" הצד שלו הצד שלה " -

ליאן.

New member
" הצד שלו הצד שלה " - ../images/Emo106.gif

זו אמורה להיות בדיחה כלשהי שהתקבלה במייל, אבל בעצם זה כל כך נכון שזה עצוב.. (וסליחה על המיחזור) הצד שלה: "הוא היה במצב רוח משונה במוצאי שבת. החלטתי ללכת לקניות עם החברות שלי, וקבענו להיפגש בערב בפאב. הרגשתי לא טוב כשאיחרתי לפגישה שלנו, אבל הוא לא אמר כלום. השיחה בינינו התנהלה בכבדות רבה, ולכן חשבתי שאולי כדאי שנלך למקום יותר אינטימי, כדי שנוכל לשוחח בפרטיות. הלכנו למסעדה חמודה, אבל הוא עדיין התנהג מוזר. ניסיתי לעודד את רוחו ושאלתי אם אני מרגיזה אותו או שזה משהו אחר, אבל הוא אמר שזו לא אני ולא הוסיף. לא השתכנעתי. בדרך הביתה, באוטו, אמרתי לו שאני אוהבת אותו נורא, אבל כשהגענו הביתה היתה לי הרגשה שהוא עומד לעזוב אותי. ניסיתי לדבר איתו עוד קצת, אבל הוא הדליק את הטלוויזיה וצפה במשחק כדורסל. אמרתי לו שאני הולכת לישון, והיה לי חבל מאוד. חצי שעה אחר כך הוא בא למיטה, ולהפתעתי, התעלסנו. הוא עדיין נראה לי שקוע במשהו, אז אחרי שגמרנו רציתי לשאול אותו מה קורה, אבל הוא נרדם ואני בכיתי עד שנרדמתי גם כן. אני כבר לא יודעת מה לעשות. אני באמת חושבת שיש לו מישהי אחרת". הצד שלו: "מכבי תל-אביב שוב הפסידו, אבל יצא לי זיון בכל זאת".
 

shir23

New member
חמוד

בהתחלה לא הבנתי מה הבדיחה, אחרי שקראתי את הצד שלו הבנתי. אחרי הבכי אתמול נחמד לחייך בבוקר...
 

ליאן.

New member
הבדיחה לא הכי מצחיקה אבל לפחות..

את מחייכת
מה קרה שיר ? בבקשה שתפי. אני לא מבטיחה שאוכל לעזור במשהו, אבל אשמח לנסות.. או לפחות להקשיב.. אם תרצי, את מוזמנת לפנות אליי לאייסי/מייל/הודעה מיידית. ליאן.
 

mariana

New member
זה העציב אותי ...../images/Emo3.gif

היי ליאן! הבדיחה הייתה חמודה אבל זה העציב אותי מה שהוא אמר בסוף טוב לא חשוב זאת רק בדיחה
 

tsveeka26

New member
קטע נחמד אבל....

לא כל הגברים חושבים רק על ספורט. יש כאלה המוכנים להשקיע (לא לשקוע) בקשר זוגי (כמוני למשל). אמנם נראה שגברים חושבים שנשים חושבות רק על כסף ובגדים והנשים חושבוצ שאנחנו הגברים חושבים רק על סקס אבל מסתבר שרק ככה יש משיכה בין המינים. לא? רק הראו לי גבר שלא רוצה אישה ו/או ההיפך. צביקה
 

ליאן.

New member
תראה.. תשמע..

נמנעתי מלהכליל. בהחלט ידוע שלא כולם חושבים רק על ספורט ונתברכתי בעברי בחבר שכדורסל/כדורגל היו ממנו והלאה.. אך לצערי יש מספיק בחורים שלא היו מוותרים על משחק. ביום חמישי יצא לי לדבר עם שלושה בחורים במטרה לקבוע איתם פגישה, ולצערי כולם אמרו לי שאי אפשר, כי ´יש משחק´ וש ´נדבר אח"כ´. נו, אז מה הלקח ? נראה לך שאני אגיד למישהו שאני לא יכולה להפגש/לדבר איתו, כי יש ´סקס בעיר הגדולה´ או שאני בדיוק צריכה לעשות שופינג ?? עכשיו אני מעלה סקר חדש בנושא ואשמח לקבל תגובות מכולם !
 

golem

New member
יש ויש..

ה3 בחורים האלה לא מייצגים את כל הגברים (אני אוהב כדורסל ולא הייתה לי שום בעייה להפסיד משחק בשביל לצאת עם מישהי
ואגב...גם יש בחורות שיגידו שיש סקס והעיר הגדולה אז לא בא להן לצאת...
 

ליאן.

New member
נכון שהם לא מייצגים, אבל ..

לפעמים אני תוהה לעצמי למה כל פעם אני נופלת על אוהדי ספורט למיניהם.. ביום חמישי היה מדובר במשהו ספונטי כך שאני לא ממש מאשימה מישהו, אבל בכל זאת.. ואם כבר אנו עוסקים בנושא.. האם קרה לך שמישהי היתה עסוקה מכדי לדבר איתך או להפגש משום שהעדיפה לעשות משהו אחר כמו לצפות בסקס והעיר (סתם דוגמא) ?
 

golem

New member
אישית לא ..אבל

למישהו שאני מכיר זה קרה - אם זה היה סתם תירוץ שלה או לא אני לא יודע (אגב זה לא היה סקס והעיר הגדולה אלא משהו אחר..).. ואם כבר עוסקים בנושא...ואני יגן על חובבי הספורט - ההשוואה בין סקס והעיר למשחק היא לא הוגנת - סקס אפשר להקליט ולראות - משחקים בשידור ישיר זה לא ממש רלוונטי לעשות את זה ולמרות זאת אני לא הייתי דוחה משהו בגלל משחק..
 

tsveeka26

New member
אני למשל

אוהד שרוף של מכבי ת"א בכדורסל. אבל אם זה מתנגש עם יציאה עם בחורה אז אני אוותר. הרבה אנשים גם בחורות וגם בחורים תקועים "באיזור הנוחות" שלהם/ן. בחיים בשביל הכל צריך קצת להתאמץ אבל כולם/ן מצפים שהכל יבוא אינסטאנט פודינג. טוב לא נכליל, הרוב רוצים ככה. צביקה
 

Zoko El Loco

New member
../images/Emo8.gif

אם יותר בראש שלך לראות ´סקס בעיר הגדולה´ או שאת צריכה לעשות שופינג אולי זה מה שאת באמת רוצה לעשות באותו רגע ולדבר עם אותו אדם לא בראש סדר העדיפויות שלך באותו הרגע, אם בכלל... זה נשמע כאילו את מנסה לתרץ כדי להתחמק מאיש מוזר, אך כדי להתחמק מאיש מוזר את לא צריכה לתרץ, פשוט תגידי מה שאת חושבת באמת , את יודעת שבסופו של דבר האמת תשחרר אותך לחופשי. אם שלושה דבילים העדיפו לראות משחק ולדבר אח"כ , אולי כדאי שתמצאי לך דבילים אחרים... בברכת יום טוב ומלחמה נעימה.
 

ליאן.

New member
מלחמה ?

למה תמיד אני האחרונה לשמוע הכל ? ואיפה מסכת האב"כ שלי עכשיו ?
לגבי אוהדי הספורט, אני לא מצפה שמישהו יעזוב הכל מעכשיו לעכשיו ויתפגש איתי. אז דיבילים לא הייתי קוראת להם..
 

Zoko El Loco

New member
מלחמונת

קודם כל . אני האחרון לדלעת תמיד... וגם אחרון למשמש אחרון לאננס. לגבי אוהדי ספורט, את באמת מרגישה שאם 3 אנשים, בתירוץ שיש להם משהו אחר לעשות חוץ מלראות ילדה מזדקנת זה צריך להפריע לך ? אתם הנשים, בגלל היחס 99 גברים על כל אשה מסכנה בשטח, אם אין איזה קן צרעות סביבכן אז יש לכן תחושה כאילו העולם נופל.
 

ליאן.

New member
ילדה מזדקנת ?!

מה זה אמור להביע ? אשמח לשמוע. ולא מובן לי מדוע אתה, גם עושה הכללה לגבי ´אתן הנשים´ (תיקנתי אותך, ברשותך) וגם מרמז שמדובר באיזושהו אופן שאני זקוקה ליחס רבתי לאחר שאמרתי במפורש שאני לא מצפה שבאופן ספונטני בנאדם ינטוש את כל עיסוקיו עבורי בו ברגע. הצרה האמיתית היא עם אנשים שיש להם עודף דעות ומבחר סטיגמות.
 

gerry

New member
אצלי בבית הכל הפוך

בת הזוג שלי חולה על מכבי תל אביב בכדורסל, ואני בכלל לא מתעניין בספורט. ובלי קשר... תיסלם שיש מצב רוח לצחוק. תמיד לצחוק... תמיד לצחוק... לא משנה מה ... תמיד לצחוק.
 

Zoko El Loco

New member
מועדת לתאונות ספורט?

בוקר טוב בן אדם, הומור בריא, חבל שבמדינתנו זה לא מתקבל כהומור. לכל אדם יש את סדר עדיפותיו, שימי לב שהאדם הבא שאת מתכננת איתו מערכת יחסים שיעלה אותך על משחקי כדורגל בסדר עדיפויותיו... כנראה שאנחנו תמיד נמשכים לאלו שגורמים לנו להוציא מעצמנו יותר כדי להוכיח את עצמנו, לעצמנו, להם. מקווה שיום אחד תשכחי מהבדיחות האלה ותגיעי למציאות בה את ובן זוגך מביטים אחד בשני בגובה העיניים ושמים את השטויות בצד.
 

ליאן.

New member
אני לא נתקלתי בתופעה שכזו עם בן זוג

כלשהו בעברי ומקווה שלא אתקל באמת.. לגבי הקטע.. אתה לא באמת חושב שיש בו הומור, נכון ?
בכל צחוק יש קצת אמת. בקטע הזה יש יותר מדי אמת ולכן זה כבר לא ממש מצחיק..
דרך אגב, מה אתה הגבת בסקר הנוכחי שלנו ? סקרנית לשמוע.. אם עוד לא יצא לך להגיב, זו ההזדמנות שלך
 

Zoko El Loco

New member
הסקר

אני מניח שאת לא מדברת על מה עושה לי החורף... אז לפי דעתי צריך להוסיף סעיף "דפוק מדי בשביל לבחור בין כל האפשרויות האלה". לא עניתי, בדקתי תוצאות אבל, מצחיק לדעת שגם רב הבנים (אני מניח) וגם רב הבנות (אני מניח ומניח ... ממש אסיפת מלאי שלמה כאן) עונים על הסקר שכשבן המין השני , אפילו אם אין שום דבר מיוחד, יבטלו להם מה שתכננו אותו יום. כנראה ששכחנו שגם מגיע מחר חבר´ה . בקשר אלי , אני דפוק מספיק לענות בכנות שאין שום משמעות לדת גזע מין וצבע ושאנשים יתחילו לראות מתחת לעור שלהם. טוב , יש לי סלידה מהאיסלם אבל I CAN´T HELP IT . אם במקרה יש לי תכניות ליום, כמו לראות איזה סרט או לשבת ולכסח הר של גלידה או משהו כזה, אם האדם לא מעוניין להצטרף והוא מעוניין לשבש לי את כל פקודת המבצע ועד שתכננתי אותה, הוא או היא , הם הן וזה , חייבים להמציא סיבה מספקת כדי שאני אזיז את התוסיק שלי מהנחת בה שרעתי. סיבה מספקת היא גם סתם לשבת על איזה כוס קפה בד"כ , מקווה שיש משמעות לכל הבולשיט הזה שרשמתי אחרת סתם בזבזתי לכם בערך 3 דקות מהחיים על נונסנס. מה המצב?
 
למעלה