ביוץ - יש קשר?

ביוץ - יש קשר?

מזל גדול יש לי, שלמרות האנדו (בדרגה קשה) שלא בכל חודש אני סובלת מכאבים, וגם לא תמיד הכאבים הם אותם כאבים...(ואפילו לפעמים הם כאבים סבילים ביותר) אבל גיליתי משהו אחר אצלי, לא ידוע לי אם בכלל יש קשר לאנדו, יש לי את אותם סימפוטים של כאבים של מחזור, בזמן ביוץ, זה לא כאב ביוץ רגיל, אלא כאב חזק הרבה יותר, גורם גם לכאבים ברגל (ימין במקרה שלי) היו מקרים שגם כאבי גב תחתון ובכלל תחושה לא נעימה (אתמול גם סבלתי מעט כאבים בזמן מתן שתן (שאצלי זה בד"כ רק בזמן מחזור). יכול להיות שחלק מהסימפומים שקיימים אצלינו בזמן מחזור, קורים לפעמים בעצם גם (או לפעמים במקום) בזמן ביוץ? ועוד דבר נראה לי שיש לי רגישות יתר, הרבה דברים גורמים לי לבכות.... ועוד שאלה, הפרשות של ביוץ, הרבה פעמים (כגון הנוכחי) (וסליחה על התיאורים הפלסטיים) יוצאים לי בצבע חום..(ללא קשר להפרשות חומות שיש לי לפני ואחרי מחזור) זה קשור לצ'יסטת שוקולד? הגיע הזמן שאלמד גם אני (חוץ מהרופאים) עוד על האנדו (כיוון שמקורות באנגלית לא מסתדרים לי, לצערי הרב. ותודה ענקית לבואינג שמתרגמת לנו כל מיני...)
 
../images/Emo41.gifשאלה נוספת וסליחה על ההצפה...

אני קוראת על הרבה בנות שלוקחות גלולות/מדכאים.. גלולות אף פעם לא לקחתי, תמיד נתנו לי דקא ארוך עד לפני בערך שנה (מעט פחות) שהרופאה הגיעה למסקנה שבעצם זה גם לא טוב לי, גורם לביציות לא להיות בסדר (ובגלל זה כנראה לא נקלט אצלי הריון) מה שאבסורד כי בעצם תמיד בהחזרות אומרים לי שהעוברים מצוינים (אף פעם לא נאמרו לי דרגות, אצלינו בבית חולים אין מספרים, לכן גם לא ידועה לי דרגת חומרת האנדו, רק שיש לי אנדו קשה (כך נאמר). לכן בטיפולים האחרונים ניסינו דקא קצר ובשניים האחרונים בכלל לא הלכו על הדיכוי, אלא על צטרוטייד.. שאלתי, כיוון שבעצם איני "על מדכאים", ולצערי יש לי הרבה המתנות (מאולצות) בין טיפולים, אני גורמת להחמרה של האנדו? יש בנות שגם מטופלות בצורות אחרות שאינן הדקא הארוך (שבד"כ ניתן לבנות אנדו)?
 
זה כל כך משתנה מגוף לגוף

רק את יכולה להרגיש אם חלה החמרה במחלה. לפי התחושה הכללית, הסימפטומים וכד'. אין סיכוי שתפספסי החמרה במצב המחלה, תאמיני לי - אני שם. ושוב- החמרה אינה חייבת להיווצר נוכח הטיפולים.לי הטיפולים החמירו את מצב המחלה, אבל אולי אצלך זה יהיה אחרת?? בהצלחה.
 
שמחה- שמחה לראותך איתנו

לגבי הכאבים שאת מתארת - יכולים להופיע בזמן ביוץ, גם רגישות היתר מוכרת.. לגבי הפרשות חומות סביר להניח שזאת ציסטה לאו דוקא "שוקולט" גם ציסטה פונקציונאלית יכולה לגרום להפרשות חומות. תרגישי טוב
 
למעלה