אתה ראשון (וצודק) יא קאזה :)

Espresso

New member
אתה ראשון (וצודק) יא קאזה :)

משום מה לא מאפשר לי האתר לענות לך ישירות (קובץ גדול מדי????) אז זה בעניין הסיפור ושיבוצו באתר. מתוך עיון נוסף בסיפור וקריאת תשובתך אני אכן מקבל את עמדתך. התייחסותי המוגזמת לכיוון השרלטנות דוקא נבעה מההתעסקות הרבה בשרלטן ``שלנו`` והסיטה אותי מן העיקר. ואפרופו זה, ראיתי אתמול בדוקטורס את הודעתך ולא האמנתי למראה עיניי, רציתי לענות לך ולשאול מאיפה התמימות הרבה הזו? ``האם יהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?``, אך החלטתי לחכות ולשמוע ממך מה הוביל אותך לצעד ``התמים`` הזה. היום התבררה לי האמת בפורום הנ``ל וקיבלתי תשובה לשאלות ולתמיהות שלי. יום טוב ידידי
 

KaZaA

New member
תודה על ההתעניינות...

אני שמח שאכן זכית לתשובה לכל שאלותיך... ולענין התמימות - אם כוונתך בכך שעצם הדרישות החוזרות שלי מרמי להפסיק לפרסם את עצמו בפורום ההוא, ולהפסיק להטריד אותנו ואת דני בפורום הזה זו תמימות אז אתה צודק. אני מתייחס בכבוד להודעות שלו ומגיב עליהם בצורה עניינית - הוא לעומת זאת יורד לרמה אישית המאפיינת את סגנונו הגס והנלוז. סגנונו זה מביא עליו את כעסם של שאר הגולשים בפורום ועושה לו שירות רע. אבל זה כבר עניינו הפרטי. בכל אופן תודה על ההתעניינות במתענין.
 

Espresso

New member
????

אתה בטוח שענית לי? אולי התכוונת למישהו אחר? אני כחלק ממטרת ההטרדות שלו בטוח לא רואה תמימות בדרישות שלך כמו גם דרישותיי הדומות ממנו. בכל מקרה התכוונתי לאותה הודעה שנרשמה כביכול בשמך ורק היום הסתבר לי שאינך שלך. ומי זה המתעניין בכלל? :)
 

danistar

New member
ידידי היקרים באמת )-:

יש כאן מתחת אדם השואל שאלה רצינית , שאלה שמדגימה את נחיצות הפורום ואתם מתעלמים . אנא , מישהו ממכם ענו לו . דני
 
למעלה