הפתרון שלי לבעיית חוסר הקייטרינג הלל"ג-צמחוני בטיסה

Ccyclist

Well-known member
הפתרון שלי לבעיית חוסר הקייטרינג הלל"ג-צמחוני בטיסה

ביום טיסת ההלוך אהיה בביקור בעיר שנמצאת שעתיים מביתי לפני שאמשיך ממנה לשדה התעופה. מסיבה זו אי אפשר להביא אוכל טרי מראש וסירובה של חברת התעופה לחשוב כיצד ניתן להתאים את מנת הלל"ג לצמחונות או לספק מידע כלשהו על תכולת המנות למעט מידע אלרגנים לא מאפשרות לעבוד מולה.

אז הנה הפתרון שמצאתי והוא רלוונטי גם לטסים מלונדון. ברשת סיינסבריז יש מבחר קישים אישיים ועוגות אישיות טריות ללא גלוטן הכוללות אופציות צמחוניות רבות (בגלל חלב וביצים זה לא פתרון לטבעונים אלא לצמחונים או שומרי כשרות כי באותה רמה הבשר במנת הלל"ג יכול להיות חזיר ותזכו לאותו חוסר נכונות למידע או התאמה). מאמאזון קניתי תיק אוכל קטן מבודד של חברת תרמוס, כדי להוסיף בידוד וזמן קירור יצרתי מיכל פנימי מסוג של בד קלקר שהיה חומר אריזה והגיע עם איזה מוצר אחר שקניתי, ובתמונות שצירפתי אני מראה איך שלושה מוצרים כאלו מצטופפים להם בתיק האוכל.

מי שרוצה ליישם את הפתרון הזה מלונדון חייב ללכת לסניף גדול של סיינסבריז כגון אלו של קמדן טאון, איינג'ל או קרומוול רוד צפונית לארל'ס קורט. צריך לברר מראש אם יש בסניף מקרר free from כי רק בסניפים הגדולים יש, בסניפי ה"בעיר" אין ובסניפים שנראים כמו סופר גדול אבל נחשבים ארגונית לחנות בקנה מידה בינוני אין גם. לכל סניף יש מס' טלפון שמופיע בגוגל וצריך לשאול ספציפית על המקרר fridge ולא המקפיא freezer או המדפים shelves.









 

טליאמתי

New member
פתרון יעיל. יופי של התארגנות


כשחליתי בצליאק, הדברים הראשונים שרכשתי לעצמי היו מגוון ציידניות קטנות ונוחות לנשיאה או להכנסה לתרמיל גב ואפילו לתיק צד ותרמוסים קטנים לחלב (מפני שאני לא יכולה לשתות חלב רגיל).
אני בכלל לא מתעסקת עם שאלת האוכל מחוץ לבית. גם כשידוע לי מראש שתהיה אפשרות, אני מתארגנת בעצמי. אני תמיד לוקחת אוכל בציידנית/תרמוס כאשר אני יוצאת מהבית ליום שלם וזה מחזיק מצויין לכ-8 שעות.
 

Ccyclist

Well-known member
זה פתרון להלוך בלבד, רלוונטי לכם בחזור מלונדון.

אדווח אם היו בעיות בביטחון, אך אני מעביר מאכלים אחרים שאינם סנדביצ'ים ללא בעיות (אני לא סובל את הספוג שמכונה לחם ללא גלוטן אז העברתי דברים כמו סושי וטורטייות).
&nbsp
בחזור אני לא יודע בדיוק מה יש במדינת היעד מבחינת מוצרים צמחוניים ללא גלוטן אך יש שם מבחר צמחוני גדול כך שאוכל לבחור כנראה משהו. יתכן שתהיה לי גישה למטבח של חברים לפני שאעזוב לשדה התעופה כך שאוכל אולי להכין משהו אבל אצטרך משהו שיחזיק את מרבית הטיסה לארוחת הבוקר של החזור.
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
עידכון ניסוי כלים

היום ניסיתי את הצידנית, בנסיעה ברכב שלא כללה טילטולים רבים כמו הליכה מרכבת לשדה התעופה וכו'. התוצאות היו שהקישים התפרקו בגלל חוסר הדביקות של בצק הלל"ג, אבל עוגת הגבינה החזיקה מעמד מהצהריים עד הערב. הלקח הוא להמליץ רק עליה ולנסות לקנות ריבות או משהו בסגנון בשדה כדי ליצור מגוון טעמים.
 

טליאמתי

New member
חבל. אם כך אולי כדאי להסתפק, בנסיעה ארוכה במיוחד, בלחם

ובפירות וכתוספת עוגה/ עוגיות עמידים.
 

Ccyclist

Well-known member
מצאתי "קרח" שיקרר את האוכל: בוריטו לל"ג של איימי'ז

ועד היעד הוא יספיק להפשיר ויהיה אכיל (זה מוצר צמחוני).
&nbsp
ביעד אראה מה יש במקפיאים המקומיים כדי להמנע מאכילת קלקר.



 
למעלה