בת 30 עם חבר ובלי סקס

קארי110

New member
בת 30 עם חבר ובלי סקס

היי, רציתי להתייעץ איתכם בנוגע לכך שאני וחברי למעלה משנתיים ואני וחברי לאחרונה כבר לא מקיימים סקס יחד (בסביבות השבועות האחרונים) יש לציין שהקשר שלנו מצויין ,התקשורת בינינו מצויינת מסתדרים וחיים יחד מכל הבחינות. לשאלתי מדוע אין בו יותר את החשק המיני, ענה כי הבעיה אצלו בראש מזה שנים שלאחר שנה וחצ במערכת יחסיםי(בדוק מיחסים אחרים)ניגמר לו החשק המיני ואין לזה שום קשר למשיכה (הוא מפצה בחום נשיקה וחיבוק ). אנחנו מנסים לשכב אך הוא לא מצליח לגמור..ניסינו בדרך של ריגושים אך לשווא משהו עוצר אותו ואנחנו אחרי זמן רב של האקט מפסיקים את הסקס.איכשהו אני מתבאסת כי זה מאוד מפריע לי מצד שני הוא משלים אותי ויש לו המון פלוסיםואני לא מוצאת בעיניין הזה להיפרד. מה הבעיה שלו?מה ניתן לעשות?אין פה עיניין של ריגושים-זה לא עובד!!! בבקשה מחכה לייעוץ והכוונה כי באמת עייפתי מלהיות יצירתית במיטה.זה לא אני!!זה ממש הוא!!!! (יש לציין שהוא מרגיש בסדר עם זה)אני קצת מתוסכלת מהעיניין.
 

אטיוד5

Active member
מצד אחד

את כותבת שלא מקיימים יחסיי מין, מצד שני כותבת ש אחרי זמן רב של האקט מפסיקים את הסקס. אז תחליטי - יש אפס סקס או זמן רב סקס, רק שהוא לא גומר?
 

אורמור

New member
זה לא יעבור לבד

זה כן בעל חשיבות זה נשמע כמו טעון טיפול ואני חושבת שסקסולוג זו כתובת ראויה יש בתפוז פורום טיפול מיני ומיניות, אפשר לפנות אליו גם. אני אישית לא מכירה תופעה כזאת של פג תוקף אחרי שנה וחצי ובתור אישה צעירה הייתי רוצה שהבעיה תפתר לפני שאני משדרגת את היחסים לנישואין למשל...
 
הגיוני.אחרי שאוכלים שניצל הרבה זמן אז נימאס

זה לא שאת נימאסת עליו , פשוט הורמון הסקס שלו בהקשר שלך ככבר לא פועל , עם בחורה אחרת זה יעבוד-אבל גם כן לשנה וחצי . אם הייתם שומרים נידה זה היה עוזר ולא היה נימאס לו כ"כ מהר . אני מציע שאם סקסולוג לא עוזר וויברטור לא מספק תישאלי אותו אם יפריע לו שתשכבי עם מישהו אחר .
 

arnon666

New member
פשוט...

קורה שאת כבר לא מושכת אותו מבחינה מינית. זה כמובן יכול לקרות גם ההיפך.
 

ליבי 85

New member
דעתי האישית על הענין היא...תפסיקי

עם היצירתיות..כי סקס זה דבר שבא מיביפנים השלמה תוך נפשית להיתחבר למישהו/י. אין סיכוי שתיתדחקי בו..אני חשבתי לכיוון של סקסולוג/ית מוסמך/ת בענין. או שגם כניראה זה נובע אצלו מבעיה רפואית שאיננא ניראת לעין.נסו בדיקה רפואית כמובן (גם שאת ניראת מספיק בסדר)
 

star2o

New member
זה מה שאני כל הזמן טוענת....

שהגברים מתחרפנים ורוצים להיות כמו בחורות...ולא רוצים בכלל לעשות מין...יכול להיות שהוא הומו.... אין בעולם גבר...שהחשק ניגמר לו...חחחהה איזה עוד בדיחה יש לו לספר פה בפורום...חחהההה לגגבר תמיד יש חשק לעושת מין..כניראה שיש לו זיון מהצד....אם מישהי. אל תהיי טיפשה.... וגם את תחפשי לך איזה גבר אם אבר גדול וחזק... שיספק אותך מהצד.....רק לגבר מותר? אנחנו לו בימי הביניים.
 

star2o

New member
בכלל הרבה גברים

ובחוריםשאני רואה ברחוב נורא עדינים....כאלה לפעמים אני חושבת שזו בחורה..ואנ ימסתכלת עליה...פתאום אני רואה שזה גבר... הם רוצים להראות כמו בחורות...ולכן גם אין להם כבר חשק מיני....
 
למעלה