האם רפלקסולוגיה יכולה לעזור להפחתת תחושת רעב?

advora1

New member
האם רפלקסולוגיה יכולה לעזור להפחתת תחושת רעב?

הבנתי שדיקור סיני יכול לעזור, האם גם הרפלקסולוגיה יכולה לעזור, ובמידה וכן, על איזה איבר מתמקדים? תודה
 

vca

New member
בטח יכולה לעזור

רפלקס' יכולה לעזור בתהליך הזיהוי מאין נובעת תחושת הרעב ועל מה זה יושב. מי שעזרתו תהיה הגדולה ביותר הוא המטפל/ת המלווים אותך בתהליך. ככה סתם, בלי מציאת תשובות עצמיות ופנימיות, סיכויי ההצלחה יכולים להיות נמוכים. בהצלחה. ש.
 

advora1

New member
תודה רבה! אבל במקרה שאני יודעת שזה נובע בגלל

לקיחת כדורים נוגדי דיכאון.(אני לא בדיכאון, אבל לוקחת אותם בשביל פיברומיאלגיה), האם יש משהו שאפשר לעשות ברפלקסולוגיה שיגרום להפחתת רעב? תודה!
 

BELEZA

New member
למה להפחית תחושות רעב?

זה מנגנון חיוני בגוף שמודיע לך שהוא זקוק להזנה
 

Body work

New member
חבל

לרדת במשקל תוך אילוף הגוף להתכחש למגנון הישרדותי כל כך חשוב זה עוול לגוף יש המון תכניות הרזייה שבהן אוכלים בריא ושומרים על משמעת גופנית תומכת ולא הורסת מעניין אותי האם כרפלקסולוגים / מטפלים זה משהו שאתם מוכנים לתמוך בו? אני אישית הייתי עובד איתך על דפוסי אכילה ומלמד אותך להיפטר מהרגלים אוטומטיים הקשורים לדרך שבה את משמינה את עצמך. אפשר לאלחש הרבה דברים בגוף אבל אני לא בטוח שזה תפקידו של המטפל כמובן שיש חריגים במקרים של כאבים מאוד חזקים או מחלות כרוניות שאלחוש אזורים מסויימים תורם לאיכות החיים של המטופל. תחושות רעב כדי להרזות נראה לי לא ממש טיפולי. דעתי האישית, אשמח לשמוע אחרים.
 

csh018

New member
השמנה וטיפול

תפקידינו כרפלקסולוגים לאבחן ולראות סיבה להשמנה בהיבט גוף בהיבט של הנפש את מה משרתת ההשמנה או היא באה במקום..... אני מסכים איתך שלא צריך לאלחש או לפגוע במנגנונים בראים, אלה לתקן חריגות במנגנון עפ"י הבדיקות הנ"ל. שלומי
 

avorly

New member
שחר,

אכן נכון. אותו הדבר לגבי רפואה סינית. אין נקודת דיקור שמשמשת ככפתור on-off לרעב, אלא מווסתת תאבון במידה ויודעים ממה הרעב נובע. את הבירור עושים בעזרת אבחנה סינית.
 

LCA

New member
אורלי,

את מוכנה לחדד את הנקודה הזו? המטפל הסיני שהלכתי אליו, כל פעם שביקשתי ממנו שישים לי מחטים כדי לעזור לי לווסת את תחושות הרעב ולאזן אותי סירב בכל תוקף בטענה שזה יכול להוביל לאנורקסיה (למרות שדווקא במקרה שלי לא נראה לי שזה היה קורה וגם אם כן אז... )
 
זה אותו אחד שחושב שהוא גורו?

כי אם כן, הוא באמת משהו. יש לי עוד הרבה מה להגיד עליו אבל את כבר לא הולכת אליו נכון? גם ברפואה סינית כמו בכל רפואה הוליסטית מטפלים באדם כשלם, תיאבון לא מאוזן הוא בדרך כלל סימפטום או פיצוי או התמרה או משהו פסיכולוגי/פיזיולוגי אחר וכך גם מתייחסים אליו קרי מטפלים בשורש הבעיה. תומכים גם מהצד של התזונה שגם היא טיפולית ברפואה הסינית - מחממת מקררת מעלה מורידה וכו', ובונים תפריט מתאים לאדם על פי האבחון שלו. יש גם נקודות באוזן שעושות עבודה סימפטומטית על התיאבון אבל אפילו מהן טרם ראיתי תוצאות כ"כ מוצלחות כמו אנורקסיה
ובכל מקרה זה עדיין דורש עבודה משמעותית של המטופל, ויש מעקב של המטפל, ומגלומניה לא פותרת בעיות.
 

LCA

New member
כן, זה אותו אחד

ולא, אני לא הולכת אליו יותר. בכלל, מאז שסיימתי את הטיפולים אצלו לא שמעתי ממנו כבר כמעט חודש למרות שהייתי אצלו 3 חודשים... אם היה לו באמת אכפת ממני וממה שאני עוברת, נראה לי הוא היה מרים אליי טלפון לראות איך אני מתמודדת, לא? או שזה סתם הציפיות שלי מאנשים וממטפלים שלקחו ממני כסף עבור טיפולים? בכל אופן, תודה על התשובה, ידעתי שהאנורקסיה שלו זה סתם בלה בלה
 
למעלה