אני שונא את ערוץ הספורט !!!

NYMets Man

New member
אני שונא את ערוץ הספורט !!!

לפני שנסעתי היום בבוקר לבסיס ראיתי שיש שידור חוזר ב-11 של המירוץ אז אמרתי, הופה, יש לי הזדמנות אחת בכל החצי שנה האחרונה סוף סוף לחוות מה זה מירוץ מעבר ללהכנס לאתר של הF1 דרך הפלאפון ולבדוק מי ניצח. אז אני משתיק את כולם, מתנתק מהאינטרנט, אפילו משתיק את חברה שלי שלא תגלה שום רמז, חוזר הביתה כרגיל סביבות 10-10 וחצי בערב ושמים לי משחק מהליגה הארגנטינאית יופי, ווטל ניצח קוביצה שלישי, היו מלא עקיפות, כל הכבוד לפחות מעכשיו המירוצים יהיו בשעות "נורמליות"
 

יארב

New member
המרוצים ימשיכו להיות בשעה 3 כרגיל??

או שישנו את השעה בגלל הפרשי הזמנים בין ישראל לסינגפור, סין, יפן וברזיל??
 

lb22

New member
מה שיהיה מכאן והלאה...

המירוץ הקרוב בסינגפור בכוונה יהיה בלילה שם כדי שהוא יהיה בצהריים באירופה .. המירוצים ביפן וסין יהיו ב8 בבוקר או משהו כזה והמירוץ בברזיל יהיה בשעה 7 או 8 בערב .... כמובן שהכל הוא שעון ישראל.
 

lb22

New member
אם אתה ממש רוצה ...

אתה מוזמן לבוא לצפות במירוץ בייס מקס שלי :)
 

א45א

New member
יש המצאה חדשה, אולי שמעת, וידאוטייפ?

יס מקס? הוט מג'יק? דיוידי מקליט? אני תמיד אעדיף להקליט את השידור הישיר (לא אשכח לעולם כשחזרתי ערב ראשון אחד הביתה, מתכוון לצפות בשידור החוזר של יורוספורט (!!!) בערב, ואיך שאני נכנס הביתה ההורים שלי: שמעת שסנה נהרג?)
 

NYMets Man

New member
שמעת שאתה לא מצחיק?

וידאו? איפה אתה חי בנאדם, הוידאו חלף מהעולם לפני שסנה נהרג. יס מקס, הוט מג'יק? מצטער אחי... אין DVD מקליט? וואלה... לא יצא מצטער, פשוט קצת אחרי שקניתי את הבית שלי בקיסריה עם כל הסלון והכל אז שכחתי לגמרי לקנות ממיר במחירים מוגזמים שאין בו שום צורך... באסה מה כבר ביקשתי, חוצפן שכמוני? שערוץ הספורט יעמוד בלוח השידורים שהוא מפרסם בבוקר?
 

yotamn9

New member
אנחנו עשינו אצלנו בבית יס מקס ואנחנו משלמים

אותו דבר כמו לפני. רק קצת דמי התקנה חד פעמיים...
 
למעלה