הונדה Vs קטם

ride red

New member
הונדה Vs קטם

הנה זה מתחיל
מהו הבסיס הטוב יותר לסופר לכביש (לא למגרש) מה שנקרא בחו"ל STREETMOTO XR650/600 או 620 ואיזה עדיף מבין ההונדות
הפרמטרים הם (ללא סדר מסוים): ביצועים נוחות יומיומית (למרחקים של 50 ק"מ) אמינות מציאת בסיס להסבה שיפורים ועוד אם שחכתי משהו
 

ride red

New member
../images/Emo3.gif

בשונה מרובכם אני יכול לקנות את האופנוע הזה
אבל אותי מעניין המצב בארץ לכן XR600R/XR650L VS KTM 620 ואני מבין
 

45degrees

New member
המהירות הסופית תלויה ביחסי העברה,

היקף הצמיג האחורי, והחבילה האוירודינמית. VBMF אי שם בעבר בקונפיגורציה עם מסכה קידמית גדולה אוירודינמית ומכוערת להפליא, עם צמיג מאוד גדול בהיקף, היה סוגר 200 בקלילות. בעליות הוא היה עובר את ה 170 די בקלות. התאוצה לוקחת זמן - לא כמו אופנוע כביש, אבל המהירות יכולה להיות מאוד גבוהה. ראיתי כמה וכמה סופרמוטו מרוץ, עם יחסי העברה: 18:34 - זה ממש ממש ארוך. לשם השוואה - אני רוכב עם היחסים הכי ארוכים במסלול: 16:40 וצמיג 160 - היקף גדול יותר מצמיג 150 ולכן מהירות סופית גבוהה יותר. עם גג"ש 17 קידמי - בערך ב 130 רק צריך להעביר לחמישי. הדיוק מגיע במקור עם 17:38, וגם עליו - רק באזור ה 130 מרגישים צורך להעביר מרביעי לחמישי. נחשב את ההבדלים ונגלה שעם 18:34 צריך להעביר לחמישי רק באזור ה 160!!! וההילוכים נגמרים באזור 230 וצפונה.
 

R750-Girl

New member
../images/Emo12.gif

תגיד, מחפש פרוייקט
יש משהו שאתה יכול לעשות כדי לעזור לטוויטי לשייט קצת יותר מהר
 
אתה טוען שהדיוק גם מהיר ו...

גם נותן בראש במגרשים? איך השלדה שלו? תגובות מנוע ? *הרוכב-שמרחיב אופקים ושוקל בחיוב לעבור לאחד.
 
אתה טוען שהדיוק גם מהיר ו...

גם נותן בראש במגרשים? איך השלדה שלו? תגובות מנוע ? *הרוכב-שמרחיב אופקים ושוקל בחיוב לעבור לאחד.
 

45degrees

New member
הדיוק דורש עבודה כדי "לתת בראש"

במגרשים. ראשית - להוריד כמה שיותר משקל עודף. שנית - לפתוח את הקופסת אויר והמפלטים החנוקים. בנוסף - להיזהר ממדרגות - הג'נטים היצוקים נהיים מרובעים במהירות שלא מביישת שפן מיוחם. המיתלים טובים יותר לעבודה על אספלט בלבד ממיתלים ארוכי מהלך של אופנוע שטח. השלדה - מעולה כמו של כל LC4. מבחינת המנוע - זה הסינגל הכי חזק בישראל - עוד לפני שיפורים. כמות השיפורים האפשרית - אינסופית. עד היום לא היו בעלי דיוק 2 שהעיזו לתת בראש ברצינות במגרשים. שחרלרט רוכב על דיוק 1 והוא בהחלט נותן בראש.
 
כלומר שניתן להפיק מדבריך

שנכון להיום, ק.ט.מ יהיה המענה הטוב ביותר כאופנוע סופרמוטו שיתן בראש במגרשים, ובתוך העיר! ... מכיוון שהאופנוע יהיה כלי הרכב לרכיבה עירונית. לא מחפש כלי נוח, אין לי בעיה עם וויברציות (הארלי, זוכר?), רוח לא מפריעה לי. יש אחד שתוכל להמליץ לי עליו?
 

45degrees

New member
יש כמה וכמה למכירה - גם דיוק וגם

סופרמוטו. רובם עברו התאמות כאלה ואחרות למגרשים - כך שייחסך ממך מאמץ. שים מודעה בפורום 8 שאתה מחפש, וגם בפורום שטח - ואני בטוח שתקבל יותר מתגובה אחת. sm animal מוכר את הסופרמוטו שלו. יש גם XT סופרמוטו למכירה של tygger. אבי לא זוכר את כולם בעל פה, אבל אני יודע שיש עוד.
 
דעתך על אופנוע...

DR כספרמוטו. איך השלדה ? בלמים? מתלים? מנוע? כמה תעלה הסבה לסופר, בהנחה ורכשתי אופנוע שטח טהור... לאחרונה, התחלתי לחשוב לכיוון סופרמוטו, בגלל עבודה חדשה שבשבילה לא אצטרך לרכב שעות על גבי שעות (מרחק הליכה), ובגלל העובדה שקצת חסר לי האדרנלין שברכיבה... על מה אתה ממליץ?
 
למעלה