האם נראה לכם שאיתי עובד על כל דיירי הבית?

ethna

New member
איתי

לדעתי בחר באסטרטגית ללכת בין הטיפות. הוא מנסה להתחמק מכל אש- הוא אפילו אמר זאת במפורש אחרי הויכוח של ונסה. הבעיה היא שכאשר מס' דיירי הבית מתמעט אין אפשרות להתחמק מאש, כתוצאה התנהגותו נראת חסרת עמוד שדרה. הוא מאבד נקודות בתוך הבית ומחוץ לבית, זו לא השרדות שהתחמקות מאש מביאה לתמיכת צופים בבית, זו לא תוכנית של שעה בשבוע, התוכנית מתרחשת כל יום כל היום.
 
איתי באמת צבוע

עד עכשיו כל כך ריחמתי ,אהבתי אותו ופחדתי שהוא ייפגע אבל אחרי שהוא מרעיל את וונסה על כולם ושוכח לספר לה שהיו לו שיחות עם אנשים אני מבינה שהוא לא ישר וכנה לגמרי פשוט היה לו נוח להשאר המכן בעיניה ושהיא תרחם עליו..
 
איתי צבוע וזה יביא אותו לגמר

הוא אומר לכל אחד כן כן , זורק משפטים כמו "חזרתי" כמו שאמר הבוקר ליוסי. אין לבטוח בו, אני לא מקנאה בו כשיצא החוצה ויבין איך הוא נתפס בתוכנית. עלה נידף.
 
זה שוב תרגיל של שי התחמן ../images/Emo18.gif

הייתה פניה אחת כזו של שי לאיתי ערב לפני הויכוח הגדול של ונסה/שי פניה כזו לא משמעותית לעומת כל השבוע שחבריו דחו אותו אבל שי כהרגלו הפך את הפניה הזו לדבר העיקר לשיחה ואתם כאן ממשיכים לאכול את הרמאויות של שי שימו לב פנה אליו פעם אחת ערב לפני הויכוח זו הפעם המדוברת ואיתי עוד לא הספיק לספר לונסה ....זה הכל. אבל שי כמו ששי יודע לעשות...כמו שהוא אמר "ראית איך ברגע הפכתי את הכל עליהם" הוא תמיד פוגע בטונה ומלטף פעם או פעמיים ,כדי שהוא ידחק ללפינה,מה שונסה עשתה לו ....הוא שולף את שני הפעמים האלו והופך אותם בכשרון רב לעיקר.
 

קמבילי

New member
איתי מרעיל את ונסה?

שונאת צבועים יקרה, אני רואה שהצטרפת רק אתמול לפורום ונראה לי שאת לא מעודכנת, או שראית שידור אחר ממה שאנחנו ראינו.
 

מה יא

New member
הוא אחד הדפוקיםםם!!../images/Emo96.gif

הוא מגעיל אי אפשר לראות אותו יותר!
 
איתי כזה למל"מ שהוא לא שווה שרשור בכלל!

כל היום מנסה להתחבב על כולם! הוא מעצבן עם התנועות שלו וכל הנסיון למצוא חן ולהגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון, והוא אף פעם לא מצליח.
 

קאראט

New member
../images/Emo55.gif פרט נוסף ששמתי לב הרגע...

שימו לב לעובדה שכשאיתי הצביע להדחה בפעם הראשונה את ערן - הוא הודח מהתוכנית סופית. וכשהצביע נגד שי השבוע - גם הוא הודח מהתוכנית. צירוף מקרים ומוזר, לא? הבחור הזה ניחן בקסם טבעי
 

קאראט

New member
התרמילון של איתי:

חזרתי ברור לי הבנתי קלטתי וואלה הזוי..... ועוד ועוד
 

l סיו l

New member
אני דווקא חושבת שאיתי באמת כזה...

הוא באמת תמים כזה ובלי עמוד שדרה,רואים עליו,בלי להכיר אותו. אתם לא רואים איך שהוא מפחד לפתוח מריבות,והוא מאוד נאמן ובדרך שלו,הוא אף פעם לא פגע באף אחד וגם לא ניסה לפגוע,אוקי,הוא פגע בוואנסה,אבל הוא לא התכוון,זאת אומרת שהוא לא ראה בזה משהו רע הוא הבין שהיא באה לטובתו אבל אין לו עמוד שדרה והוא פשוט לא מסוגל ללכת ראש בראש עם מישהו חזק מימנו מבחינת אופי כמו שי,בקיצור לדעתי זאת בכלל לא הצגה.
 
למעלה