גינקו בילובה - קשור לחוסר חשק מיני אולי ?

יניר007

New member
גינקו בילובה - קשור לחוסר חשק מיני אולי ?

התחלתי לקחת גינקו בילובה(2 כדורים ביום לוקח כבר חודשיים) כי נאמר לי שזה עוזר מאוד לזכרון שבשנים האחרונות פשוט מתדרדר ואין לי מושג למה ...בעקרון אני ממשיך לקחת אבל לא רואה שוום שיפור פשוט קניתי סטוק בכל מקרה אני פונה לפורום בבעיה אחרת כבר 3..4...חודשים אין לי בכלל לגמרי חשק מיני (בן 27) הלכתי לבדיקה רפואית לבדוק למה זה , כי זה לא תקין מבחינתי הכל תקין בדיקות דם וכו' .....נשאלתי ע"י הרופא אם יש משהו שאני לוקח ..כדורים פסכיאטרים ..תרופה אחרת אולי . לא לוקח כלום חוץ מהגינקו בילובה יכול להיות ?
 
אם יש חוסר חשק מיני כבר

ארבעה חודשים ואת הגינקו בילובה אתה לוקח רק חודשיים, אז איך הוא יכל להשפיע? בכל אופן, יש קשר ברפואה סינית בין זיכרון ירוד לחוסר חשק מיני, כך שאולי שניהם נובעים מאותו שורש אצלך ואם תפנה לטיפול ברפואה סינית אולי שניהם ייפתרו, ואולי גם עוד דברים.
 
אם הגנקו לא עוזר

מדוע אתה ממשיך להשתמש בו? גש לטיפול ברפואה סינית, שם תותאם לך פורמולה ספציפית לבעיותייך, פורמולה שתשפיע בצורה יותר חיובית מהגנקו בילובה. שירי.
 

יניר007

New member
אני לא ממש זוכר ....

אני חושב שזה התחיל מתי שהתחלתי עם הגינקו הזה בערך אותה תקופה ... ואני לוקח כי קניתי סטוק ל4 חודשים כי נאמר לי שזה לוקח זמן עם זה כחודש ומעלה עד שמרגישים שינוי לא נורא , תודה בכל מקרה אגב .. מתי יש קורסים ברידמן ? הבנתי שטיפולים שם מאוד זולים ויעילים לא פחות מקליניקה רגילה בגלל הפיקוח הצמוד של המרצים שם... ?
 
הטיפולים בקליניקות סטודנטים.

במכללת רידמן או בכל מכללה אחרת, הם זולים יותר ולרוב גם יעילים במידה מסויימת, אך לחלוטין לא ניתן להשוות אותם ליעילות הטיפולים אצל מטפל בעל נסיון, על אף שהמנחים בקליניקות הסטודנטים עוקבים אחר העבודה של הסטודנט. צריך להבין שבסופו של עניין, האבחנה והאסטרטגיה הטיפולית שנבחרת הם של הסטודנט. גם טכניקת העבודה היא טכניקה של סטודנט, ששליטתו במחט אינה שווה לזה של מטפל שיש לו ותק במקצוע. בפירוש, טיפולים אצל מטפלים בעלי נסיון מוצלחים יותר, לכן גם יקרים יותר. שירי.
 
גינקו בילובה

שלום יניר, לא נראה לי שיש קשר ישיר בין הדברים, אולם תנסה להוריד את הצמח ולראות אם יש שינוי בהרגשה. הגינקו בילובה הוא מניע דם, ולכן אסור לקחת אותו עם תרופות מדללות דם, והוא עובר את מחסום דם מוח ובכך משפר יכולות ריכוז וחשיבה. על פניו הצמח אמור לעזור לחשק המיני ע"י ההנעה, אולם יכול להיות שהצמח גם עושה את ההפך. אני לא ממליצה על הצמח הנ"ל לשיפור הזיכרון לאנשים צעירים ( עם מצבים יוצאים מן הכלל), מהסיבה שהוא מניע דם, ואנשים צעירים גם כך הדם שלהם זורם ללא בעיה, למה להניע יותר?. לדעתי גם 2 כדורים ביום זה יותר מידיי. לגבי החשק המיני יש צמחים אחרים שיכולים לעזור לך, כולל דיקור סיני שיכול לפתור את הבעיה. יש לבדוק גם את התזונה ואורח החיים, כמו את עולמך הרגשי. בברכה, אוריה עזאני. אוריה עזאני - מטפלת מוסמכת ברפואה סינית, דיקור, צמחי מרפא, ואורה סומא.
 

88 situation

New member
הרגלי תזונה

על רגל אחת - כי זה מה שנשאר לי :) ירקות, פירות, דגנים, אגוזים, שקדים וכל משפחת הקטניות - משפרים זיכרון . חשק מיני אין כבר לאף אחד, היהדות מדכאת בצורה מסויימת את העניין. הלוואי עליי סקס בריא, יש פה עוד כמה מאות שיאותתו ! הגינקו בלובה זה מסונטז או טבעי ?
 
למעלה