אנגינה פקטוריס ברפואה הסינית

אנגינה פקטוריס ברפואה הסינית

שלום למנהלת ולמשתתפים אני מקווה שתוכלו לעזור לי. אני מטפל ברפואה סינית ויש לי מטופלת בת 70 סובלת מאנגינה פקטוריס וריאנטית עם לחצ בחזה במאמץ מלווה בכאב גם בישיבה לפעמים נימול ביד שעובר תוך דקה היא אובחנה עם טרשת באחד העורקים של הלב מעשנת, לא עושה פעילות פיזית בגלל הגיל והמוגבלות החליטו שלא צריך צינתור בשלב הזה כי היא במצב יציב וניתן לה הפרין ואספירין + מדללי דם והשאלה שלי איך ברפואה הסינית ניתן להתיחס לכך תודה על התשובה רונן
 
רונן שלום.

אנגינה פקטוריס ברפואה הסינית, היא מצב של סטגנצית Qi עם סטאזיס של דם. במצבה חשוב שהמטופלת תהיה במעקב רפואי אצל הקרדיאולוג, כשתפקידך הוא לטפל ולתמוך בזהירות רבה, תוך שמירה על קשר עם הרופא המטפל. לא הייתי ממליצה לך, לעודד אותה להפסיק את העישון במכה, אע"פ שההגיון אומר- להפסיק לעשן!, במקרים כאלו, הפסקת עישון מיידית [במכה אחת], עלולה לסכן מאוד את המטופלת, ולא שאני חושבת, שכמישהי בת שבעים, במצבה, שללא ספק מודעת לנזקי העישון, היא פתאום תקבל הארה וכל מעייניה יהיו רק בריאות הגוף והנפש והפסקת העישון. אפרופו גוף-נפש, בטיפול, תוכל לעבוד איתה על תרגילי הרפיה, נשימות ומדיטציה. להורות לה להימנע ממאמץ פיזי וממצבים שגורמים להתרגשות רבה וסטרס ו.. לנוח- טוב להורדת ל"ד שוודאי סובלת ממנו עקב הטרשת. ברוך הבא לפורום. שירי.
 

yueliang

New member
הי רונן

קיימת פורמולת פטנט בשם dan shen pian לאנגינה פקטוריס אם אתה מתאים ורושם את הפורמולה בעצמך אפשר לרשום פורמולה שמכילה את shan zha שנמצא שמוריד כולסטרול xia ku cao מוריד לחץ דם ועובד על הכבד והלב dan shen מניע דם ומרגיע את הנפש san qi משולב בהרבה פורמולות לבעיות לב chuan xion chi sao hong hua gua lou jiang xiang המינונים לפי הצורך והגבולות (של מינון הצמח הרגיל)
 
תודה

תודה על הפורמולה וההבהרה לגבי סינדרומים. בנוסף אני רוצה לציין שיש לה גם KIDNY QI/YANG LIVER BLOOD/QI STAGNATION מה הטיפול שהייתם מציעים. באופן כללי היא אשה חזקה מאוד יחסית לגילה, מאוד דומיננטית ודעתנית, קוראת הרבה, משחקת בריג' פעמיים בשבוע עושה עבודות קרמיקה בסטודיו שלה אבל יש חולשות ועצבנות ולא עושה פעילות ספורטיבית. אז נקודות דיקור שאולי היו יכולות להתאים? אני כמובן אבחן את זה מול המקרה ולא לוקח את זה כאפשרות היחידה . תודה.
 
למעלה