הייתי בסרט "חדרו של הבן"

הייתי בסרט "חדרו של הבן"

ואני רוצה לומר לכם שזה היה בהחלט מזוכיסטי עבורי. לעבור שוב את כל התהליך עם המשפחה המשתתפת בסרט, צעד אחרי צעד מרגע האסון, וואי זה היה נורא, ממש שלולית של דמעות נשארה בבית הקולנוע. הסרט אומנם רגיש מאד, והוא נעשה על ידי במאי, גבר, שהוא גם משחק את התפקיד הראשי. האם עוד מישהו היה בסרט הזה?... מעניין יהיה לשמוע איך עבר עליכם.
 

מיכל בר

New member
היי הלן... את הסרט הזה עדיין לא

ראיתי, אבל זה מזכיר לי את ההתלבטות שהיתה לי לפני שהלכתי ל"הכל אודות אמא". אני חושבת שהבחירה ללכת לסרטים כאלה, שאנחנו יודעים מראש שהם עלולים להפיל וככה, באה מהמקום הזה של רצון להתחברות לכאב, לראות איך זה קורה "לאחרים" ומה הם עושים עם זה. לכן, אני חושבת שגם אני אראה את הסרט, גם אם הבנתי ממך שהשארת שם שלוליות לא קטנות של דמעות. יקרה את כל כך ..
 
ואני שראיתי, לא יודעת בדיוק מה

להגיד......כי חוץ ממני באולם כולם בכו....ואני ראיתי ורק הרבה יותר מאוחר בכיתי. אולי לפעמים באמת יש צורך באיזה טריגר חיצוני, גם אם הוא קצת שטוח כדי לאפשר לבפנוכו להתפרץ לו. גם לך הלן, גם לך מיכל וגם לי - לנו, יש שלושה חדרים ריקים של הבן..ואיזה סרט זה שבו אנחנו שחקניות ראשיות. ושאני אוהבת אתכן כבר אמרתי?
 
../images/Emo39.gif עדנה´לה גם אני אוהבת אותך

ולגבי השטוח...נראה שהוא רצה להכניס הרבה במעט זמן...וזה חבל, אחרת יכול היה להית סרט עומק טוב יותר. אבל למען ההגינות זהו סרט רגיש מאד מאד, וכפי שחברתי המקסימה אמרה, שזו הפעם הראשונה עבורה שהיא רואה סרט דרך העיניים של גבר, וגם זה משהו. אגב עדנה...באולם שאני הייתי...אני חושבת שדוקא אני בכיתי הכי הרבה, ולא היה רחוק שאצעק. שבת שלום.
 

מיכל 2

New member
השאלה אם זה סרט טוב

כי עד עתה הסרטים של נני מורטי היו קצת מיגעים למרות המקוריות. ורציתי ללכת אבל אמרו לי שזה סרט רע אז חוץ מלשפוך את הדמעות יש עוד איז הבנה / תובנה???
 
../images/Emo24.gif מיכל 2 איזה יופי לפגוש

אותך פה....המון זמן שלא שוחחנו...ונעלמת לי. תראי...לטעמי תובנה אולי לאלה שלא עברו את מה שעברנו, ואילו הבנה היא מהזוית של הבמאי שבאמת הפנים את התהליכים העוברים עלינו. אבל..גם הוא נגוע קצת ...איך אמרת...מיגע... אחרי הסרט כעסתי על עצמי שהלכתי. וחוץ מזה, שולחת לך שוב
. שבת שלום.
 
למעלה