בירור לגבי המצב של מעלה יאיר

nimig1986

New member
בירור לגבי המצב של מעלה יאיר

אני לא יודע אם אני בפורום המתאים אבל אני אנסה בכל זאת. יש לי תוכנית לטיול בסוף שבוע הקרוב ואני דיי חושש ממעלה יאיר. אני ללא הרבה נסיון, נסיעה עם רכב סופה ארוך. שמעתי שמועות מסוימות שהוא לא נורא כמו שהוא היה פעם ואין בעיה לעבור אותו. אני אשמח אם מישהו שהיה שם בזמן האחרון יוכל לספר לי על מצבו. מצב טוב מבחינתי זה מצב שבו אני עובר אותו בלי בעיות, למרות שהג'יפ לא שלי אין לי רצון להרוס אותו. תודה מראש.
 

ה דרומי

New member
אם שא../images/Emo131.gifת אז המדרגה שהיה בקצה לא נמצאת יותר

מעבר לזה אני באופן אישי=
את המעלה הזה לא אוהב אבל גם את ההתחלה של מעלה זהרון ואת מעלה רמון לא מסמפת אפילו שכבר עשיתי אותם כמה פעמים{עבודות"מע"צ} חוץ ממעלה יאיר ששם רק עולים ככה אני עשיתי ב
לנקרוזר רגיל ארוך דיזל אוטומטי.
 

nimig1986

New member
תודה על התגובה

בעקרון ההתלבטות היא כזאת: התוכנית היא לעשות את המסלול מבריכת צפירה למצוקי דרגות. העניין הוא שאני מגיע מהצפון דרך כביש 90 וחשבתי שאולי זה יחסוך לי זמן לעלות דרך מעלה יאיר ולא לעשות את העיקוף לערד. זה נראה הגיוני מה שאני אומר או שלא? אני לא מחפש אתגרי עבירות אלא נסיעה רגועה יחסית בשטח. תקח בחשבון שסופה בכביש לא עוברת את השמונים קמ"ש, במחירי הדלק של היום. תודה.
 
כידאיות קיצורי דרך

אם אתה רוצה להגיע ממעלה יאיר לערד דרך השטח (שביל כחול 11327) אזי שכרך יצא בהפסדך הן בגלל הזמן והן בגלל עליות הדלק של נסיעה בשטח. גם אם אתה רוצה לחסוך ולהמשיך ממעלה יאיר מזרחה על הירוק (11239 ). עד מצדה ולחזור לכפר נוקדים ומשם להכנס לבריכת צפירה .כנ"ל. לדעתי כדאי להתחיל מערד. האם אתה עושה את המסלול לבד ?
 

nimig1986

New member
חס וחלילה

לא ציינתי זאת אבל אנחנו יוצאים עם שני ג'יפים. נראה לי אני אוותר על הרעיון ובאמת אעשה את הסיבוב לערד בכביש.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo207.gif ומאחור

קצת היה לו קשה {טיפלה התחמם} בכול זאת זקן ה
אבל כמו גדול בגילו המופלג גמר את הציר.
 
למעלה