הודעה לכל המבקרים, נא לפנות כאן!

הודעה לכל המבקרים, נא לפנות כאן!

שלום לכולכם, הפורום עומד לרשותכם לשאול בו שאלות. תיבת הדואר שלי אינה תחליף לפורום. אין כל סיבה לפנות דרך תיבת הדואר מאחר וכל אחד מכם שומר על עילום שם גמור בפורום. אני שומרת לעצמי את הזכות לא לענות דרך תיבת הדואר. החיבור שלי אינו מהיר, ועל כן כל מעבר לדף אחר כרוך בזמן. ישנה כרגע הודעה בתיבה שאיני רואה כל סיבה לענות עליה בתיבה. אני פונה לגברת הנכבדה שכתבה אותה, אם ברצונך לקבל תשובה, אנא פני כאן. בתודה ובתקווה שאתם מבינים. ד"ר קרן תרוגמן
 

רו8

New member
אין אינטרנט מהיר?!../images/Emo2.gif

לפחות את זה "תפוז" יכולים לסדר לך! (כי אני מבינה שחוץ מזה הם לא משלמים למנהלי פורומים.) אבל זה באמת עולם אחר. ועולם כיפי. מאוד מומלץ. אבל זה באמת לא קשור לפורום הזה.
 
אינטרנט מהיר

דווקא היו אמורים לסדר לי חיבור מהיר. למיטב הבנתי נותרתי הרופאה היחידה מנהלת פורום שאינה מחוברת לאינטרנט מהיר מכל מיני סיבות פרוזאיות: מרכזת בזק רחוקה מדי מהבית ל-ADSL, לא מוכנים בשלב זה לחבר אותי דרך קבלים. כל עוד נפח הפונים סביר אין לי בעיה להתמודד איתו עם מודם, אבל אם יתפח, יתכן כי לאו אוכל לעמוד בו באמצעים האלה. נראה. בינתיים, אני מעדיפה לא לזגזג בין הפורום לתיבת הדואר. כך כשראיתי שיש פונים שמעדיפים לפנות ישירות לתיבת הדואר החלטתי שאני מגיבה. חוץ מזה אני באמת מאמינה שזה מקור אינפורמציה לא רק לפונה עם השאלה, אלא לכלל הציבור שקורא את התשובות, לכן מן הראוי כי תופענה בצורה פומבית.
 
למעלה