בושה שמישהו כזה קורא לעצמו יהודי

היהדות המקורית איננה רעה.

חוכמת הקבלה היא התורה האמיתית שדרכה מתבטאת היהדות, אנשים שנוהגים במסגרת שמכנים אותה כיהדות והיא שלילית - לא מעידים על היהדות עצמה, וחבל שאנשים לא ניגשים לספרים מקוריים בכדי להיווכח באמת. כיום ישנם הרבה עיוותים הנעשים בשם הדת היהודית כולל: גזענות, הסתה, רדיפת כסף וכבוד - לא כך כתבו חכמינו זכרונם לברכה, עיינו בפרקי אבות ותזכו לדעת במה זכו הצדיקים להיקרא כצדיקים. 'צדיק' - מצדיק את ההשגחה האלוקית עד שמתראה לו ההשגחה כפי שהיא : טובה ומטיבה. ואין מדובר באמונה בעלמא, אלא בחקירת דרכי ההשגחה "ודע את ה' אלוקיך", "ממעשיך היכרנוך" - החקירה והידיעה היא מצווה עלינו - כך כותב הרמח"ל.
 
תפתחי ספר תורה

הוא מלא פורנוגרפיה, גזענות ואלימות שמוצגת באור חיובי.
 
"תפתחי ספר תורה"

על מנת ל פ ת ו ח את ספר התורה יש להיות בדרגה הרוחנית של כותב התורה - משה רבינו. כבר כתבתי בהודעה מסויימת, שהתורה היא צופן וכדי לפתוח את הצופן צריך להיות בעל השגה רוחנית, כי מה שנראה כסיפורים, הם בעצם תהליכים בתיקון הנשמה : הפיכת היצר הרע לנשמה מאירה. באותה תקופה שנכתבה התורה, בתקופת בית המקדש בני ישראל היו בהשגה רוחנית וידעו את המציאות האלוקית כמובנת מאליה - הם היו בהכרה שלה ממש:) ילדים התחנכו על ברכי התורה - חוכמת הקבלה - פנימיות התורה. מרגע שעבזנו לגלות לצרף אלינו את נשמות הגויים התרחש מהפך, ונדבקנו לחיצוניות התורה. עכשיו, מוטל עלינו להחזיר עטרה ליושנה ולהצדיק את חיותינו במקום זה של מדינת ישראל, משום שכל עוד אנו לא ממלאים את תפקידינו כענף לשורש (כלומר, השורש שלנו הוא כלים דבינה - דהשפעה, ובענף עלינו להידמות בפנימיותינו לשורש) - אין לנו מקום בארץ ישראל (ארץ ישראל הוא ביטוי לרצון שהוא ישר-אל) - ומכאן כל הרדיפות הטרוריסטיות עד עצם היום הזה.
 

איתן פז

New member
גברת יקרה

איני יודע מה את ומה את לומדת, אולם ברור לי שאין זה המקום להטיף לנצורות, אנשים רואים דברים קוראים את הנראה לעיניהם, ודורשים תשובות. לגביי עצם העניין, אסור ללמוד נסתרות בטרם ממלאים את המדעים בנגלה! אני משוכנע שאיש מקוראי הפורום הזה אינו יודע חומש ורש"י ובטח שלא תלמוד והלכה, ומה לו שילמד את "סתרי התורה"? אנשים רואים דברים (בחסות תשקורת מגוייסת ומסיתה) וכותבים כאן את כאבם, מה שיש לעשות זה להבהיר את העיוות שבהצגת הדברים, אמנם מר אליוס אדריאנוס שכאן אינו מעוניין לשמוע תשובות, כי אם רק לקטר. ונוכחתי לראות זאת כאשר בתגובה לאידיוט שכתב שהחרדים אינם מכבדים את זכר השואה, כתב "סוף סוף מישהו נורמלי..." מסתבר שאינו מעוניין בתשובות אלא בשנאה ברה ובורה! ואליך איש טיפש, רוב מוחץ מששת מליוני הנרצחים היו יהודים חרדים לדבר השם! וכשראשי הציונות ידעו את הנעשה בכבשני האש באושוויץ מילאו פיהם מים על מנת שלא יצליחו להציל יותר מידי אנשים, ולא יקחו להם את חלום שלטונם ברוב דמוקרטי! מלא פיך עפר בטרם תתגולל על מנציחי נשמות מליוני הנספים, בהקמת זרע ברך השם, דורות שומרי תורה ומצוות מכל אוד מוצל מאש!!!
 
לא התייחסתי כלל לנושא השואה

נכון שרבים מהנספים בשואה היו חרדים אבל איך הם מסבירים את זה? כל פעם בא רב אידיוט תורן שמצהיר קבל עם ועדה: "השואה היתה בגלל המתבוללים/הרפורמים/הציונים/חובשי הפיאות הנוכריות". אתה והם שוכחים רק שהיו אלה דווקא הרבנים החרדים ששיכנעו את עדר חסידיהם להישאר באירופה וגרמו להם להאמין שלא נשקפת כל סכנה לחייהם, והגדילו לעשות האדמו"ר של סאטמר שברח לארץ ברכבת ההצלה של קסטנר הציוני והאדמו"ר מבעלז שברח גם הוא (ביחד עם אחיו) לארץ ישראל בסיוע הציונים תוך שהוא מבטיח לאנשיו הנשארים מאחור "שקט ושלווה" (ראה מאמר של מאיר שליו בנושא - צילום מתוך ידיעות אחרונות).
 

איתן פז

New member
התייחסת אל אותו שונא יהודים כ"נורמלי"...

לגביי עצם העניין, איני מכיר רבנים המנבים איכשהו לפרש את סיבות השואה (ואני מכיר הרבה רבנים ושומע הרבה שיעורים!). אם תקרא שוב את תשובתי לפוסט עליו החל השירשור, כתבתי שם בסעיף ז' את דעתי בנושאים המופלאים מעמנו, ואני אצטט עתה מחומש ויקרא פרשת בחוקותי (פרק כ"ו מפסוק י"ד ואילך) "ואם לא תשמעו לי ולא תעשו את כל המצות האלה.... אף אני אעשה זאת לכם והפקדתי עליכם בהלה...ונגפתם לפני אויביכם ורדו בכם שנאיכם... והבאתי עליכם חרב נקמת נקם ברית...ואם בזאת לא תשמעו... והלכתי עמכם בחמת קרי ויסרתי אתכם... ואכלתם בשר בניכם ובשר בנתיכם תאכלו...יען וביען במשפטי מאסו ואת חקתי געלה נפשם..." כל התיאורים המזויעים הנ"ל ועוד כמותם נשמעים כמו לקוחים מתוך תיאור שואה איומה, וזו בעצם אזהרה נוראה מאלוקים מה יביא עלינו אם לא נשמע בקולו! אמנם בהמשך בסיום הפרק אומר לנו השם יתברך "ואף גם זאת בהיותם בארץ איביהם לא מאסתים ולא געלתים לכלותם להפר בריתי אתם כי אני ה' אלוקיהם..." למרות שהכעסנו לאבינו בוראנו עד שנאלץ להטיל עלינו עונשים קשים כאלו, לא מאס בנו ומתוך החשכות הנוראה הביא לנו אור בדמות ריכוז יהודי תחת שלטון יהודי... אין ולא יכולה להיות כל פרשנות אחרת לזוועות שעברו עלינו לעולם!!! וכאשר אני מאמין שזו הייתה גזירת שמים אני מאמין שגם העובדה שהרבנים לא שלחו את תלמידיהם לברוח הינה בגזירת אב רחום וחנון, שיושב ומצפה ליום נקם ושילם אז ישלם לרוצחנו השפלים כגמולם!!! ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשיו והיתה להשם המלוכה!!!
 
לא אני אמרתי כך.

אלא בעל הסולם בכבודו ובעצמו ב"הקדמה לתלמוד עשר הספירות" - ספר שנכתב כפירוש על עץ החיים של האר"י. החל מדורינו מותר לפנות אל חוכמת הקבלה ללא כרס מלאה בש"ס ופוסקים. כיוון שכבר איחרנו את המועד במלאכת התיקון - ורק מספרי הקבלה אפשר באמת למשוך את המאור שיתקן אותנו, בניגוד לספרי קודש אחרים שכתובים בשפה של ענף ושורש - צפנים.
 

Krishi

New member
אידיוט וטיפש תקרא לעצמך ולשכמותך

לא אני זה שלא עומד בצפירה, לא אני זה שלא מכבד את ההמנון, לא אני זה שמתכחש לקיום המדינה אך שמח לחיות על כספה. אין שום דבר בעולם שמצדיק התנהגות כזאת. העליה החרדית למדינה הביאה אותה רק לאסון, פילוג וחורבן. לא היה שום דבר טוב אחד שהם עשו מלבד לכפות עלינו את מצוותיהם וחוקיהם, ליצור פילוג במדינה, להתפרע ולעבור על החוק בכל אימת שלא מצא חן בעינייהם ולגזול אותנו מכספנו. נכון שהיו הרבה נספים, אבל רובם באשמתם של מנהיגי הישיבות שדרשו להישאר וערבו לבטחונם של תלמידיהם כמו שציין Aelius Hadrianus, ואחרי זה עוד מאשימים את עמישראל בכל השואה בגלל שכביכול חטאו ועל כן נענשו.
 

איתן פז

New member
אתה שטוף מוח שונא ומרושע!!!

אני לא עומד בצפירה (אם איני נמצא במקום ציבורי בו אני עלול לחלל שם שמים בגלל בורות הצופים) כיון שאיני מאמין שעמידת דום מכבדת את זכר הנספים, זה שמישהו יצר פולחן פנאטי שעמידת דום היא זו המכבדת אותם ואני איני מסכים איתו לא הופך אותי למבזה זכרם אלא למבזה הממציא... איני מכבד את ההמנון מאותה סיבה שלעיל איני רואה ביצירת המנון כבוד למשהו, אותי התורה לימדה ומלמדת מה ואיך עלי לכבד. איני חושב שעובדת היותנו בארץ ישראל סיימה את הגלות הנוראה, והעובדה היא אלפי ההרוגים כאן מאז הקמתה וערינו המופגזות ואיומי אירן וכו'... אנו עדיין בגלותנו הארוכה, עוד לא השלמנו את מכסת ייסורנו. ועובדת היותנו כאן הינה ברירת מחדל, כיון שבגולה נטבחנו בהמוננו וכמעט וחלילה לא נותר זכר ושארית. אגב סבתי ע"ה זכרה לטובה את תקופת שלטון התורכים בארצנו..... אילולא הדת והתורה אין כל הצדקה חוקית או מוסרית לעובדת שהותנו כאן, כבשנו ארץ (שאם לא המסורת והתורה) אינה שייכת לנו על פי שום קושאן טאבו או רישום חוקי אחר! גרשנו מכאן מאות אלפי ערבים! ולנו (אם לא התורה) אין עם או לאום!
 

Krishi

New member
מצויין! הוכחת את כל מה שרציתי להגיד../images/Emo13.gif

אז שאלה, אם ארצנו לא שייכת לנו ואינך מכבד את הימנונה, מה אתה עושה פה? למה אתה או שכמותך לוקחים כסף מהמדינה הנפשעת הזאת שגרשה מאות אלפי ערבים? בקיצור תפסיק לזיין ת'שכל. כל מה שאתם רואים זה אפשרויות לניצול וכסף מול העיניים. גם אני לא מרגיש הזדהות עמוקה דווקא בזמן הצפירה, אבל אני עדיין עומד כי זה המעט שאני יכול לעשות. אתה גר במדינה הזאת שנותנת לך המון, נותנת לך ביטחון, נותנת לך כסף, נותנת לך טיפול רפואי ועוד מלא שירותים אחרים ואתה לא תכבד אותה ע"י עמידה בהמנון? בוש וכלם לך! אתה השונא המרושע ושטוף המח! אתה לא פחות ולא יותר מאשר טפיל במדינה הזאת ואין לך ולשכמותך מקום כאן. ההצדקה החוקית למדינתנו היא החלטת האו"ם, אין חוק חזק יותר מזה. ההצדקה המוסרית היא הרדיפות שספגו היהודים במשך אלפי שנים בגולה כשהנוראה מכולן היא השואה. הערבים גרשו את עצמם מכאן ולא אנחנו אותם. הצעה להקמת המדינה הייתה דו צדדית - חצי להם וחצי לנו. אבל הם לא רצו ואחרי הקמת המדינה כשמדינות ערב התקיפו אותנו הם ברחו לבד. לא התורה ולא הדת ולא שום כח עליון ולא כל בולשיט אחר שתמציא לי לא יחליטו אם למדינה יש זכות להתקיים או לא. המדינה הוכיחה זאת בעצמה ע"י הקמתה וע"י התפתחותה והישרדותה ב-60 השנים האחרונות. אתה אומר שאין לה זכות קיום בגלל כל המכות שנפלו עליה מאז? אני אומר שיש לה זכות קיום דווקא בגלל שהיא שרדה את כל המכות האלה. אז כמו שאמרתי, לא טוב לך פה? סע לשלום, המפתחות בפנים. תאמין לי אתה תעשה לכולנו טובה.
 

איתן פז

New member
חמוד אתה מבין אותי כפי שאתה מבין את התורה...

ארץ ישראל אינה שייכת לך שאינך מאמין בתורת השם שניתנה לנו! עם ישראל לטעמך נרדף לשוא כל אלפי השנים, כיון שלטעמך אין כל עניין בחוקי התורה המבדילים בינינו לבין שאר העמים, ובלעדיה אמורה הייתה כבר לפני אלפי שנים להסתיים התופעה היהודית בהטמעות בין שאר האומות! ואילו לי אכן שייכת הארץ כיון שאלוקי נתנה לי כפי המובטח בתורתו!!! המדינה נותנת לי כפי שנותנת כל מדינה לכל אזרחיה, אני משלם מיסים כמוך וככל אחד אחר, ומקבל את חלקי בעוגת הדוד האמריקאי, איני רואה בה כבוד, היא אינה מכבדת את עצמה... וברור שגם לו ראיתי בה כבוד לא האופן שבו אתה רואה לכבדה הוא האופן שאני מחוייב לכבדה. ולגבי הפיסקה האחרונה... לי נהדר פה! אני "לוקח" כסף, משתלט על חוקי המדינה ומשנה אותם כרצוני, אני טפיל ועושה ככל העולה על רוחי, ואם לך זה לא טוב אכן סע לשלום! לונדון מחכה לך איש!
 

Krishi

New member
ארץ ישראל שייכת לי כי אני יהודי

והארץ קיעקעה על עצמה את החובה לשמש בית לכל היהודים בעולם כדי שיהיה מקום שלא ירדפו אותנו בו. אין פה שום קשר להבטחות אלוהיות, תורה, אמונה או כל שטות אחרת. זאת הארץ שגרנו בה אלפי שנים וזאת הארץ שחתרנו לחזור אליה. המדינה נותנת ואתה מחוייב להחזיר לא רק בתשלום מיסים שזה האקט החומרי, קצת רגשות לא יזיק. שלא נדבר בכלל על השירות בצבא. אני לא אוהב את הצבא ואת השירות והגיוס חובה, אבל הלכתי לשרת בכל זאת. ואם אני מחוייב אז כולם צריכים להיות מחוייבים. לגבי הפסקה האחרונה, אם נראה לך שנתקפל ונברח מפה בגלל פרזיטים כמוך אז אתה טועה בגדול. יום יבוא ואו שתתקפלו ותתנהגו כמו כל העם או שתעופו מפה.
 

gideon333

New member
תקרא קדיש יותר טוב מלעמוד בצפירה

קדיש יותר מועיל הוא קריאת תהילים לזכרם זה מה שעושים בישיבות באותו לזכרם יותר מועיל, לא ראיתי אחד שבהלויה עומד דום שקוברים את אמו הוא קורא קדיש כי זה מועיל. לעמוד לא מועיל זה מנהג גוים.
 
ראשית, איך אתה יודע שקריאת טקסט ארמי מועיל

יותר מאשר קריאת הקוסם מארץ עוץ בשפת המקור? אתה, כמובן, לא יודע זאת אלא מאמין בזה. אני לא מוסמך לדבר בשם אחרים, אך אני מרשה לעצמי להניח הנחה כוללנית שהם לא טוענים שעמידה בעת הצפירה עוזרת במשהו למישהו, הרי האנשים - כבר מתים, כבר לא כאן ובמילים פשוטות, נעלמו, והעמידה רק מבטאת חלוקת כבוד לזכרם, לא יותר מכך.
 

Krishi

New member
אם איננה רעה

הכיצד שיש בה כל כך הרבה שנאה? והרי אפשר למצוא את זה גם בתנ"ך (וזה רשום שחור על גבי לבן, לא צריך התגלות אלוהית כדי לדעת לקרוא עברית) וזה קיים גם בימינו בצוים שמוציאים רבנים לתלמידיהם ובחוקים ואיסורים ששרי הכנסת הדתיים מנסה לכפות עלינו.
 
היהדות כדת היא חיצונית.

אבל התנ"ך עצמו כתוב בצורה שיכולה להתפרש כחיצונית אם אדם לא בגובה השגתו הרוחנית של הכותב - דרגת משה/דרגת הדיבור. כיום יש הרבה עיוותים בדת, זה נכון:) אבל זה לא מעיד על מטרת הכותב של התורה:) צריך לדעת להבדיל בין השניים ולהבין גם שאנו מדברים על 2 תקופות שונות לחלוטין, גם מבחינת דרגתו הרוחנית של עם ישראל (שזה נושא בפני עצמו).
 
האמת שלא מפתיע שנטורי כרתא עוזרים ל"רב" החלאה

היצורים האלו נפגשו עם נשיא אירן(!!!!!!!) ועם מכחישי שואה (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) אז מה הפלא שהם עכשיו גם עוזרים להתגלמות השטן הזה שקורא לעצמו רב?
 

SimsY

New member
דת זאת סכנה

זה תמיד היה ככה - בגלל מריבה של לאיזה דת יש את זין יותר גדול נהרגו מילארדים של אנשים ככה שאני לא מתפלא. אלה לא אנשים אלה מכונות רובוטים שנשלטות ממגדל הפיקוד שלהן שמורה להן מה לעשות.
 
למעלה