הרוג בהתהפכות ג'יפ בצפון; כנראה לא היה חגור

ה דרומי

New member
הרוג בהתהפכות ג'יפ בצפון; כנראה לא היה חגור

הרוג בהתהפכות ג'יפ בצפון; כנראה לא היה חגור הרוג שני בתאונות בצפון בפחות מיממה. צעיר נהרג בהתהפכות רכב שטח בעלייה תלולה מדרום ליקנעם. מחקירה ראשונית עולה כי עף מהרכב. אמש נהרגה נערה בהתנגשות טרקטורונים אחיה ראב"ד צעיר בן 20 נהרג הבוקר (יום שבת) בהתהפכות רכב שטח בין קיבוץ רמות-מנשה למושב עין-העמק, מדרום ליקנעם. צוותי מד"א ממרחב כרמל קבעו את מותו של הצעיר. שני נוסעים אחרים נפצע קל. התאונה אירעה מעט לפני 11:00 באזור "עמק השלום", הסמוך לנחל מנשה. הפרמדיק שי לאופר סיפר כי ככל הנראה ניסה הנהג לעלות בעלייה תלולה - ואז התהפך. "הצעיר שנהרג ישב במושב הנוסע הקדמי, הועף מהרכב ונפצע קשות. מטיילים שהיו במקום ניסו להחיותו עוד לפני שהגענו, אך בסופו של דבר לא הצלחנו לעזור לו", אמר הפרמדיק. הוא העריך כי ההרוג לא היה חגור, ומשום כך הועף מהרכב בעת ההתהפכות. "זה מקרה שהיה נגמר אחרת אם הצעיר היה חגור", העריך. דובר מרחב כרמל במד"א, עופר יעקב, סיפר כי הצוות שהוזעק למקום מצא את הג'יפ הפוך, כשאחד מנוסעי הרכב היה ללא דופק ונשימה, וחבריו היו פצועים קל. "הוא סבל מפגיעת ראש קשה. במשך קרוב ל-20 דקות ניסו אנשי הצוות להחיותו, אך נאלצו לקבוע את מותו", אמר יעקב. שני הפצועים טופלו במקום וסירבו להתפנות לבית החולים. http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/ArticleLayout/CdaArticlePrintPreview/1,2506,L-4050965,00.html ווינט
 

exclosive

New member
לעיתים רואים מטיילים שנוהגים בחוסר אחריות

אתה רואה רכבים שמטפים היכן שאסור או לא מצליחים לעלות ואז מתדרדרים אחורה בזיגזג מה שעלול להביא להתהפכות רק בסוף השבוע נתקלתי בכמה מטיילים כאלה באחד המסלולים במדבר.
 
אלה בדרך כלל לא מטיילים, אלה סתם ...

מי שמטייל עם רכב שטח , לא מגיע למצבים כאלה (אלא אם תנאי הדרך מובילים לכך) מטרתם לא לטייל , להכיר, ללמוד , להתמזג ולהתקשר לארץ הזאת ולנופיה. מטרתם בדרך כלל "שאפוני אנס" איזה גבר אני ! מה מרוויח אחד שמטפס על "גבעת הגברים" ? איזה סוג טיול זה ? יצאו בזול ה"חברה" האלה ! http://www.fastup.co.il/images/81641321.jpg http://www.fastup.co.il/images/31463148.jpg http://www.fastup.co.il/images/44979856.jpg
 
דוד, אני מכבד אותך, אבל לחלוטין חושב

שאתה טועה בגדול. לכל אחד מטרות והנאות שונות מרכב השטח שלו- יש אנשים שבשבילם הג'יפ הוא אמצעי, כמוך וכמו אבא שלי, ויש אנשים שבשבילם הג'יפ הוא המטרה, הוא הוא הוכחת הגבריות המתפרצת. זה בסדר, וגם זה בסדר. "וצדיק באמונתו יחיה" [חבקוק ב,ד].
 
זה שהג'יפ מטרה , זה לא אומר

שהכל מותר "בשעה שברא הקדוש ברוך הוא את אדם הראשון נטלו והחזירו על כל אילני גן עדן ואמר לו: ראה מעשיי כמה נאים ומשובחים הן; וכל מה שבראתי בשבילך בראתי תן דעתך [שים לב] שלא תקלקל ותחריב את עולמי, שאם קלקלת אין מי שיתקן אחריך." מדרש קהלת רבה ז' גם אני מסכים "חבל על ד'אבדין".
 
חבר'ה , גם זה חשוב...

...."אני לא אוהב את הביטוי 'שמירת הטבע'. לא נולדנו לתוך מוזיאון... מותר לגעת בטבע... כאשר אדם עומד מול הטבע...אם זה הקטן בחרקים או השגיא בין ההרים עמוד בענווה. אינני אומר אל תיגע. החלטת לגעת - גע, בענווה. זכור שאתה היום כאן ומחר אינך כאן." (עמוס עוז, סופר ישראלי)
 
למעלה