בין קליפורניה לדנמרק

Yaniv-DC

New member
בין קליפורניה לדנמרק

והנה, לראשונה מזה שלושה חודשים, יניב קובע לדייט אמיתי. איחרתי לו ב-20 דקות. הוא איחר לי בחצי שעה. איך שהוא ניגש אלי - באותה השנייה ידעתי שהמילה "אפלטוני" הוגדרה מחדש. גם אחרי 3 חודשים של ידי השמאלית - עדיין יש לי סטנדרט. ישבנו באיזו מסעדה בלב גיילנד, והיה נחמד. הקלמארי היה טעים, גם הרוטב שסופק איתו. גם אלה שישבו מסביבי. הבחור הגיע לכאן מקליפורניה לפני שבוע, לא הכיר פאבים וכו´, והנה - מצאתי את עצמי מדריך תיירים להומו המתחיל. לקחתי אותו ל-JR´s החביב עלי, היה את ה-power hour (שנקרא לזה happy כמו כולם? לא.), הכל בחצי מחיר. ניצלתי את זה. תוך כדי השיחה, יד ליטפה את התחת שלי. תקעתי את המבט. ההוא שמאחורה אמר לי what? you have such a cute ass. אמרתי לו שדברים כאלה עושים בניישן, ושיתאפק למחר (שזה כבר היום בעצם). המשכנו, אמרתי שלום לכל מיני אנשים שמסתבר שאני מכיר, בכרתי כל מיני חדשים, ואז הוא הגיע. עם הבלונד הזה, והכחולות האלו, והבגדים האלו - הוא חייב להיות מסקנדינביה. בצעד מאוד, אבל מאוד לא שיגרתי לי, באתי ושאלתי אם דנמרק או שוודיה. חיוך גדול שחושף שיניים לבנות מהממות בישר לי דנמרק. דיברנו על השיר הדני לאירוויזיון, על שרית חדד, על דנה אינטרנשיונל, על שגריר ישראל בדנמרק, על ערפאת, שרון, צרפת ובלגיה, התקשורת, המצב, בקיצור - משהו מאוד שיגרתי לשיחת מועדון בארה"ב...
ומה אני אגיד לכם - רופאי שיניים מדנמרק מנשקים מצויין. וכן, זה הדבר היחיד שאני יודע, לא בדקתי מעבר
פתאום קלטתי שכבר אחת וחצי בלילה, ושאני כבר 5 שעות נמצא בפאב, מדבר ושותה ושותה ושותה. היה קשה במדרגות של המטרו. כדי להקשות עוד יותר, שאל אותי איש ברחוב אם אני יודע איפה המטרו. במקום לשלוח אותו למקום אחר - אמרתי לו שיעקוב אחרי. כמובן שאל מאיפה אני (המבטא שלך נשמע לי גרמני), בישרתי שאני מישראל. איזו טעות. הוא משתייך לקבוצת נוצרים שמאמינה במשיח, ושהיהודים הם העם הנבחר, והזמין אותי לאיזה פאנל שלהם להרצות... וכל זה כשאני בקושי מחזיק את העיניים פתוחות. אכן ערב מעורר מחשבות. קמתי בבוקר חרמן כמו שלא קמתי מעולם. הלילה - לא משנה מה - ניישן!
 

.m

New member
עלילות יניבי בעיר הגדולה

נתחיל בהטפות מוסר: מה-זאת-אומרת "רופאי שיניים מדנמרק מנשקים מצויין. וכן, זה הדבר היחיד שאני יודע, לא בדקתי מעבר"? אתה לא מתבייש? (תתבייש!) ככה חינכתי אותך? (לא!) מתי כבר מתצא זיון ראוי? (בניישן? נו? אני אמתין עוד הרבה זמן?) בסוף אני אאלץ לבוא ולעשות את זה בעצמי!!! ואיזה מין אנשים מאמינים שהיהודים הם עם הנבחר ונשארים נוצרים
??? מחכה לעידכו-ניישן (אוי השנינות...)
mai
 

Yaniv-DC

New member
עלילות קדם-ניישן

אז בעודי הורג לי זמן בצ´ט, אני פונה לאחד שנשמע קצת חמוד, השם טימי עושה לי את זה (עד שסאות´פארק קצת שינו את זה, אבל שוין). וככה זה הולך:
Yaniv: Hi Timmy - sorry, I´m 100% bottom​
וסוגר את החדר... כשפתחתי שוב, שאלתי אותו איפה הבעייה עם זה, והתשובה שקיבלתי זה שאני פשוט נראה גם כן 100% פסיבי. כאילו, לך תבנה מדינה.
 

Yaniv-DC

New member
הנה העידכוניישן.

ויקי (הברמנית החביבה עלי) ואני שידרגנו היום את יחסינו. לא סתם מביאה לי משקאות חינם, אלא מוסיפה גם מחמאות
הפעם קיבלתי החלטה - יניב מתגבר על מחסום הבושה, ומדבר עם אנשים שהוא לא היה מדבר בחיים, סתם, כדי שיכירו אותו. אחת לשבועיים בערך, באיזור השעה שתיים בלילה, למשך כ-15 דקות, עולה אוברי לבמה. מעין דראג שואו, עם רקדנים זכרים ונקבות (אמיתיות), ונותנים שואו מדהים. אז היום אחרי ההופעה הלכתי ודיברתי עם אוברי. היה מעניין ומשעשע כאחד. הוא הבטיח לי להציג אותי לרקדנים שלו במסיבת קצף בשבוע הבא, לאקי מי. אח"כ החלטתי לעבור לשיטת ההפוך על הפוך - למצוא בחורה חמודה, להצמד אליה, וכמו שכולם מכירים את מאי - הבחורים השווים כבר יגיעו בעצמם
אכן נצמדתי לאיזו בחורה חביבה במיוחד, וג´סטין כבר הגיע מעצמו, גם מייק. רגע, מה, כל כך פשוט? למה פשוט אם אפשר לסבך? החברה בס"ה מטיילים, הם באו מוויסקונסין. באסה. ג´סטין די יאמי... היה שלוש פעמים קיילי(פעמיים באולם הקטן, פעם אחת בגדול). ואז הגיע הקטע העצוב של הערב. באתי עם בחור חביב שאני יוצא איתו מדי פעם - גארי. בשבועיים האחרונים היה נדמה לי שהוא קצת רוצה יותר, אבל מייד .... כאילו... כולה אני. אז היום לפני שהוא הלך הוא אמר לי "כל כך חבל לי שאתה לא מחבב אותי כמו שאני אותך" (ואין לכם מושג כמה באנגלית המילה LIKE טובה יותר ממחבב...) וכך... נאלצתי לשקוע ב"אוהב אותך מאוד כחבר בלה בלה בלה".
שונא את הקטעים האלה. פתאום היה רבע לשש בבוקר, אור בחוץ, יניב בשוק מהעובדה שהוא כבר שש שעות שם, השפעת האלכוהול כבר פגה, ואני עדיין מדבר עם אנשים... הגיע זמן ללכת הבייתה. מה יצא לנו מזה? טעמתי שלושה אנשים. אחד מצויין, אחד טוב מאוד, אחד שילך לשחק בציצי של מאי, אולי הוא יעשה את זה טוב יותר מאיך שהוא מנשק... המצויין טוב יותר אף מהדני של אתמול. מה לא יצא לנו מזה? מעגל האימה של X חודשים ללא סקס טרם נשבר. לא נורא, שבוע הבא מסיבת קצף, יהייה כיף.
 

.m

New member
הגם אתה יניבי???

מה רוצים כל ההומואים מהחזה שלי?
בתאבון, ותמצא כבר זיון! עוד מעט אני אתחיל להיות מתוסכלת...
mai
 

עודד א

New member
זה רק אני או ש...

החיים בוושינגטון מעניינים יותר מאלה שבארץ.
 

עודד א

New member
אוי היתה תוכנית גדולה...

גברים שחברות שלהם נכנסו להריון ו... אה רגע... לא שאלת ברצינות. אוףףףףף
 

xanadu

New member
יניבי אולי סקס אתה לא עושה

אבל עושה רושם שנהיית אלוף בסקס פוטנציאלי. פטיש.
 

Yaniv-DC

New member
כן כן כן בלה בלה בלה.

סקס פוטנציאלי. זה הסקס שבגללו עוד יום אחד תיפול לי יד שמאל (שמאלי אנוכי).
 

Liroy25

New member
אז אם כולם כל כך יפים וחטובים

אז מה הבעיה למצוא זיון פוטנציאלי??
 

Yaniv-DC

New member
הבעיות

אמריקאי קלאבר זה אומר כמעט בהכרח טיפש, שיכור, סמים, סיגריות... מה לעשות... אצלי זה חלק נכבד מרשימת הטרן אופים.
 
למעלה