דיון: אלפים בספרות הפנטזיה

Kawaii Me

New member
דיון: אלפים בספרות הפנטזיה

האלפים ידועים כיצורים דקי גזרה, בהירים, עדינים, נעימי הליכות, אוהבי טבע ולוחמים קלילים ודייקנים באופן קטלני. אילו ספרים קראתם שהופיעו בהם אלפים? איזה אלף הוא החביב עליכם מכל? וכמובן, איזו סצנה של לגולאס אתם הכי אוהבים משלושת הסרטים?
(סתם בצחוק, לא חובה לענות
)
 

Kawaii Me

New member
ודעתי

קראתי הרבה ספרים בהם הופיעו אלפים מכל הגונים והסוגים. אני מניחה שמכל הספרים, אהבתי הכי הרבה את טרילוגית האלףך האפל...טרילוגיה מדהימה וטובה. ומן הסתם זה אומר שדריזט האלף האפל הוא האלף האהוב עליי מכולם. ולגבי הסצנה האהובה עליי...
נראה לי שבערך כל סצנהXD אבל הכי הרבה ואני מצטטת: גימלי: i never thought i'd die side by side with an ELF לגולס: what about side by side with a friend? !!
 

ליסאן

New member
וואוו יש מלא ספרים ../images/Emo41.gif

יש ברומח 3 גזעים של אלפים הפראיים סילבנסטי וקאוליסנטי[או משהו בסגנון השמות שלהם מסובכים לזכור. כולם בעלי עור בהיר הסילבנסטיים בעלי שיער כהה הקולאנסטי יותר בהירים בגווני שיער והפראיים מגוונים. וכמעט שחכתי את אלפי המים . הם חיים באוקיינוסים נחלים ומקורות מים אחרים ויכולים לשנות צורה לדולפינים או חיות אחרות יש את האלפים של ממלכות נשכחות שנחלקים לאלפי יום ואלפים אפלים [כהים מרושעים עיניים אדומות חוץ מדריזט ושיער לבן] בכל מקרה מדובר בגזעים שחיים כמה מאות שנים. האלפים אצל טולקין גם מתחלקים לכמה וההבדל אצלו שהם חיים לנצח ויכולים למות מצער מלחמה ודברים כאלו . לא מזקנה. האלף האהוב עלי... תניס [חצי אלף גם נחשב] סצנה אהובה של לגולאס : יש הרבה ..בעצם כמעט כל סצנה איתו אהובה אבל בלתי נשכח זה חיסול האליפונט . "זה עדיין נחשב אחד"
 

Kawaii Me

New member
את גדולה ../images/Emo6.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הסצנה עם לגולס קרעה אותי. וחוץ מזה באמת שכחתי כמה סוגים שונים היו ברומח! איך יכולתי? :(
 
אני דווקא לא אוהבת את לאורנה.....

יש בה משהוא שמעצבן אותי.... טיקה יות רחמודה!!!!
 

Bartal j

New member
קראתי על כך הרבה ספרים על אלפים בחיי

עד שאני כבר לא זוכרת את רובם אני לא ממש מתה על סדרות פנטזיה ומעדיפה לחקור את הפולקלור באופן מחקרי מעמיק יותר כי עבורי אלפים ופיות הם הרבה יותר מפנטזיה אבל יצא לי לקרוא כמה ספרים. נתחיל בשר הטבעות קודם כל כולל צפייה בסרטים ובקליפ של נייטוויש לסרט. אחר כך נעבר לערפד הערפילים( אלף שהוא גם ערפד) מאת כריסטי גולדן לסדרת רייבנלופט, זוכרים את ג'נדר כוכב חמה? במשחק WoW הכי אהבתי לשחק עם הblood elf על פני ה night elf הייתה לי ציידת בשם אופיניסיה שהגעתי איתה אז לשלב 70 הייתה לי גם שחקנית מהנייט אלף בשם איוס. מיתולוגיה סקנדינבית - יעקב שריג הוא ספר שמאגד בתוכו מיתוסים ופולקלור נורדי.
 

Anwanis

New member
כבר אמרו לדעתי את הכל

ללא ספק האלפים של טולקין הם הנפלאים ביותר בעיניי. קשה לבחור אלף אהוב, אולי גלדריאל. הסצנה האהובה עליי של לגולאס לצערי בקושי הוזכרה בסרט... כשהם צועדים בהר המושלג וכולם טובעים בשלג, ורק לגולאס מקפץ לו בסנדליו ו"הולך להביא את השמש". בסרט אני מניחה שזו הסצנה שהם מגינים על העיר, וכולם ממתינים במתח לצבא האורקים. גימלי לא רואה דבר ולגולאס מציע לו שתי אפשרויות: לתאר לו את המתרחש או להביא לו קופסה לעמוד עליה... אחד החזקים.
 

Bartal j

New member
עדידי כמה מוזר לראות אותך לא כחולה חחח

אגב לי דווקא אין אלף מועדף חוץ מג'נדר כוכב חמה כי הוא גם ערפד וגם אלף!!! יאמיייי
 
למעלה