היי אחים שלי, כנסו.

  • פותח הנושא Morph
  • פורסם בתאריך

Morph

New member
היי אחים שלי, כנסו.

קראתי את ההודעות שלכם,מלאות באופטימיות שזה מרענן. זה ממש מרגש בצורה מסוימת, אתם מתמודדים עם זה בקלות ובהבנה,מעורר הערצה בהחלט. אני כותב כי אני רוצה לחזק אתכם, להעצים את רוח הקרב שלכם, ומאחל לכם שזה יתברר כחלום רע,קשה מאוד לקבל כזה דבר,אני מדבר מעמקי הלב והניסיון, אני גם שותף איתכם לכאב(בערך), אין לי טרשת נפוצה, יש לי משהו אחר, אני לא יודע מה זה(כרגע), אבל יש לי בעיות בעצבים(זה מה שאמרו לי), לקחו ממני טונות של דגימות דם, ונוזל מעמוד השידרה, ועדיין עוד לא פתרו את החידה.
(אם כי מצאו שמשהו לא כשורה אצלי בבלוטת התריס) אצטרך לעבור ביופסיה ובדיקה גנטית כדי לשלול את החשד שזה מהשרירים, אמרו לי שיש טיפול שיעזור לי במעט, ניראה. חבר´ה אני מרגיש בסדר רוב הזמן, קראת את הדיון של "התחושות", אם לא איכפת לכם אני אוסיף פה את החלק שלי. לפעמים אני מרגיש את הרגלים שהן כבדות, כאילו קשרו לי בלוקים לכל רגל, את ההרגשה הזאת אין לי בידיים, אבל גם הם לא מתפקדות 100 אחוז, אם כי אני מסתדר עם מה שיש לי. לפעמים אני מרגיש שאני לא יכול לסבול יותר, אתה מנסה להרים משהו לא כבד כל כך, ואתה לא יכול, הידיים פשוט לא עושות מה שאתה רוצה, וזה מאוד מצחיק כי אתה לא מבין למה, ולא תופס את זה. הא "הכל דרעק",נוהג לומר מישהו שהיה איתי באותו חדר בבית החולים. אשמח לדבר איתכם, להצחיק אתכם,ולעודד אחד את השני. תיהיו תמיד שמחים חבר´ה. (באחים אני מתכוון גם כן לבנות).
 

RomiVais

New member
היי מורף - ברוך הבא!!! ../images/Emo24.gif

ברוך הבא לפורום!!! אני מבינה שאתה עדיין לא מאובחן... זה יכול היות משהו שונה מטרשת. יש הרבה מחלות שקשורות במערכת העצבים. בכל מקרה - אל תברח לנו!!! מאחלת לך מכל הלב המון המון בהצלחה בהמשך הבדיקות. אני מחזיקה לך אצבעות!!!
ספר לנו קצת על עצמך......... מה שתיארת כתחושות שיש לך, נובע מחוסר תחושה או שמבחינת רגישות כל בסדר? נשמח לדבר איתך, להצחיק אותך ולעודד אותך גם!!!!!!!
שמחה שהגעת אלינו. שיהיה לך סוף שבוע נפלא, רומי
 
למעלה