אני לא מבין

supes

New member
אני לא מבין

אני לא מבין מה הבעיה של אנשים עם סופרמן מי שקרא את המוות והחזרה לחיים שלו ובמיוחד את kinkdom come לא יכול שלא להעריך את הסיפור הקרב שלו עם doomsday היצור שהרג אותו היה מדהים ולדעת מאיפה הוא הגיע בכלל הרס אותי וkinkdom come בכלל הרשים אותו זו יצירת מופת בפני עצמה בתור מעריץ מושבע של סופרמן אני מבקש שאנשים יתנו ו הזדמנות שניה. ועכשיו לנושא אחר: כל מי שקרא את kungdom come יודע איזו חוברת מעולה היא העניין הוא שיש לי גם את marvels (אני משתדל להשיג כמה שיותר דברים של alex ross) והחוברת הזו ממש איכזבה אותי למרות העובדה שאני קורא dc אני מנסה מידי פעם לקרוא marvel אני אוהב את x men ואת spiderman ולא מזמן קניתי את punisher של garth ennis שזו חוברת מעולה אבל אני ציפיתי להרבה יותר מmarvels יש לי את שלוש מתוך ארבעת החוברות של alex ross על הגיבורים של dc superman:paece on earth batman:war on crime shazam:power of hope שלוש חוברות מעולה של הגיבורים מבעד לעיניים שלהם בקיצור כל מי שאוהב את alex ross חייב להשיג את החוברות האלה. טוב אני חושב שאני אסיים בזה וכמו שכבר אמרתי אתם מוזמנים להשאיר תגובות ומוזמנים עוד יותר לשלוח מיילים. ביי נ.ב: השורות האלה מופנות ל gl אתה יודע שhal jordan חזר לעולם הקומיקס בתור spectar. ויש לי אליך שאלה מי לדעתך היה green lantern טוב יותר האל או קייל?
 

NuckBunnies

New member
מה עם קצת סימני פיסוק?

ממש יעזור אם תנסה להשחיל איזה פסיק או נקודה שם. מעצבן לקרוא ככה. בכל מקרה, לא היית ברור ב-כ-ל-ל. מה, מי מו? אתה צריך לבוא מנקודת הנחה שרוב החשיפה שיש לאנשים כאן על סופרמן זה בערוץ שש. תבוא, תתן את דעתך, תנמק ותסביר. מה לעשות, לא כולנו אספני סופרמן נילהבים. עכשיו, אחרי שאתה מסיים לכתוב את ההודעה, תשאל את עצמך "האם מישהו חוץ ממני יבין על מה לעזעזל אני מדבר"? כי אני ממש לא הבנתי. NuckBunnies שניכשל בהבעת הניקרא, אבל רק בגלל שלא היה לו חשק להביא מחברת (כן כן מה שאני יגיד
).
 

gl

New member
נאק גם אני לא כותב עם סימני פיסוק

זה פשוט לא נוח GREEN LANTERN ......................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ?????????????????????????????????????????????????????????????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
 

NuckBunnies

New member
השאלה כאן לא מה נוח לך

אם אתה כותב את ההודעות בשבילך, תהנה. אם אתה כותב אותן כדי שמישהו יקרא, אז תתחשב בו. מעצבן לקרוא כאלו הודעות. NuckBunnies שחושב שמי שרוצה להיות מנהל פורום צריך להתחשב קצת יותר במי שקורא את ההודעות שלו.
 

gl

New member
בלי שום ספק קייל

קודם כול בגלל החליפה שנית בלל ההומור שלישית בגלל ג´ן
דרך אגב כל ואני חוזר כול הגרין לנטרנים חזרו בתור מישהו אחר. לא ידעתי שהוא חזר (בעצם בלתי אפשרי הוא מת אחרי שהוא הרג את סיניסטר, ויש לי תעוד (יש לי את האישיו וואן של הTP של גרין לנטרן : סיקרט פיילס)) הוא מת כפארלקס . מאיפה השגת את בלאק אדמס (סאזם) GREEN LANTERN ג´ן ה-
 

supes

New member
צר לי לחלוק

קודם כל אתה צריך לקרוא את green lantern:emerald knights ששם קייל חוזר בטעות לעבר ועוזר להאל להביס את סינסטרו ואחר כך הם חוזרים לעתיד והאל מגלה את העתיד שלו בתור parallax. אני מודה שהחליפה של קייל יותר יפה משל האל, אבל החליפה של parallax הייתה הרבה יותר טובה. ובקשר לנושא שלנו לדעתי האל הרבה יותר טוב מקייל ורואים את זה בחוברת הנ"ל. ועד כמה שאני מבין אתה לא מכיר את spectar.
 
למעלה