החלפת טבעת - התלבטות

le ad

New member
החלפת טבעת - התלבטות

הייתי היום אצל ד"ר אבינח לייעוץ עקב טבעת שדולפת (כרגע אין בה נוזל). הוא, כמובן, יעץ להחליף את הטבעת באחרת, אבל נתן לי גם את האופציה לעשות ניתוח להוצאת הטבעת לחלוטין. (אני לא יכולה לעשות ניתוח מסוג אחר בגלל תרופות קבועות שאני לוקחת וניתוחים אחרים יוצרים בעיה של ספיגת תרופות).
אני ממש מתלבטת מה לעשות. כרגע אני כמעט במשקל בו נותחתי לפני 9 שנים. לאחר הניתוח הקודם הצלחתי לרדת כ 25 ק"ג, ושמרתי על זה כמה שנים, עד שרימיתי את הטבעת והתחלתי לעלות חזרה - בעיקר בגלל החמרה במצב נפשי. בין היתר היו במהלך השנים פתיחות חלקיות של הטבעת, בגלל קושי לבלוע והיו גם הקאות מרובות. פשוט לא שמרתי טוב על הכללים.
אני מבינה את הרציונאל של החלפת הטבעת באחרת, אבל לא בטוחה שיש לי כוחות להתמודד עם טבעת חדשה. יש לי מערכת תמיכה טובה. מצד שני, עם כל התמיכה ההתמודדות הסופית צריכה להיות שלי.
אני יודעת שיש כאלה שממש הצליחו לרדת משמעותית עם טבעת ושומרים על המשקל החדש מעולה. אני גם מכירה כאלה שהוציאו את הטבעת ועשו ניתוח אחר, ומרוצים (כאמור, אני לא יכולה לעשות ניתוח אחר).
אני מתלבטת איך להעלות את המוטיבציה להחלפת הטבעת, ולשמירה על תזונה מתאימה, ואולי אני פשוט צריכה להוציא אותה לחלוטין ולהתמודד בלי שוטר (בשנתיים האחרונות המשקל שלי גבוה, אבל יציב).
הערה: הדליפה בטבעת נתגלתה כשהחלטתי למקסם את הטבעת מחדש וסגרתי אותה כמה פעמים ללא הגבלה בין הסגירות האחרונות.
אשמח לסיעור מוחין ולמחשבות לשני הכיוונים.
תודה
 

אופירA

New member
מנהל
האמת שהתשובה לשאלתך פשוטה מאוד

או להחליף את הטבעת בחדשה, כמו שהחלטת,
או להשאיר את המצב כמות שהוא.
אין שום סיבה להוציא את הטבעת, עפ"י הנתונים שמסרת כאן.

אם הטבעת ריקה מנוזל, הרי אכילתך חופשית כאילו אין לך טבעת. אז בשביל מה להוציא אותה? היא לא מפריעה בבטן, בדרך כלל (לפי מה שכתבת פה אני מבינה שהיא לא מפריעה לך כשהיא ריקה. אז אין סיבה להוציא טבעת שלא מפריעה).

אם את מחליפה את הטבעת ומשתמשת בשוטר, תשתמשי בו בעדינות, בגלל הקושי שלך ומצבך הנפשי. ואם קשה לך בכל זאת, אז תעשי פתיחות עדינות לתקופות שקשה לך.
קשה מאוד להתמודד בלי עזרה כאשר ההשמנה גדולה ומורבידית, והיו ירידות ועליות גדולות במשך השנים. חילוף החומרים מקולקל, וחייבים עזרה.
 
למעלה