בדיקת בטא יצאה היום לדרך...

c h i p a

New member
בדיקת בטא יצאה היום לדרך...

אצבעותיכן היקרות יתקבלו בברכה...
איך אני מחכה ומפחדת מהתוצאה אלוהים, בבקשה תעשה שהפעם זו הפעם....
 

c h i p a

New member
קרה הדבר הכי מוזר

יצאה לי בדיקה עם ערכים לא תואמים, E-2 ופרוגסטרון גבוהים, בטא קטנה מ-2. האחות התקשרה ואמרה שהם יבקשו מהמעבדה לחזור עליה, משום שזה לא הגיוני (אני ביום איחור, שבועיים אחרי אוביטרל) איזה דיכאון אופף אותי, יצאתי בשתיים מהמשרד, מזלי שבעלי יצא מוקדם ובא לתמוך בי כי לא הפסקתי לבכות מאותו רגע שהתוצאות התעדכנו באתר. רק נס יכול לקרות עכשיו שזו היתה טעות, רק אלוהים יכול לעזור לי עכשיו.
 

ספרייט 7

New member
יקירתי! יכולה לאמר ולקוות..

שלפני דבר טוב קורה משהו לא כ`כ טוב.. ירידה לצורך עליה של בטא מנצחת!! מחזיקה אצבעות חזק חזק שזאת טעות.. והאמת תנצח.. אמן.. תבשרי רק טוב מאמי!!
 

c h i p a

New member
טוב חזרו על הבדיקה

והתוצאות היו זהות, האחות לא ידעה להסביר את זה. אני מגיעה ביום ראשון לבדיקה חוזרת.בדיקה ביתית שלילית. אמא שלי אמרה לי שאולי כדאי לעבור לרופא פרטי, יש למישהי המלצות לרופא מעולה באיזור המרכז? מאוד אודה לכן, אני המתאוששת ממשבר
 

ספרייט 7

New member
אוייש יקירתי..

צר לי.. ממש מכירה את האכזבות האלו.. אין הרבה מה לאמר חוץ מלהחזיק אצבעות חזק חזק לחודש חדש ומנצח, אמן!
 

minimousegi

New member
../images/Emo24.gif באיחור, אולי ההריון פשוט לא נקלט

ובגלל זה הערכים גבוהים, כמה הם היו דרך אגב?
 

c h i p a

New member
עדכונים ממני

אחרי סופשבוע של משבר, אני לאט לאט מתאוששת אבל עדיין לא יודעת מה קורה איתי, אין עדיין מחזור! ביום חמישי עשיתי את הבדיקה, זה היה 13 יום אחרי אוביטרל, יצא פרוג' 23 ו-E2 600. בטא- אפס. חזרו על הבדיקה, יצאו ערכים דומים. בדיקה ביתית באותו יום יצאה שלילית. היום אני 16 יום אחרי אוביטרל, אין מחזור, אין הפרשות של מחזור. אתמול בבוקר היתה לי טיפה אחת קטנה מאוד של דם על הטמפון, שלא חזרה על עצמה. מחר אני הולכת לעשות בדיקת דם חוזרת ולדבר עם הרופא. מאיפה אני שואבת כוחות לעוד טיפול????
 

minimousegi

New member
צ'פוש אולי תחכי עוד יום יומיים לפני שבטא

חוזרת...עשית הזרעה או שזה היה על בסיס טבעי (סורי שאני לא זוכרת)?
 

c h i p a

New member
לא עשיתי הזרעה

זה היה סיבוב טבעי, רק עם ההורמונים. האחיות במרפאה לוחצות עליי להגיע מחר (הן רצו שאגיע כבר היום, אני אמרתי שאני רוצה לחכות עוד קצת, גם הרופא שלי יהיה רק מחר) האם את חושבת שיש עוד פה איזה סיכוי ? אני כבר איבדתי תקווה, אני רצה כל חמש דקות לשירותים לבדוק אם כבר קיבלתי....
 

minimousegi

New member
יכול להיות שהביוץ היה מאוחר יותר יכול להיות

השתרשות מאוחרת... ויכול להיות שיגיע המחזור...אני מחזיקה לך אצבעות
 

c h i p a

New member
תודה לך מינילה ../images/Emo13.gif

העידוד שלכן מחזיק אותי, אתן לא מבינות כמה. מה איתך? איך את מרגישה? האם התאוששת? אני שולחת לך חיבוק חם, תנסי להתעודד ולהרים את הראש. השברון הזה הוא דבר שלא משתווה לשום דבר אחר ביקום כולו, אני מרגישה שזה עוצר את החיים מלהתקדם. הייתי כ"כ מיואשת בסופשבוע, התחלתי לחשוב מחשבות אפלות שאני לא יודעת איך בכלל הצליחו להתגנב לראשי (אני בדר"כ אדם אופטימי). התחלתי לחשוב מה יקרה אם לא אצליח להביא ילד לעולם, מה יהיה איתי ועם חיי, עם החיים הזוגיים שלנו, כל מיני מחשבות שעדיף אפילו לא להעלות אותן בראש. איך יוצאים מזה אני לא יודעת, אני לא כל כך יודעת מאיפה לשאוב את הכוח.
 

ספרייט 7

New member
צ`יפוס.. אני אם מיני,

הגיוני שהיה ביוץ מאוחר.. מחזיקה לך אצבעות שזה הריון! אמן...
 

c h i p a

New member
תודה מהפה שלך לקב"ה

השאלה אם היה ביוץ מאוחר,הפרוגסטרון לא יצנח ואז לא יהיה סיכוי בכל מקרה להריון? האחות במרפאה בהלם מזה שהבטא שלילית ועוד לא קיבלתי מחזור - הרי עם אוביטרל אין מקום לטעויות.... נקווה שמחר תהיה איזה תשובה לשאלות שלי. תודה רבה על מילות העידוד החמות, הן מאוד עוזרות לי
 

minimousegi

New member
אם קיבלתי אוביטרול לפני 14 יום אז הביוץ בערך

לפני 12 ימים...ונגיד שהיתה השתרשות מאוחרת אז מחר או מחרתיים צפויה בטא נמוכה...או מחזור... תראי האמת שחייבים כוח כי אין ברירה אחרת,לא יפילו אותנו טיפולי פוריות!
 

c h i p a

New member
קיבלתי מחזור....

מחר אני אצל הרופא להתחלת טיפול חדש מקווה שאך הפעם הזו....
 

minimousegi

New member
תעשי בטא לכל מקרה...ואל יאוש חודש הבא יהיה

יותר טוב (הלוואי) אני יודעת שאולי אני פסימית אבל עדיף מחזור על הריון לא תקין... בהצלחה לחודש הבא!
 
למעלה