אני לא יודעת מה לעשות

אני לא יודעת מה לעשות

8-p אני ילדה בת 12 ואני עולה לכיתה ז` בכיתה ה` שקלתי 37 ועכשיו אני שולקת 42 ואני מרגישה דיי מלאה... ואין לי זמן לעשות ספורט...ואני אוכלת הרבה ג`נק פוד וכל הדברים המשמינים אבל זה לא משפיע עליי...אבל אני רוצה להפסיק....איך אני יכולה לעשות את זה ???
 

ארינה

New member
מאיה היקרה,

ראשית הייתי רוצה לדעת איזה גובה את? כדי לדעת פחות או יותר מה המשקל האידיאלי שאת צריכה. דבר שני אני ממליצה בחום ללכת לעזרה מקצועית כדי לקבל מידע מדוייק כמה את צריכה להרזות ואם בכלל. לגבי הספורט המינימום הוא 3 פעמים בשבוע ללכת הליכה מהירה בין רבע שעה לחצי שעה. בהצלחה רבה ארינה
 

פורומית

New member
תתחילי לאט לאט

בקשר לאכול- זה באמת קשה בהתחלה ולכן אני ממליצה לך לעשות את זה לאט לאט, בהתחלה תורידי במינון וככה עד שתגיעי למצב שאת לא הולכת שטויות בכלל, אם את לא במצב ממש גרוע, אז אני חושבת שטבעי ביותר עם תגיעי למצב שתוכלי ממתק פעם בשבוע או שבועיים... ותזכרי דבר אחד חשוב למזלך, את עוד צעירה, הגוף שלך עכשיו בשבל שהוא מחליף חומרים ובונה את עצמו, אם תרגילי את עצמך כבר בגיל הזה, זה ישאר לך לתמיד, לא שווה? בקשר לספורט- זה באמת קשה, צריך זמן וכח רצון, אבל יש לי עצה קטנה בשבילך כתחליף, במקום להגדיש זמן וכו` לספורט, תשלבי את זה בחיי היום יום שלך, למשל במקום לעלות במעלית, לעלות ברגל, או לחזור הבית בסיבוב קצת יותר ארוך, או כל מיני דברים לכאורה פשוטים כמו לרדת לעיר ברגל במקום באוטובוס, שכמה שהם נראים פשוטים, הם עושים הרבה!
 
למעלה