוהלה של תורה ואתה תמות איפה שבא לך אתה הבנת את זה ברוך אף אחד לא שם עליך ואתה רק יכול לבכות כאן כמו נתן זהבי שגם איתו היה לי דיאלוג קטן בפורום דתיים של תפוז שמאז שהוא ראה אותי הוא לא חזר אז אם יש לך קשר אליו אולי אפילו מיני תמסור לו ד``ש מa-s יללה לך לעזאזל המפתחות בפנים
 
17 מנדטים זה 40000 אוכלי חינם

לא צריך להבהיל את עצמנו. 17 מנדטים מפרנסים צבא של אוכלי חינם מכספנו. עכשיו הם עברו להתפלל ב``צחנת אריה`` מוסד הפאר בפאתי רמלה. אין כסף ואין מכוניות ואין נהגים ואין משרות לאוכלי חינם ומתחנפים ונראה כמה זמן יחזיקו מעמד בתמיכתם האוכלים את שלנו מידי ש``ס. כשלא יהיה מה לתת ונפסיק את את המימון של החגיגה היא תגווע לאיטה. שאגת אריה תיוותר צחנה והכל יראו את האור. גם המר``ן עובדיה יוסף יודע אבל לא נעים לא. כשאלי ישי לא יוכל לספק משרות למשפחה המפוארת ולגרורותיה יקום הקץ על ``צחנת אריה`` ובא לציון גואל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה