בקשר לדבק פאזלים

בקשר לדבק פאזלים

ראיתי שכבוד המנהלת כתבה שהדבק יקר, ואני לא מבין מה את קונה, אבל דבק פלסטי זה לא. האיש מהחנות מסגור שלי (מסגריין? מסגרן?) אמר שהכי פשוט והכי טוב דבק פלסטי. אני עושה אותם על קרטון ביצוע, אם צריך מצמיד כמה. עד עכשיו הייתי הופך בעזרת קרטון אחר ומורח דבק והופך שוב ושם קצת ספרים מלעלה שיידבק טוב. שני דברים שנאמרו לי בחנות, אחד שאפשר אצלהם לקנות קרטון ביצוע בגדלים שונים לפאזלים גדולים יותר מהגודל הסטנדרטי, וגם לא חייבים להפוך פאזלים כדי להדביק אלא אפשר לשים קרטון ביצוע שני ליד הראשון, למרוח עליו דבק, ולמשוך את הפאזל על הקרטון עם הדבק.
 

gong1

New member
למסגרן שלי יש קרטון ביצוע עם דבק

יבש ואז אתה מביא לו את זה והמכונה (שמים את הקרטון ואז לוחצים על הקרטון) מחממת את הדבק וזה מדביק את זה. הוא לא מורח דבק, הקרטון ביצוע כבר בא עם דבק יבש עליו רק צריך לחמם אותו.
 

Puzzluna

New member
נשמע מצויין ../images/Emo45.gif

רק צריך להביא את הפאזל בשלום עד אליו....
 

Puzzluna

New member
דבק פאזלים

השתמשתי בעבר בדבק פלסטי וזה גרם לכמה בעיות.... השתמשתי במסגרות מוכנות שהגיעו עם פלסטיק שקוף לקדימה וקרטון עבה מאחור כדי לשמור על התמונה במקום. לאחר שהדבקתי את הפאזל לקרטון הוא קיבל "בטן" בגלל הרטיבות של הדבק והמסגרת פשוט הייתה מתפרקת לי. דבק פאזל מדביק את הפאזל לעצמו, זאת אומרת ללא צורך בשום קרטון מאחור אלא החלקים נדבקים אחד לשני. תהליך ההדבקה נעשה בצד של התמונה כך שלמעשה אין שום צורך להפוך או להזיז את הפאזל ממקומו. ושוב, החסרון היחיד של הדבק המיוחד הוא כמובן המחיר. אני תמיד אעדיף אותו על דבק פלסטי רגיל לאור נסיונות (רבים) העבר.
 
פעם היה לנו כזה

שהגיע עם הפאזל 4000 שקנינו, היחיד שעשינו של educa. אחותי השתמשה בו ככה שאני לא ניסיתי. עם הדבק פלסטי לא היו לנו בעיות כאלו, מאז שאני זוכר שהדבקנו פאזלים תמיד שמנו אנציקלופדיות אחרי ההדבקה כדי שהפאזל יידבק לכל הקרטון ולמעט כששמים יותר מדי דבק, שזה כבר ענין של נסיון, הענין הזה עובד יפה.
 

Puzzluna

New member
פרטים על הדבק...

200 מ"ל. מספיק ל-8 פאזלים של 500 חלקים! את הדבק שמים על גבי הפאזל - על הצד עם התמונה. לפאזלים מוזהבים יש דבק מיוחד.
 

Miss CBR

New member
../images/Emo45.gif

גם אני השתמשתי בדבק הזה. חשוב לציין שההדבקה איננה חזקה במיוחד. אבל הוא עשה את העבודה עד למיסגור.
 
למעלה