היינו (לפחות) 17 geamikoj במפגש האספרנטו המקוון

DoronModan

New member
היינו (לפחות) 17 geamikoj במפגש האספרנטו המקוון

וכבר עמדנו על כך שבעידן המקוון, מספר המשתתפים נזיל-משהו, באשר יש אנשים שמרגישים נוח להיעלם באמצע, או להגיע באמצע (הפעם זה קרהפחות) . הרי אף דלת לא חורקת כשזה קורה, וזה לא מפריע לאף אחד, חוץ מאשר ליוסי, שבשבילו אנחנו סופרים

מניין המשתתפים כולל שניים מחו"ל: רנטו קורסטי, אחד האספרנטיסטים הידועים בדורנו, וצעיר בשם אנטוני, מקטלוניה. זה נפלא שאפשר להיפגש במפגש בין לאומי חי, בלי לקנות כרטיס לחו"ל.
התרשמתי מכך שהגיעו שני נערים ונערה בני 15, 18, 19, דוברים אספרנטו לא רעה (בעיקר הנערה), שהגיעו גם למפגשים קודמים. זה מרגש.

עכשיו לתכנית, כמובן: פתחנו בסבב הכרות קצר (הפעם רק שם ומקום מגורים), אחרי זה עודד סיפר מחוויית הפסח שלו בצבא, וכמנה העיקרית, מבחינת הזמן וכובד הראש, קראנו בהנחייתי טקסט מתוך מסכת סנהדרין, שבה עולה מסר אוניברסלי יפה, לפיו כל אחד מאיתנו יחיד ומיוחד בעולם, ויחד עם זאת כולנו שווים זה לזה. והמסר הזה עולה לו בכלל מתוך דיון בדרך שבה מזהירים עדים בדיני נפשות (תיקי רצח בעיקר) לומר את האמת.
קיבלתי תחושה וגם משובים שהציבור נהנה. סך הכל אספרנטיסטים הם אנשים משכילים וסקרנים. מפעם לפעם אנחנו (הצות של כ-4 מאחורי הקלעים: עודד, דרור, אמיר ואנוכי) לומדים ומתמקצעים יחד בהנחיית מפגשים כאלה.
 

Eldad S

New member
נשמע שהיה לכם מפגש מעניין

מאוד.
אני מאוד עסוק בימים האלה בעבודות דחופות, עם דדליינים כמעט בלתי אפשריים, אז אני עושה הכל כדי לעמוד בהם... :)
אילו היה לי זמן פנוי, בשמחה הייתי מצטרף למפגש המקוון.
 
למעלה