ארזתי ועברתי. איפה החדר שלי?

פוליפז

New member
ארזתי ועברתי. איפה החדר שלי?

אז תגידו, מה יקרה לקומונה שלנו? היא תתפוגג לה על דפי ההיסטוריה? היה לי שם קטן וחמים. וכאן - גדול מרווח , אבל צריך עוד לרהט... בכל מקרה - עדכון דיאטה. היום הייתי אצל רופא הנשים שלי והוא חידש לי בכך שרשם לי בכזו מהירות מטמורפין. אני לא הצלחתי לרזות כלום בדיאטה שאולגה רז נתנה לי. מסתבר, יש לי תור להיום אז אדווח מאוחר יותר, שיש ניסוי בהיקף גדול שעורכים בשיתוף אונ' בן גוריון בנוגע לתזונה מיוחדת לPCO. אוכלים הרבה שומנים ומעט מאד פחמימות - בהפשטה... לגמרי.. שומנים חד בלתי רוויים. היום בצהרים אקבל את התדרוך ואעדכן. ובנוגע למה שהתפרסם בהלל יפה - IVM - שאלתי אותו והוא ענה שמדובר עדיין בניסוי. מתוך 4000 מטופלות רק 100 נכנסו להריון. אין קבוצות ביקורת טובה, כך שהכל עדיין מוטל בספק. הוא עדיין בראש של - עדיף לרזות ולזכות בטיפולי פוריות עם תגובה או בהריון ספונטני. לא לא היתה תגובה בכלל לטיפולים. כל טוב ותתחדשנה. פולי
 

פוליפז

New member
רציתי לכתוב עוד

שכתבתי בקומונה ולא הבנתי למה אף אחת לא עונה לי.. כולן כאן... הייתי האחרונה לארוז, א? טוב, אני עובדת קשה קשה. אני מקווה שמיני'לה בסדר. אני מברכת על הצעד, רק ממש לא מבינה מה ההבדל בין קומונה לפורום |אייקון של דינוזאורית שמנסה להבין בקידמה| נשיקות לכולן, ציסטה תפזרי עלי קצת אבקה אישית, 'בקשה ממך!
 

ספרייט 7

New member
ברוכות הבאות..

ארזת אה?? אהבתי את העברת הדירה.. העיקר שנבשר כאן רק בשורות טובות.. כל הכבוד על העידכון , מחזיקה לך המון אצבעות להרזיה מהירה ובטוחה..
 
למעלה