המהירות הסופית תלויה ביחסי העברה,
היקף הצמיג האחורי, והחבילה האוירודינמית. VBMF אי שם בעבר בקונפיגורציה עם מסכה קידמית גדולה אוירודינמית ומכוערת להפליא, עם צמיג מאוד גדול בהיקף, היה סוגר 200 בקלילות. בעליות הוא היה עובר את ה 170 די בקלות. התאוצה לוקחת זמן - לא כמו אופנוע כביש, אבל המהירות יכולה להיות מאוד גבוהה. ראיתי כמה וכמה סופרמוטו מרוץ, עם יחסי העברה: 18:34 - זה ממש ממש ארוך. לשם השוואה - אני רוכב עם היחסים הכי ארוכים במסלול: 16:40 וצמיג 160 - היקף גדול יותר מצמיג 150 ולכן מהירות סופית גבוהה יותר. עם גג"ש 17 קידמי - בערך ב 130 רק צריך להעביר לחמישי. הדיוק מגיע במקור עם 17:38, וגם עליו - רק באזור ה 130 מרגישים צורך להעביר מרביעי לחמישי. נחשב את ההבדלים ונגלה שעם 18:34 צריך להעביר לחמישי רק באזור ה 160!!! וההילוכים נגמרים באזור 230 וצפונה.