האם אלוהים באמת אינו כפוף לזמן?

david047

New member
?????????

הזמן הוא יחסי. ושם למעלה השעון הוא אחר . ונצח כאן-כהרף עין שם. מצוץ מהצבע ? כשתעמוד בחיל ורעדה לפני כסא כבודו..יהי מאוחר להתחרט על אמירתך. חזור בך עכשיו ...פן תלשין ציפור קטנה.
 

Hacker8880

New member
אתה אפילו לא יודע מהי ההגדרה לזמן

ובכל זאת כותב דברים גדולים עליך בקשר לזמן... "כסא כבודו" מה זה כסא כבודו?תסביר,מה,אלוהים יושב?
 

david047

New member
??????????

האל הוא כמלך המולך על העולם .. ולכן יש לו כס הכבוד..אם תרצה מאטפורה על קדושתו. איינשטיין לימד אותך ואותי מהו זמן יחסי . והשאר הרי בטל בשישים ..
 

Hacker8880

New member
אבל לפני בריאתנו לא היה ליהוה על מי למלוך

אז מדוע התעורר בו הרצון הזה למלוך לפתע פתאום? הרי גם לפני בריאתנו הוא היה מושלם ואינסופי שלא חסר לו דבר אז איך בכלל תיתכן בריאה כלשהי של אל שיש לו כבר הכל? בקשר לזמן,נכון שאיינשטיין לימד אותנו שהזמן יחסי אבל איינשטיין לא לימד אותנו אם אלוהים גם הוא כפוף לזמן או שהוא מעל הזמן... מציע לך לחזור להודעה שפתחה את השרשור,תקרא שוב,ואולי תבין משהו על הזמן שלא ידעת קודם... הנה כאן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1695&MessageId=152759706
 

david047

New member
!!!!!!!!!

לפני בריאתינו חסרו לו הניתינים. ואלה היו חסרים לו-קודם ! איינשטיין גם אמרשהוא לא יודע מה אלוהים חושב . עד שיזרוק את קוביות המזל שוב.. ודי לחכימא ברמיזא !
 

Hacker8880

New member
זה הפירוש לך...

אבל לפי היהדות לא היה חסר ליהוה דבר.הוא אינסופי ומושלם והיה ויהיה מושלם ואנסופי. תשאל את הרב שלך בקשר לכך ותראה מה הוא יענה לך...
 

david047

New member
!!!!!!!!!!

שאלתי את הרב שלי . והוא האיר את עיני. שאלוהים הוא מלך ...וכל מלך זקוק לעדר להנהיג. לצאון מרעיתו כדי ללמדו על הילכות עולם !
 

Hacker8880

New member
כן אה?

אז מה אלוהים עשה בנצח שלפני בריאתנו שבו הוא לא היה מלך ? נראה לי הגיוני שאם יש לו רצון למלוך אז הוא היה גורם לכך שנהיה נצחיים כמוהו,כך הוא יהיה מלך נצחי עם נתינים ואנחנו נזכה לחיי נצח עם יהוה כמלך נצחי וכך כולם יהיו שמחים וטובי לב.....
 

david047

New member
??????????

אלוהים היה מלך ילד בתחילת האנושות וגם השתעמם לבד וכשגדל חשב להעניק מטובו לבני אנוש. והחל לברוא את העולם ואת בני האדם. שנהיה ניצחיים? זו הפריבלגיה שלו בלבד .. התחלופה האנושית למנוע מאדון עולם את כאב הראש של השעמום מבני האדם שפג תוקפם !
 

st1183

New member
אלוהים השתעמם לבד?מה זה אל משועמם?../images/Emo6.gif

וכשגדל? מה זה,אלוהים היה ילד וגדל? שמע,לא רק שלא הגבת לדברים שכתבתי אלא כתבת דברים שמעולם לא שמעתי אותם משום רב או אדם דתי ולא קראתי אותם בשום מקום... מה זה,אתה ממציא לך דברים משלך?
 

david047

New member
!!!!!!!!!!!

אז תודה לאל . שאני מלמד אותך דברים חדשים. אל משועמם היה מאטפורה לאל ללא נתינים . כשיש את אלה אלוהים במייטבו !!!!!!!!
 

Hacker8880

New member
"כשיש את אלה אלוהים במייטבו !!!!!!!!"

במיטבו כמו שהיה בשואה?....
 

david047

New member
?????????

זה היה דור שנולד לעולם ונועד לתיקון.. אכזר מכל המלך? זה תפקידו !
 

Hacker8880

New member
דור שנולד לעולם ונועד לתיקון?

איזה תיקון צריכים לעבור מיליון וחצי תינוקות וילדים שנרצחו בשואה? ואל תאמר לי שזה תיקון מגלגול קודם כי זה שטויות,מה קשור גלגול קודם לכך שתינוק נרצח והוריו שלא עשו דבר צריכים לסבול ביחד איתו? מדוע שהוא לא ישלם בגלגול הקודם?
 

Hacker8880

New member
זה מה שחשבתי שתגיב.

כשאין לכם מה לומר יותר אתם אומרים "נישגבים דרכי השם ..." או "נסתרות דרכי האל" או משהו בסגנון הזה..
 

david047

New member
????????

אנו עומדים נסערים על מעשי השם בשואה .. וכשאין תשובתו נהירה לנו ....ניסתרים הם דרכיו..
 
למעלה