הריינג'רס בורחים לאיינג'לס

הריינג'רס בורחים לאיינג'לס

2 ניצחונות מולם וזה כבר 7 משחקים, הלילה ניצחו 1-0 עם משחק אדיר של סי ג'יי ווילסון שנותן שנה מצויינת פשוט. הוא משתק שמאליים ברמה שלא נראתה - הם חובטים ל286. OPS נגדו(!!!), 9 מ97. אם ישמור על זה זה יהיה הנתון הכי נמוך אי פעם...וזה לפני המשחק הלילה אבל בהתחשב בזה שהשמאלי היחידי של האיינג'לס בליינאפ (אבריו) היה 0 מ4 אז זה בטח ירד. בינתיים הקארדס ניסו לברוח קצת עם 8 ניצחונות ברציפות אבל הפסידו את ה2 האחרונים והרדס שומרים על קצב רק חצי משחק מאחור. הוויט סוקס שומרים על פער של 2.5-3 משחקים מהטייגרס ומינסוטה, הפאדרס 3 משחקים מהג'ייאנטס וכבר 5.5-6 מהרוקיז והדודג'רס. המטס מתקשים ברואד טריפ ונפלו מאחורי הפיליז, אבל הברייבס שומרים על פער גדול של 6 משחקים מהם - למרות הפסד שובר לב לפלורידה הלילה (פיגרו 5-4 בתחילת התשיעי, עלו ל6-5 אבל הפסידו חזרה מיד 7-6 בבוטום 9). היאנקיז מגדילים את הפער כבר ל4 מהרייז, שמובילים ב3 על הרד סוקס. אבל הכי מעניין זה שעוד שבוע הטרייד דדליין ומתחילים להגיע השמועות, הולך להיות שבוע מעניין מאוד. הרבה דיבורים על אוסוולט והקארדס (וקצת יותר רחוק גם עם הפיליז והרייז), על ג'ייסון וורת' והרייז, על דן הארן - גם עם הקארדס וגם היאנקיז. וכמובן כל מיני שמות בולפן כי המון קבוצות צריכות עזרה שם. דיוויד דייהוסוס שהיה צריך להיות שם חם אחרי השנה הנהדרת שהוא נותן נפצע אתמול כשנכנס בקיר ביאנקי סטאדיום וייאלץ לעבור ניתוח שיסיים לו את העונה, אז מכה לרויאלס בתחום הזה. נראה איזה טריידים מעניינים מצפים לנו לקראת הדדליין.
 

omri1234567

New member
השנה המשחקים בין טקסס לאיינג'לס פשוט מדהימים

היו 7 משחקים , נכון שטקסס ניצחו 5 , אבל 6 משחקים מתוך השבעה האלו הוכרעו בראן אחד!! שלשום 3-2 לטקסס הלילה 1-0 לטקסס ורק משחק אחד טקסס ניצחו מיותר מראן אחד אלא בשתיים 6-4 מלפני חודש . כל משחק מול הריינג'רס צמוד השנה ויש עוד לא מעט משחקים בין השתיים אני אישית עדיין אופטימי בגלל שההפסדים הם ממש בקטנה אנחנו צריכים להמשיך לשחק ולהאמין !
 

omri1234567

New member
האיינג׳לס מביאים את דן הארן בטרייד בשביל 4

שחקנים , סאונדרס , רליף פיצר בדם רפאל רודריגז, מינור לידר ועוד שחרן שיחליטו עליו מאוחר יותר
 

BB FuNaTiC

New member
בדיוק עמדתי לכתוב!

האיינג'לס מגיבים לטקסס על הרכישה של קליף לי. הארן איכזב בנתיים העונה אבל בעיקר סבל מחוסר מזל. המספרים שלו אמורים להיות יותר טובים
 

JayneCobb

New member
../images/Emo207.gif גארזה עם NO NO

בסוף השמיני... WOOO HOO כמה שווה NO NO? עוד 25 נקודות,לא?
 

BB FuNaTiC

New member
תשמעו הסיפור הזה נמאס כבר

מה זה נונו 5?? ועוד היו מבין אלה 2 פרפקט גיימס ובכלל ללא עזרה מהשופט בדיטרוייט אז 3 פרפקט גיימס ו6 נונוז. והיו עוד הרבה שהיו קרובים.... טרוויס ווד, ג'ון לאקי, סיסי... איזה עונה מוזרה
 

JayneCobb

New member
מה נמאס מה??

נמאס לך לראות NO HITTERS?? נמאס לך לראות PERFECT GAMES? אז נכון שמכל הפיצ'רים שעשו את זה העונה,היחידי שכנראה יתקרב בכלל ל HOF זה האלידיי,אבל עדיין,זה הישג שכ"כ כיף לראות... מה עדיף? סתם עוד משחק של 5-2 עם סייב?
 

BB FuNaTiC

New member
תשמע מה שהופך את ההישג לכל כך יפה

וכל כך רומנטי זה כשזה דבר נדיר. ברור שזה מרגש לא משנה מה אבל אני ממש אוהב לראות הופעות כאלה שהן דומיננטיות. גארזה היה יחסית דומיננטי אבל נו היטרים כמו של ג'קסון שהוא זורק איזה 140 זריקות ו10000 ווקים לא עושים לי את זה. אני מעדיף שהוא יחטוך איזה ראן ושההישג יהיה יותר נדיר. תכלס, ממש שמחתי שגלראגה לא קיבל את הפרפקטו שלו, למרות שזה הגיע לו.
 

JayneCobb

New member
אני מבין את הטענה,אבל...

מכיוון שאנחנו לא יכולים לחזות את העתיד... מה יקרה אם הפרפקטו הבא ייזרק רק בעוד 10 שנים? או ה NO-NO הבא בעוד 3 שנים? נכון שנו היטר כמו של ג'קסון לא נראה מדהים כל כך, אבל עצם סטיית התקן שבעונה כזו יש כבר 3 משחקים מושלמים (וכן,המשחק של גלארגה הוא מושלם, לא משנה מה הדינוזאור שמנהל את הליגה אומר, כל מי שראה ושמע יגיד לך שמגיע לו פרפקט) ועוד 2 נו היטרים, היא מדהימה כלשעצמה... הרי כמה עונות כבר משחקים בייסבול מקצועי? ואף פעם לא היתה עונה כזו...ועוד יש לנו חודשיים... עצם העובדה שההשיג הכ"כ נדיר הזה הושג השנה בכזאת תכיפות הוא משהו נדיר כשלעצמו...
 

JayneCobb

New member
אז נראה לי ש...

אחת ל 20 עונות בערך זה בהחלט עונה להגדרה של "חריגה סטטיסטית"
 

BB FuNaTiC

New member
זה שתי גישות שונות למשחק. וזה בסדר.

אני אישית נגד שבירת שיאים. אני אוהב את המסורת ואת האגדות. שנאתי ששברו את השיא של מריס של 61 הום ראנס ב98 או אפילו כשאיצ'ירו שבר את השיא של היטס בעונה. אני יכול לגמרי להבין למה אנשים אוהבים את זה ומתרגשים מנונו אחרי נונו, אני סתם סנוב בקטע הזה.
 
למעלה