האם מישהו מבאי הפורום לומד בחיפה?

Springy

New member
האם מישהו מבאי הפורום לומד בחיפה?

הייתי רוצה לקבל קצת מידע ממקור ראשון - מעבר למה שמופיע באתר - כיצד באמת נראה סדר היום, האם אתם מרוצים מהאוניברסיטה באופן כללי, כמה הלימודים קשים וכו´... האם מישהו מוכן לנדב מידע?
 
אני למדתי

אומנם זה היה לפני הרבה זמן אך נראה לי שהאוירה ודברים בסיסיים דומים. בחוג בחיפה האוירה חמה, תמיד ניתן לגשת ולדבר ויש מי ששומע - וזה מאד חשוב. בנוסף, צביה המזכירה של החוג היא אישה מדהימה שתמיד תעזור בכל עניין. הלימודים...די אינטנסיביים בעיקר בשנה ג´. יש מטלות עבודות מבחנים מחקרים תצפיות והכשרות - וזה ממלא את היום יפה. בכל זאת הצלחתי לעבוד ולבלות במהלך הלימודים, וגם זה חשוב. אני כרגע בקשר עם סטודנטית שנה ד´. אבקש ממנה גם להביע דעה בנושא. שיהיה בהצלחה טל
 
"קצת" מידע

סיימתי ללמוד בשנה שעברה. סך הכל היה נחמד, הכתה קטנה ונוצרים קשרים טובים, המרצים ברובם מקצועיים ומעניינים. יש גישה, בהרבה מהקורסים, ליצור עניין ולגוון בשיטת הלימוד, הרבה התנסות וביקורים בשטח.יש מספר קורסים מיותרים מאוד, שלאף אחד אין מושג מה הם עושים שם, אבל הם באמת מועטים. הגדרת רמת הקושי תלויה בך, יש הרבה קורסים מהתחום הרפואי והם די קשים, יש קורסים בפסיכולוגיה שדורשים הרבה הבנה ויש את הקורסי של המקצוע, הם בדרך כלל הכי מעניינים. במזכירות תמצאי אוזן קשבת ורצון לעזור, הכל ביחס לחוגים אחרים כמובן. אם תרצי עוד פרטים תשאלי, בהצלחה!
 

Springy

New member
תודה - ושאלה נוספת

מאיזה עד איזה שעה פחות או יותר יצא לך ללמוד? האם יש טעם לשאוף גם לעבוד בזמן הלימודים?
 
אפשר

אפשר לעבוד יומיים שלושה בשבוע, הלימודים הם בדרך כלל עד 6 בערב, אבל זה משתנה מיום ליום . אם אני זוכרת נכון, בשנה ג´ יש אפילו יום חופשי. בשנה הראשונה לעומת זאת הימים מטורפים, רק יחידי סגולה הצליחו לעבוד כמו שצריך.
 
למעלה