דודו יקרה- קניתי מגנזיום- אוי נהדר!

  • פותח הנושא sayv
  • פורסם בתאריך

sayv

New member
דודו יקרה- קניתי מגנזיום- אוי נהדר!

ממש נהדר לי. מנסה לשכנע את אימי לעשות נסיון במקום משככי כאבים ואולי גם מיודע עם בעיות איומות של גב תפוס- מקווה שיעזור להם. המון תודה על ההמלצה!
 

sayv

New member
משאירה זכות תגובה נרחבת לדודו

אבל באופן כללי שיחרר שרירים תפוסים, הקל על הכאבים המפושטים ונתן תחושה כללית טובה ונעימה יותר, אפילו של רגיעה קלה. דודו תוכל לענות בהרחבה כיוון שיש לה נסיון נרחב עם מגנזיום והיא שהביאה זאת לתודעתנו. עמדת סולגר בעניין היא שרמות נמוכות של מגנזיום שכיחות בפיברו ותשישות ושהשלמה של מגנזיום ציטראט הביאה להקלה בכאבים ובתחושת העייפות. פועל ליצור אנרגיה בתאים ובהקלה ומניעה של כאבים ושרירים תפוסים. לא בדקתי חוסר במגנזיום אצלי- ואני מניחה שזו טעות.. אבל בכ"ז- מאוד עזר לי. אשאל את הרופא. אם כי- דודו, ביקרתי עכשיו באתר גאממנון לחפש חומר על מגנזיום לצרף והיתה שם אזהרה לגבי השלמת מינרל אחד בלבד- מומלץ מולטי מינרל כי המגנזיום מתחרה עם שאר המינרלים על הספיגה- למשל סידן. מדאיג. מה דעתך?
 

שריק 7

New member
../images/Emo60.gifסייב הי- כתבתי לך הודעה כאן

כרגע זה יותר למטה בהמשך לרודיולה... אנא קראי.
לילה טוב לך
שרי
 

dodo281

New member
סייב - וכולם - מגנזיום - ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif|

שמחה מאוד חמד !!!!
תודה שדיווחת !!! אני מלקטת דיווחים - לטובת כולנו . אשמח אם בהמשך תפרטי מה חשת, ושימי לב האם הרפיית השרירים מקלה על השינה, והאם את גם זוכה לתוספת אנרגייה - כשאת נוטלת אותו במצב ירוד מלווה בכאבים.
 

dodo281

New member
הי לכל המעוניין במגנזיום

את הדברים העקרוניים הביאה סייב. אוסיף - מנסיוני - אבל לא עכשיו. סליחה - אני מדי מחוקה... אך אשוב אליכם ואלי
ואכתוב.
 

sayv

New member
בהחלט ההרגשה הכללית היתה טובה יותר

חיובית. השינה אח"כ היתה לא מוצלחת- אבל אני חושבת שזה בגלל ענייני רודיולה. הגוף היה רפוי יותר, הרגשתי רגועה. פשוט תחושה טובה. על מה את ממליצה? לקחת עם/אחרי/בלי אוכל?
 

שריק 7

New member
סייב - על נטילת מינרלים.../images/Emo184.gif|אוכ

סיחה שאני עונה לפני דודו... ככלל- כל המינרלים נלקחים בזמן הארוחה, או בסיומה. אצלי זה בסיומה.... ורפואת צמחים- לדברי הנטורופטית- יעילה ונספגת טוב יותר בין הארוחות. וזה נאמר לי בהדגשה, אעפ"י שסולגאר רושמים גם על הצמחים- אחרי האוכל... כמו שכתוב על הרודיולה, על גינקו בילובה וכיו"ב. יום טוב! ומה דעתך האישית על הפורום בתפוז? ובאיזה מבין שניהם נוח לך יותר? שרי
 

sayv

New member
מעדיפה את תפוז ללא ספק.

מאוד קשה לי להסתדר עם וואלה. תודה על האינפורמציה המועילה- איישם. וטוב שאת מזכירה לי- אבדוק במכבי טבעי לגבי נטורופת. האם ניסית ג´ינקו? התלבטתי ובסוף לא קניתי.
 

שריק 7

New member
היי סייב- כן. משתמשת גם בו...|תרופה

הומלץ לי על גינקו לאחר שהתגלו "תגליות" ב-MRI - מוח. המימצאים מצביעים על זרימת דם לקוייה לשני אזורים במוח. מבחינתי- עדיין שרויה במתח רב, כי עליי לחזור בעוד זמן מה על בדיקה זו על מנת לשלול טרשת נפוצה. את מתארת לעצמך את הרגשתי... בכל אופן הנאטור´ שלי המליצה עקב זאת על גינקו ועל בוטשרס ברום. אותם נוטלים בין הארוחות, או אף רבע שעה לפני האוכל... על גינקו שאלתי את הנוירולוגית והיא:" אין לי התנגדות". אני לא שאלתי על הצמח השני. פשוט הנחתי שסולגאר מקיימים ימי עיון נןשאיים לרופאים, וגינקו בילובה מותאם לספקטרום נרחב של מטרות נוירולוגיות. לכן- שמעה עליו ואישרה. כמו כן טוב לדעת שאת במכבי. אומנם אזור מגורים מרוחק, אך אני נודדת לא פעם לת"א הן בגלל קשרים, והן בגלל חוות דעת ויעוצים רפואיים. האם את הרופא שלך לעניין הפיברו את "מנצלת" דרך מכבי? אפשר לדעת מי? שלחתי לך מסר. האם קיבלת? כל-טוב
שרי.
 

sayv

New member
מה מטרת הבוטשרס ברום?

מה סגולותיו? האם יש איזשהו שינוי במשהו? חייבת לשפר את הזכרון והחדות, די קשה לי בלימודים, ובכלל לתפקד כך. הרודיולה אמורה לשפר זכרון ולמידה אבל אני לא בטוחה שדי בכך מה גם שכרגע הפסקתי קצת. הרופא שלי הוא רופא משפחה של מכבי, שמשתתפת פורום לשעבר המליצה לי עליו, הייתי אצלו רק 3 פעמים בערך, הוא לא מומחה אבל מכיר וסימפטי, יוצא דופן ברצון שלו לעזור- אבל אני לא בטוחה עד כמה יכול לעזור ממש. באחת הפעמים עודד אותי כ"כ שזה כבר היה שווה. הבעיה היא שהוא לדעתי מאמין בי יותר ממה שאני מאמינה בעצמי- אולי כי לא התנסה בתסמונת- ומאמין שאם אדע לנטרל לחצים מסויימים דברים ישתפרו ובגדול. לפעמים קשה לי עם זה- כי זה לעקוף את הבעיה איכשהו. אגיע אליו בקרוב- לצערי מקבל ביפו- לעריכת בדיקות דם מקיפות, והתייעצות כללית לגבי התוספים- אז נראה מה הוא יודע לעשות... בכל אופן- מומלץ בחום בתור רופא משפחה טוב. העניין הוא שבמשך תקופה של 3 שנים לערך, מאז האבחון ועד שגיליתי הפורום- לא התעסקתי עם התסמונת ועם רופאים. המאבחן אמר לי שאין מה לעשות, שזה לא יעבור אף פעם, אולי ישתפר. נתן אלטרולט והידרותרפיה- את שניהם הפסקתי אחרי זמן קצר, היה שיפור גדול בהרגשה אז הדחקתי את כל העניין. השנה שלפני שגיליתי הפורום היתה קשה- וכשרעננתי את זכרוני בהודעות בפורום, וקישרתי בין הדברים- ולמדתי עוד על המחלה- ירד לי האסימון. חיפשתי רופא טוב לעניין והפנו אותי לרופא לעיל, שלצערי לא המומחה שציפיתי לו עם כל הסימפטיה והרצון הטוב. לא כ"כ יודעת למי לפנות, במיוחד כשאני מעדיפה למצוא פתרונות אלטרנטיביים. לגבי מכבי- לצערי אין להם נטורופת במרכז הטבעי ברמת אביב, לפחות לפי האתר אם כי הוא לא כ"כ מעודכן. אבדוק בטלפון. אין לי איך לממן את זה באופן פרטי. אולי אבקש מהרופא עוד בדיקות- אני לא יודעת כבר, הוא כ"כ בטוח שהכל נגרם מכל הלחצים שגורמים לי לקרוס אבל זה קצת יותר מורכז מזה.. את המסר קיבלתי ועניתי.
 

שריק 7

New member
סייב- מענה על בוטשר´ס ברום.

הצמח שומר על כלי הדם ומכווץ אותם. בהתאמה אישית לי- מטרתו למנוע ממני קדם-עילפון הנובע מהתרחבות לא מבוקרת של כלי - דם עקב כשל במע´ עצבים אוטונומית. אני חושבת שאין לך מה לחפש בו... אולם גינקו כן משפר יכולות קוגניטיביות, וייתכן שיתאים לך. האם ניסית לבדוק ראומטולוגיה באיכילוב? אני מתכוונתלמרכז בראשות פרופ´ ירון= מרפאה ראומטולוגית, ולא דווקא למרכז הרב-תחומי? האם מקבלים לשם התחייבות ממכבי? בהצלחה- שרי
 

sayv

New member
לא, לא ניסיתי ולא בדקתי את איכילוב

השאלה אם יש טעם לבדוק. אם אני לא טועה יש לאיכילוב מרפאת פיברו גם. אני אשאל את הרופא- קבעתי תור לשבוע הבא. ננסה למצוא דרך פעולה. אני מבינה את הלחץ שאת שרויה בו כיוון תוצאות הMRI, מקווה שיהיו חדשות מעודדות בקרוב.. ראיתי באיזה בית טבע תוסף המיועד לסטודנטים- הכיל ג´ינקו וג´ינסנג- ביקשתי מהרוקחת מתחת לבית לבדוק לי במה מדובר והיא עוד לא החזירה לי תשובה.
 

דורגד

New member
מגנזיום - סייו../images/Emo41.gif

ניסיתי בעבר נטילת מגנזיום ולא חשתי בכל השפעה. אולי המינון לא היה מספק. באיזה מינון את נוטלת מגנזיום והאם את פיברו או תשושי? תודה
 

sayv

New member
לוקחת 200 מ"ג כל פעם.

סולגאר אומרים שניתן לקחת פי 3 מזה כאשר יש צורך (לגבי פיברו ותשישות!). אובחנתי כפיברו לפני כמה שנים לדעתי היום אני גם "תשושי".. אבל מי סופר... אנסה לבדוק רמות מגנזיום בקרוב ואדווח- יכול להיות שהסיבה שלא השפיע עליך כלל היתה כי אין לך חוסר ואילו לי ולדודו ולמי שעוד חש בהטבה בשל כך- יש מחסור. סתם השערה.
 

סמדר8

New member
סיוון ../images/Emo42.gif

הרופא שלי המליץ לקחת תרופה הומיאופטית של בוירון ושמה Datif . היא עוזרת לריכוז ולזכרון. לדבריו, בתו הסטודנטית לוקחת אותה ומאוד נלהבת. מאחר שזו תרופה הומיאופטית, הרי שאין לה תופעות לוואי. קניתי, אך טרם ניסיתי. טרודה במכאובי הנפילה הנוכחית... שיהיה בהצלחה!
 

sayv

New member
אתייעץ עם הרופא שלי- אולי יהיו לו

פתרונים. ממה מורכבת התרופה הזו? יש איזה מידע נוסף עליה? אנסה לחפש באינטרנט כאשר ארגיש UP 2 IT. כמה עלתה? אני מחכה לדיווח לכשתתחילי להשתמש... :) הרוקחת סיפרה לי על איזה כדור שחברה שלה או מישהי לוקחת- וממש מרגיע אותה ומחדד את יכולות הלמידה שלה- היא אמרה שתברר לי. בנוסף המליצה על תוסף של ויטמיני B, פולית, ג´ינקו ועוד כמה דברים שאמור להוציא מסטרס ולשפר הריכוז אם הבנתי נכון- לא קניתי, לא רוצה לקחת סתם בלי לדעת במה מדובר ואם אני צריכה. קודם אעשה בדיקות דם מסודרות- יש סכנה בהגעה לעודף של ויטמינים ומינרלים כיוון שבאים על חשבון דברים אחרים וגורמים לנזק. בכל מקרה תודה על המידע.. מקווה שתתאוששי במהירה.
 

סמדר8

New member
סיוון ../images/Emo184.gif

הרכב ה-Datif Aconitum napellus 6CH Belladonna 6CH Calendula officinalis 6CH Abrus precatorius 6CH Chelidonium majus 6CH Vibrunum opulus 6CH 40 טבליות, מחירן 40 שקל. מינון מומלץ - 2 טבליות, 3 פעמים ביום. שוב, זוהי תרופה הומיאופטית, אין דאגה מעודף, הרעלה או כל השפעה רעה אחרת. מקווה שעזרתי,
 

sayv

New member
אני ממש לא מבינה בתרופות הומופטיות

אין לי מושג בכלל. על קלנדולה שמעתי היום- היתה על זה כתבה בסגנון נדמה לי וחברה סיפרה לי. לא מכירה את כל שאר הצמחים (?) אם תוכלי להרחיב קצת- בעניין תרופות מן הסוג הזה- אשמח, כמו למה אין שום סכנה וכו´.
 
למעלה