בחיים צריך המון ביטחון עצמי בעיקר

חלי 29

New member
בחיים צריך המון ביטחון עצמי בעיקר

למי ששאלה אני בת 29 נשואה ואמא לילד בן שנה ..... ריקי בעזרת השם - בקרוב אצלך ! לכל הבנות שחושבות שרק בגלל התסמונת הן לא מוצאות חבר יש לי משהו לומר בעניין - זה ממש לא בגלל זה !!! בגלל שהתסמונת זו הנקודה הרגישה אצלכן ישר אתם מצליבים כמעט הכל לתסמונת . זה כמו שהנקודה הדי רגישה שלי זה שאני מלאה אומרים..(שמנה). בכל החיים שלי לא הייתי רזה לא כשנולדתי לא בגן לא בבית הספר לא בצבא לא אחרי צבא בקיצור נראה לי שהבנתם! אפילו כשאמות השלד שלי לא יהיה רזה בחיים אבל בחיים לא נתתי לזה להשפיע עליי !! הייתי הילדה הכי מקובלת בבית הספר ובצבא . חבר ובעל קשה למצוא גם ככה ללא שום קשר לתסמונת יש לי חברות רגילות שלא מוצאות לא חבר ולא בעל !!! יש לי אחות של חברה טובה שהיא בת 39 ולא מצאה לא חבר ולא בעל. יש לה הרבה ידידים.... אז ? זה לא אומר כלום והנה ואנגל היחידה שהיא עם תסמונת מצאה לעצמה בסופו של דבר חבר ! חמסה חמסה .. איך אומרים אצלנו כל אחד והפאק שלו !!!! העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכן זה להיות עם ביטחון עצמי הכי מופרז בעולם כמו שלי לפחות רק ככה מצליחים לתפוס בעל חתיך (דוגמן) להתקדם בעבודה ובחיים בכלל . גם בעלי אומר שאין מה לעשות גבר כמו כל גבר , מסתכל קודם כל חיצונית (אז צריך להיות אסטטים ומטופחים) אי אפשר להסתכל על הבפנים של בחורה. מה לעשות ? קודם כל חיצוניות ! עד שגבר מכיר את הפנימיות שלך לוקח זמן שלפעמים אין את הזמן!
 

elitp

New member
תודה על העידוד. אשתדל להפנים את העצות שלך

אגב, אם העלת את העניין. איך את מגדירה בחורה "אסטטית ומטופחת"? אני,למשל, לא מתאפרת, לובשת ג'ינסים וטישירטים כנהוג בעולם ההייטק ומאז גיל 16 לא הסתפרתי מתוך עיקרון. באותה הזדמנות אני אוסיף עצה לכל מי שקוראת את הפורום ומרגישה חוסר בטחון במראה החיצוני. תכנסי לחנות מחשבים,ותקני מצלמה רשת פשוטה שעולה 40-50 שקל. תורידי ותתקיני סקייפ, תגדירי פרופיל, שימי אותו על מצב skype me, והמתיני בסבלנות. תוך כמה דקות יזרמו אליך המון שיחות ממוקדות מכל העולם. תפעילי את המצלמה ,ומובטח לך שתקבלי מחמאות. מנסיון, זה יכול לעשות פלאים לחיזוק הבטחון העצמי.
 

חלי 29

New member
אין הגדרה

לבחורה אסטטית ומטופחת אבל חשוב להראות טוב להתאפר זה גם חלק מהענין אפילו איפור קל כמו מסקרה ליפגלוס לא צריך צלליות סומק ומייקאפ לא איפור כבד (איפור נערות אם את מכירה). חשוב להיות מבושמת תמיד ואפשר ללבוש ג'ינסים וטישרטים אבל לא רק אפשר להליף טישרט בגופייה יפה סקסית עם קישוטים אם את אוהבת חגורה יפה לא תמיד נעלי התעמלות אני לא יודעת בת כמה את אבל אי אפשר להתלבש כל החיים כמו בת 16 זה טיפונת מוזנח !!לדעתי גם אני לא לובשת מחוייט לעבודה ! צריך מדי פעם לחדש בגדים ! לגבי השיער שלך מה כ"כ עקרוני בלא להסתפר בסדר גם אני לא הסתפרתי מכיתה ט' אבל אפשר לעשות צבע או אפילו גווני שמש בניית ציפורניים זה גם מאוד נשי ומוסיף לעניין הטיפוח יש הרבה דברים תגידי לי למה את מתחברת ואני אוכל לנסות לתת לך כיוון ברוח טובה חלי.
 

Tanita Tikaram

New member
אני מחזקת את הדברים

אני מחזקת את דבריה הנבונים של חלי. דבריה נובעים מניסיון חיים ומחוכמת חיים. היה לנו כאן בחור שרצה בנו, והחמיא לנו ואנחנו לא לקחנו זאת בחשבון וזה חבל. יש פתגם שאומר שלפעמים מחפשים משהו ומחפשים ומחפשים אבל הוא נמצא ממש קרוב אלינו רק שאנחנו לא שמות לב. חלי צודקת, המראה שלנו כטרנריות לא צריך להפריע לנו בחיפוש בני זוג. אני רוצה לומר לכן משהו חברות. גם אני טרנרית והיה לי חוסר בטחון עצמי. אבל לקחת את עצמי בידיים והלכתי לפסיכולוגית והיא תמיד היתה מנסה לחזק אותי ונותנת לי עיצות. הסברתי לה שמציק שבנים לא רוצים אותי לקשר קבוע. היא אמרה לי שבחיים צריך להתקדם כמו במדרגות. יש שלבים. השלבים הם לביסוס הבטחון העצמי קודם כל כי זה המפתח להצלחה בקריירה, בעבודה ובכל דבר בחיים. היא שכנעה אותי במשך שלוש שנים לאזור אומץ וליצור קשר עם גברים באינטרנט שמחפשים סקס. היה לי קשה מאוד עם זה אבל אחר כך אזרתי אומץ ונפגשתי עם איזה סוטה מין נראה לי. נפגשתי איתו 4 פעמים והפסיכולוגית שוחחה איתי על הבושה שאני מרגישה כל פעם שאני נפגשת איתו. אח"כ היא שכנעה אותי להיפגש עם עוד בנים, ולאט לאט התחזקתי וצברתי בטחון. כיום יש לי בן זוג קבוע שאוהב אותי ואנחנו עוד מעט מתחתנים (הוא אוהב אותי ואני אותו). כיום הצלחתי לעבוד בעבודה קבועה ואני מחזיקה בה כבר חודשיים בלי להתפטר ולבלי להתאייש. ובקשר למראה. לא צריך להתאפר אפילו. אבל כמו שכתבה חלי צריך לשים בושם, ללבוש מכנס נמוך וקצר, חולצת בטן ולשדר מיניות. אסור להתבייש בנות. אנחנו עוד ננצח בנות.
 

yaelluu

New member
טוב אז ככה

אני לא חושבת שצריכה להיות הגדרה מסוימת לטיפוח. מזתומרת לשים חלצת בטן?! לא ממש מובן לי... יש בנים שאוהבים בנות מטופחות וכאלה שאוהבים אלגנטיות ויש כאלו שזה בכלל לא מה שמעניין אותם אם את עם טי שרט וגינס נמוך או גבוהה. ברור שהמראה החיצוני הוא זה שנותן את הרושם הראשוני אבל הוא לא הקובע אני יכולה להגיד שיצאתי עם בנים שנראו טוב מאוד ובנים שלא נראו טוב כלל בסוףך האופי וההתנהגות שלהם היא זו שקבעה והמראה החיצוני לא היה כגורם משפיע אבל שוב זה תלוי באופי ואישיות של כל אחד וזה תלוי גם מה את מחפשת מישהו שיתלהב מזה שאת עם חולצת בטן ועושה ציפורניים או אחד שיתלהב דווקא בזה שאת הולכת עפ טי שרט מכיתה ו' (ותאמינו לי אני מכירה כאלה שאוהבים גם בנות כאלו) תעשי מה שנוח לך וככה גם תרגישי יותר בטחון עם עצמך במי שאת,יהיה לך יותר נוח. הכי חשוב לשמור על גישה אופטימית פתוחה וסובלנית,לתת צ'אנס לעצמך ולמי שיוצא לך להכיר. אני בכלל לא חושב שהתסמונת זה הגורם העיקרי לכך שאת לא מוצאת בן זוג יש לי המון חברות שגם ללא התסמונת לא מוצאות בני זוג ,איכותיות מבית טוב נראות טוב וחכמות אבל בכל זאת לבד. אל ייאוש בסוף תמצאי את האחד שלך!!!! שיהיה המשך יום מדהים ומקסים ושבוע נפלא קורן ומלא שמחה! יעלי
 
נסיון חיים יעזור לכן

לדאבוני את טועה. ההתרשמות הראשונית היא המשפיעה ביותר על המוח. כאשר את שומעת על גבר שאת לא מעריכה את התכונות שההתרשמות הראשונית יצרה, את לא תמשכי אליו ותדחי אותו. וזאת למרות שאם היית מתאפקת מהדחף להיות משופעת מהרושם הראשוני, והיית נותנת לעצמך להכיר אותו על ידי מפגשים, אזי שהיית מגלה תכונות שאת מעריכה. אולם, לא נתת הזדמנות כיוון שהרושם הראשוני הינו המשפיע ביותר בקביעת החלטה. משפיע עליך ברושם הראשוני תכונות X Y Z שאת קוראת להן "לא גשמיות" (לבוש, סקסיות וכו'). על הגברים משפיע ברושם הראשוני תכונות YX שאת קוראת להן "גשמיות" (לבוש, סקסיות וכו') אך הגבר רואה אותן כמובילים לדבר רוחני (בעיניו סקס הוא דבר רוחני כי הוא עושה זאת עם רגש וכנראה שאת בלי רגש). בכל אופן, המוח שלך כנשי עובד אחרת. אך מה שעובד על שתיכם (גם על בנים וגם על בנות) הוא הרושם הראשוני. בגלל הרושם הראשוני, את תמשיכי לחפש והוא ימשיך לחפש ולעולם לא תיפגשו כי הוא ישב בחדרו ואת תשבי בחדרך. על מנת לשבור את מעגל הקסמים, יש לאזור אומץ להבין את מוחו של הגבר. נשים רבות עשו זאת ועושות זאת כל הזמן. הן יודעות שהחיים הם לא רק זיונים ואין להן חשק בשביל זה. אבל הן חכמות מפני שברושם הראשוני (בפגישות הראשונות) הן מתלבשות בלבוש חשוף (מכנס נמוך ביותר וחולצת בטן) ויוצרות רושם כאילו הן ימשיכו להיות כך במשך כל שנות נישואיהן (במידה ויתחתנו). הגבר טועה וחושב באמת ובתמים "הנה בחורת חלומתיי שאם אתחתן איתה, יהיה איתה סבבה". בסופו של דבר הוא מתחתן, אח"כ יש ילדים, צריך לטפל בילדים ואין לו חשק בכלל לסקס,הוא משמין, היא משמינה והם משפחה, הורים טובים ואח"כ סבים וסבתות. כך נוצרו חיים, כך נוצרו משפחות, כך נוצרו משפחות אצל קרוביך, קרוביי ואצל כולם. זה טבעי, זה קרה, זה קורה ויקרה. זה טבע העולם. אם תמשיכי להתעקש שאת רוצה גבר לא חרמן, אז תמשיכי לחפש ואת תמצאי את עצמך רווקה זקנה. על מנת להתקדם בחיים האלה, את צריכה לתת מעצמך משהו לעולם הזה על מנת להשתלב בו. אינך יכולה לבקש מהעולם שיתאים את עצמו אליך ואינך יכולה לחכות עד שאלוהים ישלח לך את הגבר המתאים. עליך להתאמץ קצת ולתת מעצמך לחיים האלה ולעולם הזה קצת השקעה מצידך על מנת להצליח להשתלב בו. אחרת את תשאחרי סוטה מהנורמה, בודדה ומתוסכלת ורווקה זקנה. החיים זה לא פיקניק ואין זמן בחיים האלה. זאת ועוד, אם תמצאי "גבר שאינו מחפש לבוש מחרמן", את תיתקלי בגבר שעושה רושם טוב, תינשאי לו וכיוון שלא תביאי לו ילדים אז הרי אין לו במה להתנחם (אין לו צורך בסקס יותר מידי) והוא יעיף אותך מכל המדרגות מפני שהוא רוצה שתביאי לו ילדים ויש לך בעיה רפואית ואין לו זמן. לעומת זאת, אם היית מתחתנת עם גבר חרמן מידי, אז גם אם לא הבאת לו ילדים, הוא ממשיך לאהוב אותך מפני שהוא מסופק מהסקס ולכן יהיה סבלני יותר כלפיך וכלפי קשייך בהבאת ילדים. אז כך שיש לנו שליטה על החיים שלנו, וכל הצרות שיש לנו הן במידה מסויימת נובעים כתוצאה מבורות בחיים. רק נסיון בחיים (כמו שלי) ורק גיל מבוגר (אני מבוגרת) יכולים להגיע לתובנות שכאלה בחיים. הבורות היא האוייב מספר אחד של האנושות. אומנם העולם נראה מעציב (כי המוח הגברי מעדיף אותנו סקסיות לרושם הראשוני) והרבה נשים מסוננות למרות שהן אולי טובות לב, אז יש להכיר בעולם זה, להשתלב בו נכון ולא לנסות להתעקש על צדקנות לא נבונה. בחיים אל תהיה צודק, תהא חכם. גם לך אני ממליצה בחום, אל תחפשי להיות צודקת, תהי חכמה בעולם. בהצלחה לכולכן.
 
דעתי הצנועה

אני סוברת שלבטחון עצמי אין שום קשר לאיך שאדם נראה. בטחון עצמי זהו משהו שנבנה בהדרגה, עם שלבים שאחנו עוברים או לא עוברים. ככל שאדם עושה יותר דברים שמספקים אותו, הבטחון העצמי שלו גובר. אני מכירה לא מעט נשים וגברים שנראים נהדר, אבל הטחון העצמי שלהם ירוד ביותר וגם להיפך. לגבי העצה ללבוש מכנסיים נמוכים וכו', אני חושבת אחרת לגמרי. אני מכירה כמה וכמה גברים שחושבים שהמכנס הנמוך עם התחתון בחוץ זהו משהו דוחה, ובמחשבה מעמיקה, אלה הם הבחורים האינטיליגנטים יותר, הבשלים יותר, והם גם אלה שמחפשים קשר רציני, אבל שוב זה עניין של טעם. אני חושבת שהרבה יותר סקסי לגלות מעט ולהסתיר יותר ולא להיפך. לגבי סקס - אני ממש לא שוללת סקס למען סקס בלבד, אבל חשוב שזה יהיה ממקום נכון. אם בחורה חסרת בטחון לחלוטין תעשה סקס רק בשביל הסקס, אני לא בטוחה שזה יבנה לה את הבטחון העצמי, אלא להיפך. אבל אם בחורה מאמינה שהיא נהדרת, מקסימה ונפלאה ובא לה לעשות סקס רק בשביל להינות (או להתאמן) אז בכיף. המון פעמים בחורות ללא בטחון עצמי עושות סקס עם כל דיכפין רק כדי להרגיש נאהבות, ולו לרגע, אבל הרגשת הריקנות אחר כך היא ענקית, כי את מבינה שזו אשליה שמתפוצצת לך בפנים, אבל לעומת זאת אם בחורה פוגשת בחור ויש להם שיחה משותפת (אפילו בערב הראשון) ויש קליק, ולא רק גופני, אז מהמקום של הסקס יכולה לצמוח אהבה, אבל אם מראש מכירים אנשים באינטרנט או בכד' כשמטרת הפגישה מוגדרת מלכתחילה לסקס, קרוב לוודאי שלא יצמח מזה שום דבר אחר כך, וזה הרי מה שכולנו רוצות - אהבה, קשר מחבק ותומך ובן זוג לחיים. אז שיהיה בהצלחה! אוהבת אתכן!
 
למעלה