היי .....נתקלתי במקרה

היי .....נתקלתי במקרה

בפורום [אחת ההודעות היתה בדף הראשי]ומאז קוראת בענין .וסוף סוף קיבלתי אומץ גם לכתוב הודעה ולשתף במצוקה שלי. בקצרה-הייתה לי זוגיות טובה וארוכה שנגדעה.חשוב לי לציין שלא עלה בדעתי לבגוד ולא היה לי צורך בזה.והנה הגיעו ימים אחרים ששום דבר כבר אינו מובן מאליו עבורי. ועלי להתחיל הכל מחדש. לשנות דפוסי מחשבה קודמים ואפילו לעבור על קוים שהיו אדומים עבורי.ואני מתכוונת לקשר עם נשוי.גיליתי על עצמי שהבררנות והקושי האישי ביצירת קשר עם פנוי. לא היו קיימים עם הנשוי.בגלל שידעתי שאין כאן שום "משחקים" שני הצדדים יודעים מה מטרת הקשר ועם זה היה לי קל.כמובן שהחוסר מחויבות,הקלילות בקשר,העובדה שזה לא קשר "חונק" הקלו גם הם.יש פרפרים ופריחה מחודשת ויש גם את מכאובי האהבה.מצד שני לא אהבתי את הדיסקרטיות וחדר במלון?אוףף זה היה קשה.בתקופה הזאת סוכם בינינו מראש שאלך לכל דייט עם פנוי---מיותר לציין שזה נועד לכישלון מראש.ואז החלטתי: אני עם נשוי יותר לא הולכת.וככה עברה לה תקופה שאני נמנעת ומתייסרת.ואז עולות להן המחשבות ההתלבטויות וההתנגשות הפנימית.כן......לא.....כן.....החיים קצרים תהני מהם וכו'.... זהו לא החזקתי מעמד ונראה לי שאני שוב בפתח של קשר אסור. אז תגידו לי ככה מתייסרים?כבר לא יודעת אם טוב מה שאני עושה.אבל מרגישה שאין לי ברירה. תודה על ההקשבה.אתם מתארים לכם שאיני יכולה להתייעץ ולספר לסביבה האוהבת והקרובה שלי. אני מקבלת אומץ מכם לעשות למען עצמי בלי לחשבן לאף אחד. ערב נעים לכם
 
מציאות שכזאת

קודם כל ברועה הבאה ועכשיו נסי להסביר משהו: היית במערכת זוגית. מה זה אומר שכבר לא נשואה או שהזוגיות כבר לא טובה לך? ואם לא טובה לך אז למה את נשארת? ואם את נשארת וסובלת בבית אז למה להמשיך לסבול אם קשר נוסף עושה לך קצת טוב? ואם את שונאת בתי מלון אז למה לא להשכיר דירת אהבים? ואם תסבירי לי את מה שלא הבנתי אוכל להמשיך בעצותיי הנשלפות להן בקלות מדאיגה.
 
העיצות נשלפות לך בקלות מדאיגה?../images/Emo3.gif

תודה על התייחסותך. מה זה אומר שכבר לא נשואה?זה אומר שבן זוגי היקר מנוחתו עדן
לא ישכח לעולם. זה אומר שתמיד הרגשתי אישה מס' אחת הכי אהובה.זה אומר ששום דבר בחיים לא מובן מאליו והכל יכול להשתנות ברגע. זה כמובן אומר לי שאני עכשיו אישה מס' אחת לעצמי .ועליי לדאוג לעצמי ולחיות את החיים מבלי להתייסר.להיות שלמה עם עצמי כל זמן שהכל נעשה בדרך מכובדת בעיני.לקחת את מילות החיזור בערבון מוגבל [בכל זאת איני פתי] בית מלון-"לעצום עיניים" בלית ברירה.
 
קבלי מילים

ממי שעדיין מספר אחת אצל בעלה....אינני בוגדת בו ומכאן יותר קל לי לתת לך עצה כרגע. מעולם לא בגדת בבעלך. למה כעת משאיננו את מעדיפה ללכת למקומות שבהם אחרים בוגדים בנשותיהם? מרגישה שקשה לך עם זה. מאמינה שאת אוהבת את בעלך ולא תרצי יותר בעל אחר לעולם. אם אכן הייתה אהבתכם חזקה ואני מניחה שהייתה כיוון שקוראת את כאבך. אך להכיר גבר זר .למה אינך מעדיפה פנויים? גרושים? אלמנים? או לחלופין גברים נשואים שחיים במערכות יחסים פתוחות. ניראה לי שייקל לך ולך בעצם אין צורך להסתתר אז ברור שאת מתחבטת בנושא. אינני נגד בגידות. ואינני מתנשאת אם זה מה שניראה לך... פשוט בחרתי את דרך היושר בחיי ומתוכה אכתוב לך. מאחלת לך שתחליטי מה שהכי נכון עבורך ותהיי מאושרת.
 
איני מרגישה

שאני בוגדת במישהו.לא נכנסת לפרטים על בת הזוג החוקית. ומצאתי את עצמי מייעצת ומטיפה לחיי זוגיות ומשפחתיות. עם פנויים זה סיפור ובעיתיות אחרת--התמודדות אמיתית לקראת זוגיות ועם זה קשה לי. עם נשוי אין לי התמודדות כזאת ויתכן שזאת בריחה מהבעיה . בודאי שהיה לי קשה בפגישה הראשונה שיצאה לפועל אחרי שיחות ארוכות וממושכות.[את זה פנויים לא משכילים לעשות והם חסרי סבלנות ממש]ישמע מצחיק אבל שכנעתי את עצמי לחשוב שהוא פנוי.
לעומת זאת היה לי טלפון משכן קודם שלי [היינו שני זוגות חברים טובים]איש שמאוד כיבדתי עד לאותו יום.מעולם לא שוחחנו בטלפון.לכאורה המטרה היתה לבקש ממני מס' טל' מישהו.אבל ההצעה לקפה לא אחרה לבוא.ואני הייתי בהלם מוחלט.איך הוא מעז?הוא השתגע? כמובן שסרבתי בתוקף ודי נעלבתי מההצעה. יש התחבטויות וסתירות...........
 
אז ככה

יש לי חברה שלא מזמן התגרשה. בשום פנים ואופן היא איננה מעוניינת להתחיל פרק בחיים. היא מכירה גברים ומראש מסבירה להם שאיננה מעוניינת בקשר רציני. לדעתי הבעייה אמורה להיות הפוכה. ברגע שתרצי קשר לזוגיות......זה כבר הרבה יותר מורכב. לפני גירושיה היא הייתה בקשרים עם גברים נשואים וכיום היא ממש לא מבינה בשביל מה. היא פנוייה ויש מספיק פנויים והיא ממש חוגגת את החיים. אותו שכן....אני יכולה להבין למרות שהשכנים שלי שיהיו בריאים מפזרים רמזים לכל עבר והם עוד חברים של בעלי. מכיוון שאינם יודעים על מהות הקשר בבית. הם בדרך כלל מקבלים לא עדין וזהו. אין צורך לכעוס או להעלב. זכותו של כל אדם להתחיל עם כל אישה ולהיפך אבל אל תשכחי שבידייך תמיד נמצאת הזכות לסרב.
 
תמיד אמרתי שאנחנו סובלים

ואנשים מהצד לא מבינים למה .. הרי אתה מזיין מהצד למה אתה סובל לכי תסבירי להם על הקריעה הנפשית על השקרים על התשוקות על האכזבות לכי תסבירי להם שלגעת באושר זה משהו שהם לעולם לא יחוו
 
היום

כשעל פני יורדת העצבות. בעלי מתפלא. גם הלכת לך לחוויות מסעירות וגם את בוכה. נו יופי. ממש גן עדן שם בחוץ. ואני עונה לו בשקט: כל הסבל שבעולם שהחליט לשבת עלי ולרגע אינני מתחרטת על ההזדמנות שניתנה לי לחוות את אהבת החיים האחרת.
 
עם שקרים ...........

לא נאלצתי להתמודד לשמחתי.אבל זה לא פחות קשה לא לשתף ברגעים השמחים והפחות שמחים.כשהקרובים לי ביותר לא מבינים מה עובר עלי.
 
למעלה