דיון- מה אתם הייתם מעדיפים ?

גברים ממאדים נשים מנוגה...

מסתבר שגם בעניין הזה אנחנו שונים, וגברים מעדיפים חסרת נסיון, בעוד נשים מעדיפות גבר מנוסה.

בקיצור, אני בתור גבר, בעיקר חשוב לי שזו תהיה אחת שתבין ותקבל. הייתי שמח להכיר חסרת נסיון, כדי שנהיה במצב "שוויוני", אבל זה לא must.
 

Reyn

New member
כן, די מצער אותי שאפילו חסרות נסיון

מעדיפות מישהו מנוסה. רובן לפחות.
 

Berethor

New member
כן בהחלט מגמה עצובה

אבל בסופו של זה דוגמה לפוסל במומו פוסל, ועקב כך חלקן ישארו בתולות עוד הרבה זמן, למה יפסלו אותן מאותה סיבה שהן פוסלות..
 

קרקלה

New member
אין צורך להגיע לחלל

זה קלאסי משהו שלומדים אותו. גברים יודעים שתפקידם החברתי להוביל ולהרשים (גם כשניכר כי הם אינם מוכשרים בכך בפועל
), ויודעים שלא יוכלו לעשות זאת עם אישה עם נסיון, כשהם חסרי נסיון. ללכת על אישה שלא במצבו כרוכה בויתור מסוים על כוח ומצריך הערכה עצמית שלא תלויה בחוקי מגדר. לרבים זו פגיעה גדולה מדי בגבריות/אגו, ועמדה שלא נוח להם להיות בה.
להוביל זה לא התפקיד החברתי של נשים, כך שהאגו שלהן פחות נפגע כשהן מובלות. כמו כן, מכל מני טעמים של מסורת ושוביניזם, גברים מנוסים לרוב פחות יבוזו להן על היותן בתולות.
 

lb215

New member
את צודקת

אנליזה מאוד מדוייקת למעט המקרה שבו ישנה משהי בעלת ניסיון
שמודעת לחוסר הניסיון של הגבר ורוצה לעזור לו.
אך במקרה שבו גבר חסר ניסיון מגיע למצב שהוא יכול לקיים יחסי מין עם
אישה בעלת ניסיון והיא לא באמת מודעת למצבו, מניסיוני לפחות, זה
קשה מאוד מבחינה נפשית.
 

Berethor

New member
אתה שוכח שגם על אישה רואים את זה

למעשה זה לא קשה לראות על אישה אם היא בעלת ניסיון או לא, על פי רמת החששות שלה ממין. הכרתי לא מעט בתולות בחיי, אצל רובן היה חשש כבד. החששות האלה לא בדיוק דבר אטרקטיבי, ביחוד לא בעני רבים מהגברים מנוסים, שרגילים לאישה מנוסה וזורמת, ואין להם סבלנות להתעסק עם מישהי שלא. הקושי שאתה מתאר עם אישה מנוסה, הוא לא באמת כזה נפוץ לדעתי, למה יש הרבה יותר נשים מבינות מאשר גברים מבינים לדעתי, אז אלא אם כן הגבר 'נופל' על 'טורפת גברים', באמת שאין פה כזה בעיה. למעשה אפילו חלק 'מטורפות הגברים' יגלו הבנה. אז אני לא מסכים עם הטענה שלגברים יותר קשה אם מגיעים למצב מיני. חוץ מזה בו לא נשכח גם שגבר מטבעו הוא גבר, גם אם הוא לא מנוסה ועם אופי לא סטוצרי, זאת אומרת אם קורה משהו מיני, זה אמור לבוא לו הרבה יותר בטבעיות ובקלות, מאשר לאישה לא מנוסה. אז אלא אם כן החששות מתגברות על הפוטנציאל והגבריות שלו, אין שום סיבה לדאוג יותר מדי. מה שכן אני לא מבין תתפיסה למה מישהו צריך ניסיון מקשרים קודמים, הרי כל הרעיון בזוגיות נורמלית זה שכל דבר מיני וזוגי אמור להיות רק בין שני בני הזוג, אם כבר הגיוני הרבה יותר לעדיף מנוסים בסטוצים, אבל שמדובר בזוגיות, הניסיון במלא יצבר באופן טבעי, אלא אם כן כמובן לא עושים כלום. הזוי בעניי שמתייחסים לזה כאילו זה עבודה או לימודים, ומתעלמים לחלוטין מהרעיון שמאחורי זוגיות מונוגמית.
 

Berethor

New member
בעיקר מסיבות מסורתיות ושובינסטיות

אני בהחלט מבין את המסורת "שמצופה יותר מהגבר" בתחומים זוגיים, אני באופן אישי לא הייתי פוחד ממישהי מנוסה ממני, להפך אם כבר יש גם סיבות שגברים יכולים לעדיף מנוסה, כי לנשים חסרות ניסיון יש בהרבה מקרים יותר חשש ממין מאשר לגברים חסרי ניסיון, לא סתם יש אחוז יותר גבוה של נשים שנמנעות ממין מסיבות אישיות(כגון חשש ממין) ולא סיבות נסיבתיות(כגון אי מציאת פרטנר מתאים) מאשר גברים. הסיבה היחידה שהייתי מעדיף מישהי כמוני, זה כי לדעתי יש בזה הרבה יותר קסם ככה, ובגלל שיש יותר שוויון והתאמה והבנה ככה לדעתי. העדפה של מישהי חסרת ניסיון למישהו בעל ניסיון בהרבה מהמקרים נובע מרגשי נחיתות.

'הבושות' והפגיעה באיגו שאת מדברת עליהם, קורה בעיקר אם יש לך בן זוג שמזלזל ולא מתחשב(משהו שיותר סיכוי שיקרה עם מישהו שלא מבין אותך) או אם הביצועים שלך גרועים, עכשיו נשים אולי לא נבחנות כל כך בביצועים פרקטים, כי לרוב הן פסיביות(לא חכמה גדולה), אבל נשים מקבלות 'רגליים קרות' הרבה יותר מאשר גברים, וזה כן יכול לעשות 'בושות' אצלן באותה מידה שביצועים גרועים יכולים אצל הגבר, במיוחד אם הם עם פרטנר שרגיל להיות עם מנוסים. צריך גם לאיר על העובדה שלא כל מי שמנוסה הוא גם טוב יותר, לפעמיים אדם עם המון ניסיון עדיין יהיה עם הרבה פחות פוטנציאל מיני מאשר אחד שרק התחיל, מכל מיני סיבות. בקשר שבין מנוסה ללא מנוסה, אני חושב שגם אם הצד המנוסה הוא האישה, אז עדיף שהאישה תוביל, זה אפילו מושך יותר אישה שמראה עניין ולא אחת צריך "להוביל אותה" בכל דבר, אם שני הצדדים לא מנוסים אז או הגבר יוביל או ששניהם יובילו, מזה משנה.
 

JustAnotherGuy1

New member
זאת דילמה קשה

מצד אחד מישהי בלי נסיון תעזור לי להיות פחות נבוך מהחוסר נסיון שלי, אבל מצד שני מישהי עם נסיון תעזור לי "לעשות את זה נכון".
 
למעלה